SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

kostprijs en ervaring met weight watchers
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> De Slanke Lijners
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
u790105

BerichtGeplaatst: Do 19 Jul 2007, 10:53    Onderwerp: kostprijs en ervaring met weight watchers Reageer met quote

heeft er iemand ervaringen met weight watchers en wat is de kostprijs per sessie
ikwil 30 kg vermageren.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Danny.

BerichtGeplaatst: Do 19 Jul 2007, 12:11    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik mij niet vergis, vragen ze per vergadering dat je aanwezig bent 10 Eurokes.
Iets goedkoper is FDH, maar daar moet je wel iets of wat zelfdiscipline hebben.

Medion/Akoya PC MD8816, 64Bit, Intel Core i5 x64 3,1GHz, W8 (Nederlandstalig), Mem 4Gb , HD 2TB, Firefox en soms IE
Scherm LG Flatron E2342T
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
binkie

BerichtGeplaatst: Do 19 Jul 2007, 15:54    Onderwerp: ww Reageer met quote

Hallo,

Ik heb samen met mij vriendin ww gedaan een aantal jaar geleden.
Ik ben 6 kilo kwijt geraakt en zij 20.
het is inderdaad 10 euro per sessie maar er komt normaal gezien nog wel inschrijvingsgeld bij.

Groetjes,

Blinkie

Naar boven
Nicole56

BerichtGeplaatst: Za 28 Jul 2007, 21:20    Onderwerp: Reageer met quote

WEIGHT WATCHERS KOST 10 EURO PER KEER HET INSCHRIJVINGSGELD DE EERSTE KEER IS WEL MEER HEB IK GEHOORD

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Nicole56

BerichtGeplaatst: Di 31 Jul 2007, 8:49    Onderwerp: Reageer met quote

IK HEB GELEZN DAT WW INDIEN JE BIJ CM BENT GOEDKOPER IS

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
luckyluke

BerichtGeplaatst: Di 07 Aug 2007, 23:17    Onderwerp: WEIGHT WATCHERS Reageer met quote

Ik heb de nodige documenten via internet gewoon besteld bij de weight watchers. Ik heb dan thuis alles eens goed bestudeerd en heb er verder geen problemen mee. Ik ben 10 kg afgevallen, wat voor mij voldoende was en verder houd ik me aan het puntenstelsel. Ik heb intussen ook geleerd om frieten te maken van maar 3 punten per maaltijd.

luc

Naar boven
rolija

BerichtGeplaatst: Vr 17 Aug 2007, 8:48    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn spreekwoord is ;

Elk pondje gaat door het mondje Laughing Laughing

En gewoon door MINDER te eten en niet meer snoepen ben ik op een maand of zes, 6 KG vermagerd, en dit op eigen ritme en zonder clubje.

En het belangrijkste, het is gratis Exclamation

montana

BerichtGeplaatst: Vr 17 Aug 2007, 10:30    Onderwerp: Reageer met quote

Zo denk ik er ook over, ieder pondje gaat door het mondje.
De goedkoopste manier om af te vallen én op gewicht te blijven is; let op wát je eet, wijzig zonodig je eetgewoonten, neem 3 maaltijden per dag, geen tussendoortjes en stop met snoepen, dat is mijn ervaring.
Ik lees in het berichtje van luckyluke bijv. patat van 3 punten?? patat is uit den boze als je wilt afvallen, eet uitsluitend gekookte aardappelen, vermijd zoveel mogelijk vet. Alleen het vet van vis mag je hebben.

voorn

BerichtGeplaatst: Wo 29 Aug 2007, 23:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ben ooit is in contact gekomen in de kliniek met een toenertijd bekend proffessor en hartchirurg.
Zijn devies op mijn vraag of ik te zwaar was verbaasde mij: hij zei in gebroken nederlands: Er zijn mensen geboren de kanariepiet en geboren de olifant. Van een kanariepiet maak je geen olifant; en van een olifant geen kanariepiet. Anders lig je hier vlug in een bed!
Mijdt suiker en vet en eet regelmatig en gezonde voeding en alles blijft OK. Zowel voor de kanariepiet als voor de olifant.

F.C.

Naar boven
rolija

BerichtGeplaatst: Do 30 Aug 2007, 8:04    Onderwerp: Reageer met quote

Komt volgens mij op het zelfde neer ,

Elk pondje gaat door het mondje .......

alfa

BerichtGeplaatst: Do 30 Aug 2007, 12:56    Onderwerp: Reageer met quote

Rolija,

Volledig akkoord dat frietjes en taart en co niet in een gezond voedingspatroon passen , al zeker niét als je wil afslanken.

Alleen vind ik dat de uitspraak : 'élk pondje gaat door het mondje' , een uitspraak is die tot behoorlijk wat problemen leidt als je tengevolge van dat advies 'té weinig' gaat eten.

Persoonlijk denk ik dat een voeding met overwegend groenten en fruit ; zonder vette bereidingen of suiker het méést garantie biedt voor een gezond gewicht. MAAR dat dit niét betekent dat iedereen daar slank mee kan worden.

