Waar vandaan: Wonen & Zorg > Ombudsdiensten >

Ombudsman bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen

Wanneer een autonoom overheidsbedrijf in gebreke zou blijven en u een probleem niet via de normale kanalen kan oplossen (bijvoorbeeld de aanvraag van uw treinabonnement blijft aanslepen), dan zoekt de ombudsdienst samen met u naar een oplossing.

NMBS - Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen
Kantersteen 4 (2de verdieping)
B-1000 Brussel

Nederlandstalige Ombudsman:

De heer Guido HERMAN
Tel.: +32 (0)2/525.40.00
Fax: +32 (0)2/525.40.10

Franstalige Ombudsman:

De heer Jean-Marc JEANFILS
Tel.: +32 (0)2/525.40.01
Fax: +32 (0)2/525.40.10

Meer informatie: http://www.b-rail.be/ombudsman/N

 

Bron: Federale Portaalsite