Pagina 1 van 1

TomTom GPS Go 520

Geplaatst: 13 mei 2017, 18:26
door Niki
Ik heb me gisteren een nieuwe gps aangeschaft en wanneer ik via Wifi kaartupdates wil downloaden dan krijg is steeds dezelfde melding, nl "OEPS? ER ZIJN PROBLEMEN MET DE TOEGANG TOT TOMTOM SERVICES. PROBEER HET LATER OPNIEUW."
Zijn er nog mensen die dit al ervaren hebben en hoe hebben ze dit opgelost. Ik hoop dat er een oplossing is want wat ben je met levenslange updates voor kaarten ed als je niet op de TomTom services geraakt.
Alvast bedankt

Geplaatst: 13 mei 2017, 19:29
door pcekspeer
@Niki

MyDriveConnect is geïnstalleerd?
https://www.tomtom.com/nl_be/mydrive-connect/

:wink:

Geplaatst: 13 mei 2017, 19:49
door Niki
My drive connect is geinstalleerd maar maar ook daar geraak ik niet op en krijg dezelfde mededeling.

Geplaatst: 13 mei 2017, 19:54
door pcekspeer
@Niki

Gebeurt wel vaker hoor.
Dus, maandag telef. contact opnemen met TomTom.
http://www.goudengids.be/tomtom-belgium-ledeberg-9050/
:wink:

Geplaatst: 15 mei 2017, 19:25
door verhaegen
gewoon even gedudt hebben (een dagje )
dan werkt dat opnieuw goed

kan altijd dat ze onderhoud plegen of de server overbelast , of nog andere redenen

dus gewoon even geduld

als dat na 3 dagen nog niet werkt , dan kan je der eens naar bellen

Geplaatst: 15 mei 2017, 20:39
door Niki
Ik heb vandaag al eens gebeld (heb niet veel geduld) en heb dan een mail gekregen met "nuttige tips" over hoe 'my drive connect' te installeren enzovoort. Ik heb die dus geherinstalleerd, mijn TomTom gereset en terug geprobeerd. Noppes!
Achteraf heb ik me gerealiseerd dat ik in feite van de hulpdesk een dwaze opmerking heb gekregen, nl. dat ze op mijn account mijn GPS niet zagen. Nogal normaal vermits hij geen verbinding maakt.
Enfin, we staan dus nog altijd even ver. Als het ooit lukt dan laat ik iets weten.
Toch al mercikes voor de respons.

Geplaatst: 15 mei 2017, 22:12
door Charlie Maru
Niki schreef:.......nl. dat ze op mijn account mijn GPS niet zagen.
GPS geregistreerd :?:

Geplaatst: 16 mei 2017, 13:22
door Niki
Het probleem is opgelost! Ik heb nog van alles geprobeerd maar ik bleef maar in het rond draaien; uiteindelijk dacht ik, waarom eens niet een nieuwe account maken en bingo, het apparaat werd plots herkend en de updates stroomden binnen. Het blijft me een raadsel waarom er problemen waren met de eerste account want die is gemaakt met de TomTom en ik kon erop inloggen via "my drive connect".