Er spelen héél wat méér factoren mee in het zoeken naar een slank figuur , dan voeding alleen.
Je moet jezelf aan het 'bewegen' krijgen ; je moet een evenwicht vinden in 'sociale activiteiten'....of zeg jij iedere keer 'nee' als je uitgenodigd wordt voor een etentje bij familie en vrienden?

En dan hebben we het nog niet over de échte emo-eters.
Volgens mij hebben die het behoorlijk moeilijk.

Lees terzake maar eens het boek van Tanja de Wit : Verander je eetgedrag. (vergroot je eigenwaarde -stop emotie-eten)

Naar boven
montana

BerichtGeplaatst: Do 30 Aug 2007, 21:09    Onderwerp: Reageer met quote

alfa schreef:
Rolija,
Alleen vind ik dat de uitspraak : 'élk pondje gaat door het mondje' , een uitspraak is die tot behoorlijk wat problemen leidt als je tengevolge van dat advies 'té weinig' gaat eten.

Mag ik hier even op antwoorden alfa? 'té veel' eten doe je eerder dan 'té weinig' eten, het is nog slechter ook, maar waarom zou je tengevolge van dat advies te weinig gaan eten??
Eet niet meer dan je nodig hebt, daarom, verander eerst je voedingspatroon (eetpatroon), beweging hoort daarbij. Ik kan gerust uit eten gaan, óf bij vrienden óf in een restaurant, maar als ik af wil vallen dan let ik dáár ook op wat ik eet anders heeft het geen zin natuurlijk.
Als ik wil stoppen met roken kan ik ook niet zeggen, vandaag neem ik één sigaretje.
Emo-eters zullen in eerste instantie het eigenlijke probleem aan moeten pakken alvorens hun eetgedrag te kunnen veranderen.

alfa

BerichtGeplaatst: Do 30 Aug 2007, 22:14    Onderwerp: Reageer met quote

Fijn voor jou , Montana , als je bij jouw vrienden en familie kan 'kiezen' wat je eet ! :?

Naar boven
montana

BerichtGeplaatst: Do 30 Aug 2007, 23:36    Onderwerp: Reageer met quote

Nou, nou alfa, bespeur ik iets van irritatie Smile, daar is toch geen reden voor?
Ik maak bij vrienden ook een keuze wat ik eet, ik eet groente, ik neem weinig aardappelen, geen jus, ik neem het magere gedeelte van het vlees en als toetje geen ijs (bijv.) maar fruit. Als we gaan barbecuen neem ik geen sausjes, mayonaise etc. (dat zijn de dikmakers). Ik eet eigenlijk altijd en overal zeer bewust wat dat betreft omdat ik graag op gewicht wil blijven, het gaat om mijn gezondheid.

alfa

BerichtGeplaatst: Vr 31 Aug 2007, 6:57    Onderwerp: Reageer met quote

Ja , Montana, wat irritatie....en wat frustratie ook.
Mijn jarenlange dagelijkse strijd om mijn gewicht onder controle te houden ( zij het dan nog met wat overgewicht) heeft namelijk mijn sociale leven op een heel laag pitje gezet.

En daar baal ik van !

Ik weet wat u gaat zeggen: " échte vrienden resepceteren het als iemand voor zijn/haar gezondheid/gewicht zorgt"...En ja : dat dacht ik ook .
tot de invitaties voor een etentje uitbleven nadat ik een paar keer "tamelijk wat" op mijn bord had laten liggen.
En ook bij de familie wordt het niét in dank afgenomen als ik hun kookinspanningen niet ten volle weet te waarderen.

Ik stel in ieder geval vast dat ik véél minder sociale contacten heb én ik wijt dat aan het feit dat ik 'pas' voor romige uitspattingen en dergelijke.

Ik heb hén natuurlijk niet gevraagd waarom ze me minder inviteren...
-misschien vinden ze me gewoon te oud...
-of té lelijk
-of oninteressant

maar ik denk dat mijn familie van hobbykoks aan geen kanten begrijpt dat mijn gewicht onder controle houden ook inhoudt dat ik bijvb. alléén 'proef' van de wijnen , maar niet voluit ga zitten aperitieven....

En weet je wat het ergste is ? Dat DIE mensen gewoon slank blijven.
Dus leg me dan eens uit dat élk pondje door het mondje gaat ????
En dié dooddoener irriteert me mateloos.

Terloops :En wat me ook irriteert : de 'reactie van sommige mensen' als je dan wél eens iets eet. In afspraak met mijn gezin éét ik de laatste dag van onze vakantie mijn 'jaarlijks ijsje'. Dit jaar koos ik voor een lekkere citroensorbet. De dame op het terras naast ons kon haar commentaar niét voor zich houden door luidop te melden dat je daar wel dik van wordt.
Waar ik inwendig zo boos van was , dat ik vergat éven luidop te zeggen dat de 2 plakjes cake +de 2 potjes slagroom die zij binnengespeeld had OOK calorietjes bevatten.

En JA dus , ik zit vol irritatie én frustratie.

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> De Slanke Lijners Tijden zijn in EET (Europa)
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: