Waar vandaan: Helpcentrum > Problemen oplossen > Oplossing bij inlogproblemen op het SeniorenNet - knop beantwoorden, fout pagina kan niet weergegeven worden…

Problemen oplossen: Oplossing bij inlogproblemen op het SeniorenNet - knop beantwoorden, fout pagina kan niet weergegeven worden…

Hiervoor dient u het volgende uit te voeren:

 

Open Internet Explorer >> Extra >> Internet Opties >> Tabblad Programma's >> zie of er een vinkje staat aan >> Controleren of Internet Explorer de standaard browser is, zo niet plaats het vinkje in het vakje en druk op Toepassen.

 

Dan ga je naar het tabblad Algemeen >> klikken op Cookies verwijderen >> klikken op Bestanden verwijderen >> klikken op Geschiedenis wissen.

 

En nu zou je terug de mailgroepen en de pagina's van het SeniorenNet moeten kunnen openen.

 

Om dit fenomeen te voorkomen wordt aangeraden om regelmatige je Browser op te kuisen; dit gebeurt als volgt:

 

Voor Internet Explorer:

 

·         open Internet explorer

·         klik op extra in de werkbalk bovenaan

·         klik op internet-opties (helemaal onderaan)

·         klik op geschiedenis wissen

·         klik op ja

·         klik op Cookies wissen

·         klik op ja

·         klik onderaan op OK (helemaal onderaan)

 

Voor werkbalk van Google:

 

Ga naar Internet Explorer

 

·         Klik op het menu Extra.

·         Kies Internet-opties en klik op het tabblad Inhoud.

·         Klik in het gedeelte Persoonlijke gegevens op de knop AutoAanvullen.

·         Klik op Formulieren verwijderen.
Om te voorkomen dat deze gegevens in de toekomst worden opgeslagen, kan je in dit venster ook het vinkje verwijderen uit het selectievakje Formulieren.

·         Klik op OK om het dialoogvenster te sluiten.

 



Gerelateerde helponderwerpen:
Is het mogelijk een gebruiker over het hele netwerk te blokkeren?
Gebruikers Blokkeren
Inlog problemen bij het wijzigen van schuilnaam en/of paswoord
Ik krijg virussen via SeniorenNet?!
U ontvangt e-mails ondanks uitschrijving
Kan het paswoord worden gereset ?
Melding overtredingen - Klachtencommissie
Ik wens geen e-mails meer te ontvangen
Ik heb het even druk, en wens tijdelijk geen mails te ontvangen.
Ik wens mijn gegevens te wijzigen!
Uw e-mail adres wijzigen
Mijn gebruikersnaam veranderen
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Ik ben ingeschreven, maar ontvang geen berichten van de mailgroepen
Ik ben ingeschreven zonder dat ik dit heb gevraagd
Uitgeschreven en toch nog e-mails ontvangen?

Ga naar het Helpforum om vragen te stellen, antwoorden te vinden en uw kennis te delen met anderen.