|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
major
|
Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 8:35 Onderwerp: Vel teveel |
|
|
Mijn schoonzus is wegens ziekte veel afgevallen, achteraf zit ze daar niet mee in, ze was veel te zwaar, maar nu heeft ze een heleboel "vel" teveel
gaat dat nog weg, zijn daar zalfjes,oefeningen, of speciale voeding voor nodig? of is alleen plastische chirurgie de oplossing?
Wie weet meer?
|
|
| Naar boven |
|
 |
pepalien
|
Geplaatst: Di 10 Jun 2008, 20:40 Onderwerp: Re: Vel teveel |
|
|
| major schreef: |
Mijn schoonzus is wegens ziekte veel afgevallen, achteraf zit ze daar niet mee in, ze was veel te zwaar, maar nu heeft ze een heleboel "vel" teveel
gaat dat nog weg, zijn daar zalfjes,oefeningen, of speciale voeding voor nodig? of is alleen plastische chirurgie de oplossing?
Wie weet meer? |
major,ik denk dat dat de enige oplossing is die plastische chirurgie
er zijn mensen met een elastisch vel ,en bij deze mensen krimt het vel mee bij anderen weer niet
mijn schoonzoon is bijna 40kg afgevallen en daar zie je niks overschot van vel
ken nog iemand ,en daar was plastische chirurgie wel nodig
heel veel sporten zou wel een beetje helpen ,maar .......
en dan ouderdom speelt ook een grote rol
hoe ouder hoe moeilijker
groetjes van Pepalien
_________________ Gelukkig zijn is niet een bestemming maar een manier van leven |
|
| Naar boven |
|
 |
Phila
|
Geplaatst: Do 19 Jun 2008, 21:16 Onderwerp: |
|
|
ik heb hetzelfde probleem maar ik vind plastische chirurgie niet echt een optie omdat je na serieus vermageren (30 kg) zo ongeveer overal vel zou moeten laten wegnemen. Ik heb in elk geval minder last van dat vel teveel dan 1 1/2 jaar geleden van die 30 kg te veel.
Ik heb wel veel gesmeerd -ROC Protient Lift- maar ik weet niet of het zonder dat smeren erger zou geweest zijn. Om te weten of zoiets helpt zou je eigenlijk de ene helft van je lichaam moeten insmeren en de andere niet
_________________ Van alle mensen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangename diegenen die zwijgen
Coluche |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|