Waar vandaan: Helpcentrum > Kaart wijzigen of verwijderen > Hoe kan ik de datum van een e-card wijzigen? Ik gaf een verkeerde datum op voor verzending, hoe wijzig ik dit?
Kaart wijzigen of verwijderen: Hoe kan ik de datum van een e-card wijzigen? Ik gaf een verkeerde datum op voor verzending, hoe wijzig ik dit?
Zolang de e-card door SeniorenNet nog niet verzonden werd, kan u de datum aanpassen.
Stap-voor-stap:
1. Surf naar http://www.seniorennet.be/ecards/opvragen_lijst.php
2. Geef uw e-mail adres op dat u als afzender heeft opgegeven van de e-card(s).
3. Klik op de knop “Verzenden”.
4. Open uw e-mail en wacht op de e-mail die SeniorenNet u heeft verzonden. Open deze e-mail en klik op de link in deze e-mail.
Deze procedure is nodig zodat we zeker weten dat ú de informatie opvraagt voor de e-cards en niet iemand anders. Zo wordt uw privacy volledig beschermd en misbruik voorkomen.
5. De link die opent toont een overzicht van alle recent verzonden e-cards, samen met de datum, of de ontvanger ze geopend heeft, enz.
6. Zoek de e-card waarvan u de datum wenst te wijzigen.
7. In de kolom “Datum van versturing” is een keuzelijst voor datums die u kan aanklikken. Klik in het lijstje de datum uit die u wenst dat de e-card zal worden verzonden.
8. Klik vervolgens op de knop “wijzigen” direct onder de datum om de nieuwe datum te bevestigen.
Indien u de dat van vandaag heeft geselecteerd, zal de e-card vandaag worden verzonden; hou wel rekening dat het mogelijk enkele uren duurt voordat de e-card aankomt.
Gerelateerde helponderwerpen:
Hoe kan ik een verzonden e-card terug wissen?
Ga naar het Helpforum om vragen te stellen, antwoorden te vinden en uw kennis te delen met anderen.