Pagina 3 van 3

Geplaatst: 06 okt 2016, 14:48
door Danny.
Ik heb deze tip geprobeerd, en nu zijn al mijn shortcuts die bovenaan mijn blad te vinden waren verdwenen :cry:

't Is maar dat men het weet :wink:

Ik zou ze echter graag terug hebben.

Groetjes

Danny

Geplaatst: 06 okt 2016, 15:32
door cappa
Geen resultaat.
Mutualiteit via eid werkt ook niet meer, waarschijnlijk omdat de add-on weg is.

Geplaatst: 06 okt 2016, 18:59
door verhaegen
Danny. schreef:Ik heb deze tip geprobeerd, en nu zijn al mijn shortcuts die bovenaan mijn blad te vinden waren verdwenen :cry:

't Is maar dat men het weet :wink:

Ik zou ze echter graag terug hebben.

Groetjes

Danny
das dan wél raar
want hij kan alleen iets van firefox beinvloeden , en géén bureaublad van windows
tenzij het snelkoppelingen zijn die gemaakt zijn via firefox bezochte websites

Geplaatst: 06 okt 2016, 19:02
door verhaegen
cappa schreef:
Geen resultaat.
Mutualiteit via eid werkt ook niet meer, waarschijnlijk omdat de add-on weg is.
dat is inderdaad de bedoeling
om met een propere lei te beginnen
dus moet je de firefox plugin terug instaleren
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/a ... lgium-eid/

http://www.lille.be/free/Firefox%20-%20 ... -98991.pdf

Geplaatst: 06 okt 2016, 21:47
door Danny.
verhaegen schreef:... das dan wél raar
want hij kan alleen iets van firefox beinvloeden , en géén bureaublad van windows
tenzij het snelkoppelingen zijn die gemaakt zijn via firefox bezochte websites
Sorry dat ik mij hierin nestel, maar het is niet het bureaublad, misschien heb ik verkeerde informatie gegeven waardoor dit misverstand kon ontstaan, maar het is de bladwijzerbalk van Firefox die volledig verdwenen is.

Groetjes

Danny

Geplaatst: 07 okt 2016, 09:21
door verhaegen
rechtskilik in de balk op een plaats en klik op de genaamde zodat der terug een vinkje aanstaat
(de lijn van de adresbalk ,zoekbalk, het huis icoontje ,enz.)

je kan zelfs rechtsklikken op het (ga naar huis icoontje (ga naar startpagina) zelfs dan komt dat tevoorschijn

Geplaatst: 09 okt 2016, 11:53
door cappa
Het netwerkverbindingsprobleem is dus nog steeds niet opgelost. Maar het heeft blijkbaar niets met de kaartlezer te maken.
Een nieuw verschijnsel van hetzelfde probleem in de draad "Software > Email > gmail in Win10".

Geplaatst: 10 okt 2016, 14:02
door cappa
Ondertussen is dankzij de hulp van de sennetters het mailprobleem / fotoverzendingsprobleem opgelost.
Maar mijn id-kaart met een kaartlezer inlezen in een site bleef problemen geven op sommige sites.
Voorbeeld:

- inloggen bij mutualiteit > aanmelden met eid > Aanmelden > "Kies een certificaat" > Verschillende resultaten na verschillende pogingen:
1) "Uw elektronische identiteitskaart (eID) kon niet correct gelezen worden."
2) "Beveiligde verbinding mislukt.
De verbinding met certif.iamfas.belgium.be werd onderbroken tijdens het laden van de pagina.
De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren."
3) Na een aantal pogingen: Toegang tot mijn dossier gelukt.

- inloggen bij Doccle > aanmelden met eid-kaart > "Volg de instructies hieronder om aan te melden met je eID.
"Niet ondersteunde webbrowser.
Uw webbrowser wordt niet ondersteund. Gelieve opnieuw te proberen via een andere webbrowser."
En hier zet men een mens dus totaal op het verkeerde been. Op de site van Doccle vond ik bij Instellingen onder elektronische identiteitskaarten (eid's) de melding:
"Hier kan je één of meerdere elektronische identiteitskaarten (eID's) koppelen aan je Doccle account. Zo kan je voortaan aanmelden op Doccle met je eID en krijg je binnenkort toegang tot een aantal nieuwe functionaliteiten.
Er zijn nog geen elektronische identiteitskaarten (eID's) gekoppeld aan deze account."
Voila, probleem opgelost. Maar Doccle kan de pot op.

En met de kwakkelverbinding met de mutualiteit zal ik wel leren leven.
De kaartlezer is getest met eID-viewer, en een andere soortgelijke kaartlezer geeft dezelfde resultaten.