Wokken

Dit is de plaats om af te slanken, tips te plaatsen, menu's, enz.!
MaLoReg

22 okt 2008, 18:46

Toch wel calorievriendelijk denk ik maar als alles bijna hapklaar is dan wil ik er graag iets aan toevoegen omdat het me anders té droog lijkt. Tot nu toe gebruikte ik steeds cocosmelk of halve room, dat zijn beiden wel calorierijke sausjes. Hebben jullie mss een beter idee, dan lees ik het graag. Ik moet niet persé vermageren maar met de winter voor de deur neem ik toch wel calorierijker voedsel, dat is nu eenmaal zo.

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

22 okt 2008, 18:54

Misschien een tip al naargelang je eigen smaak..... er wat "soja saus" over druppelen? Die bestaan er in allerlei smaken tegenwoordig :wink:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
MaLoReg

22 okt 2008, 21:05

Bedankt Klaartje voor je antwoord maar ik doelde eigenlijk op iets méérliquide dan druppelen, bvb doe ik er een heel blikje/kartonnetje kokosmelk/halve room in zodat mijn gerecht 'saus' heeft (eigenlijk eerder op te lepelen) en nu vind ik niets wat in de plaats kan treden van kokos/room om mij toch die hoeveelheid te geven en op die wijze dat ik haast geen calorieên binnenkrijg. Ik ben tenger maar dat komt omdat ik op mijn lijn let en zo wil ik het houden, wat niet zo eenvoudig is tijdens de wintermaanden.
MaLoReg

26 okt 2008, 14:51

Weeral bruikbare tips waarvoor mijn dank.

Anndiest
Lid geworden op: 26 mei 2009, 16:23

10 jun 2009, 11:52

wokken mag je nooit doen met zonnebloemolie!!