Waar vandaan: Helpcentrum > Kaart wijzigen of verwijderen > Hoe kan ik de datum van een e-card wijzigen? Ik gaf een verkeerde datum op voor verzending, hoe wijzig ik dit?

Kaart wijzigen of verwijderen: Hoe kan ik de datum van een e-card wijzigen? Ik gaf een verkeerde datum op voor verzending, hoe wijzig ik dit?

Zolang de e-card door SeniorenNet nog niet verzonden werd, kan u de datum aanpassen.

 

Stap-voor-stap:
 

1.       Surf naar http://www.seniorennet.be/ecards/opvragen_lijst.php

2.       Geef uw e-mail adres op dat u als afzender heeft opgegeven van de e-card(s).

3.       Klik op de knop “Verzenden”.

4.       Open uw e-mail en wacht op de e-mail die SeniorenNet u heeft verzonden.  Open deze e-mail en klik op de link in deze e-mail.
Deze procedure is nodig zodat we zeker weten dat ú de informatie opvraagt voor de e-cards en niet iemand anders.  Zo wordt uw privacy volledig beschermd en misbruik voorkomen.

5.       De link die opent toont een overzicht van alle recent verzonden e-cards, samen met de datum, of de ontvanger ze geopend heeft, enz.

6.       Zoek de e-card waarvan u de datum wenst te wijzigen. 

7.       In de kolom “Datum van versturing” is een keuzelijst voor datums die u kan aanklikken.  Klik in het lijstje de datum uit die u wenst dat de e-card zal worden verzonden.

8.       Klik vervolgens op de knop “wijzigen” direct onder de datum om de nieuwe datum te bevestigen.
Indien u de dat van vandaag heeft geselecteerd, zal de e-card vandaag worden verzonden; hou wel rekening dat het mogelijk enkele uren duurt voordat de e-card aankomt.




Gerelateerde helponderwerpen:
Hoe kan ik een verzonden e-card terug wissen?

Ga naar het Helpforum om vragen te stellen, antwoorden te vinden en uw kennis te delen met anderen.