| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Haiko
|
Geplaatst: Di 18 Dec 2007, 22:16 Onderwerp: vermageren |
|
|
Ik probeer gezond te eten en dat lukt vrij goed zolang ik altijd bezig ben maar eens dat ik voor tv zit gaat het mis dan begin ik te snoepen met gevolg ik wordt dik.Weet iemand raad.
|
|
| Naar boven |
|
 |
zibet
|
Geplaatst: Do 27 Dec 2007, 22:18 Onderwerp: vermageren |
|
|
tv uit laten, en naar de cinema gaan en géén snoep meedoen, wel liter spa, ben nu sedert 15 nov bezig, heb elke week 2 films in kinepolis, en ben 5 kilo af, nu wel oppassen met de nieuwjaarsdagen, nog 3 te gaan
|
|
| Naar boven |
|
 |
luckyluke
|
Geplaatst: Vr 28 Dec 2007, 12:52 Onderwerp: X |
|
|
Op den home-trainer terwijl je TV kijkt. Je bent bezig en verbruikt calorieen. Een mandarijntje of appel kan dan nog.
LL
|
|
| Naar boven |
|
 |
jojos11
|
Geplaatst: Wo 22 Okt 2008, 21:37 Onderwerp: |
|
|
Ja, daar is wel een oplossing voor, naar buiten, en gaan bewegen, als je honger hebt, dan rauwe worteltjes, niet snoepen, eet een appel, of ander fruit.
Niet voor de tv, zoek afleiding, maar geen extra eten, elk pondje gaat door het mondje.
|
|
| Naar boven |
|
 |
senga
|
Geplaatst: Wo 29 Okt 2008, 23:15 Onderwerp: appel |
|
|
Appel, peer, banaan en druiven..............net die fruitsoorten bevatten heel wat suikers. Dus opletten er mee
|
|
| Naar boven |
|
 |
janusmet
|
Geplaatst: Wo 19 Nov 2008, 17:28 Onderwerp: op gewicht blijven |
|
|
ik had vroeger ook last van deze vervelende gewoonte ( snoepkast in en uit ) . Ik heb dit opgelost door geen snoep meer in huis te halen en alle dagen ga ik wandelen of fietsen .
Eenmaal in de week ga ik zwemmen .
Ben na mijn actieve loopbaan zo'n 30 kg af gevallen en ik voel me nu stukken beter .
Vlees heb ik ook niet meer in huis en ben de vegetarische weg ingeslagen .
|
|
| Naar boven |
|
 |
|