|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
cis
|
Geplaatst: Ma 07 Maa 2005, 20:38 Onderwerp: mailgroep huisdieren |
|
|
Hallo dierenvrienden,
mijn naam is Cis-ka , mentor van de maildierengroep Huisdieren. Ik kom graag eens op jullie forum om iets bij te leren. Jullie zijn ook altijd van harte welkom op de mailgroep huisdieren !
Inschrijven mailgroep Huisdieren: klik hier
Hartelijke groetjes en tot lees!
Cis-ka
_________________ "Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren." |
|
| Naar boven |
|
 |
Netje007
|
Geplaatst: Ma 05 Jan 2009, 20:27 Onderwerp: engelse buldogg |
|
|
Ik zag ze voor de eerste keer en mijn hart was verloren. Bijna 1jaar en 5 maanden verder bezit ik er reeds 2 bullen. Ons Trees is van 16 augustus vorig jaar en Hippoliet is pas 18 weken.
Mensen die ook kennis willen maken met dit ras moeten ze toch het beste laten inlichten door een persoon of dierenarts over het ras want er zijn toch bepaalde zaken waar wij ook niets van wisten. Ze zijn heel lief, speels,eigenwijs en snurken zoals de beste. Sommige mensen die een bul kopen zijn zich niet bewust van wat een bul is.
De verzorging is zoals een andere hond, alleen hebben buldoggs (sommige) lichte ademhalingsproblemen doordat ze een platte snuit hebben. Snurken vrij hevig (wij vinden dat prachtig en lachtwekkend) en kunnen heel hevig zijn als ze er zin in hebben. Ze wandelen heel graag(als ze niet te lui zijn) maar wel niet te ver en te lang.
Als er toevallig iemand is die ook van bullen houd kunnen we eens praten.
groetjes Netje
_________________ mijn intresses gaan uit naar informatica, koken en reizen, honden(engelse buldogg). |
|
| Naar boven |
|
 |
memeke
|
Geplaatst: Vr 05 Jun 2009, 19:54 Onderwerp: |
|
|
een nieuwkomer ben ik, labriand ,op het huisdierenforum,dit interesseerd me omdat ik ook van mijn huisdieren ,een hond en twee poezen hou.
voor mijn poezen is mijn hond hun moeder en omgekeerd gewoon omdat de hond heel verdraagzaam is,en ik de poesjes van heel jong in huis heb gehaald.
mijn hond is een kruising van een labrador en briand,helaas weet ik niet veel over de karakters van beide honden,ik weet wel hoe mijn hond is,ze is verstandig en heel gevoelig voor veranderingen,ik heb haar uit het asiel gehaald en ik denk dat de hond wel wat verlatingangst heeft,aan wat kan ik dat merken?
groeten aan alle forumgebruikers
labriand
_________________ enkel de bomen komen elkaar niet tegen |
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Zo 13 Dec 2009, 16:06 Onderwerp: een vraagje |
|
|
hallo
we hebben een hondje uit het asiel gehaald ze is nu ongeveer 3 jaar
een schat van een hondje,dit hebben we gedaan na het overlijden van ons jack russelke,waar we nu nog steeds verdriet van hebben,mijn vraag is of het beter is om ze te laten stereliseren?en wat het ongeveer kost ?
|
|
| Naar boven |
|
 |
mamy
|
Geplaatst: Wo 16 Dec 2009, 18:03 Onderwerp: |
|
|
Een dikke proficiat aan de dierenliefhebbers die een hondje uit het asiel
halen. Indien het hondje niet alleen op straat loopt zou ik het niet laten steriliseren.
groetjes
Mamy
_________________ carpe diem |
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Wo 16 Dec 2009, 19:29 Onderwerp: hondje |
|
|
ik wil preventief zijn voor mijn hondje zie meer en meer hondjes waarvan tepeltjes worden weggehaald en kanker krijgen,het gaat mij ni om het bloedverlies hoor,daar maak ik geen punt van maar ik wil ze zo lang mogelijk houden
ik was kapot toen ik mijn ander verloor,hij was pas 8 jaar
en zij is een echte schat ni te doen
|
|
| Naar boven |
|
 |
hondenliefhebber
|
Geplaatst: Za 19 Dec 2009, 19:23 Onderwerp: |
|
|
Je loopt veel minder kans op melkklierkankers en baarmoederkanker kan je hond ook niet meer krijgen.Maar ze kan evengoed een ander soort kanker krijgen en het is en blijft een operatie en elke operatie houd risico's in. Ik vind het karakter van een gesteriliseerd teefje veel stabieler,de hormonen spelen niet meer zo op.En nog een groot voordeel is dat je geen bloedingen meer hebt.Vind ik gewoon makkelijk.Wel heel goed opletten dat ze niet te dik wordt,direkt minder eten geven dan.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Za 19 Dec 2009, 20:08 Onderwerp: mijn hondje |
|
|
bedankt voor de uitleg hoor,hondenliefhebber,vandaag gaat het goed met haar,laatste pijnstiller gekreken en nu nog 3 dagen antibiotica,grote plakker op de buik,maar ze blijft eraf,ze eet goed,en haar staartje kwispelt terug ben toch blij dat ik het laten doen heb wandelen houd haar ook niet tegen,kortom ze stelt het goed ons mademoiselleke
groetjes
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Di 23 Feb 2010, 15:46 Onderwerp: |
|
|
en dan heb ik ook een vraag!!!!!
ons tesje is nu meer dan een jaar bij ons,jullie kennen dus al haar voorgeschiedenis!!!ze is goed ingeburgert,maar er zijn momenten dat ze opeens erg begint te beven en te hijgen,en de reden ervan weet ik absoluut niet,
in de wagen,blijft het ook nog steeds bij slikken braakneigingen,en nochtans springt ze met plezier de wagen in
hebben ook antistatische materiaal gehangen aan wagen en mobilhome
dus weet ik het ook niet meer
heb wel pilletjes gekregen van vearts,het helpt wel,maar als je grote reizen doet,kan het toch ook niet altijd goed zijn telkens pillekes te geven!!!!
heeft er iemand raad ???
|
|
| Naar boven |
|
 |
lynn
|
Geplaatst: Di 02 Maa 2010, 19:59 Onderwerp: |
|
|
| zon schreef: |
en dan heb ik ook een vraag!!!!!
ons tesje is nu meer dan een jaar bij ons,jullie kennen dus al haar voorgeschiedenis!!!ze is goed ingeburgert,maar er zijn momenten dat ze opeens erg begint te beven en te hijgen,en de reden ervan weet ik absoluut niet,
in de wagen,blijft het ook nog steeds bij slikken braakneigingen,en nochtans springt ze met plezier de wagen in
hebben ook antistatische materiaal gehangen aan wagen en mobilhome
dus weet ik het ook niet meer
heb wel pilletjes gekregen van vearts,het helpt wel,maar als je grote reizen doet,kan het toch ook niet altijd goed zijn telkens pillekes te geven!!!!
heeft er iemand raad ??? |
Heb je al geprobeert met bach bloesems?
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Wo 03 Maa 2010, 0:41 Onderwerp: |
|
|
wat is dit Lyntje?zal het eens opzoeken,maar waarom doet ze zo?
zou ze een trauma hebben denk je?
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Za 06 Maa 2010, 12:46 Onderwerp: |
|
|
hartelijk dank lynntje,heb het opgezocht en zal het eens proberen
duizend keer bedankt xxx ik hou je op de hoogte!!!
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Za 06 Maa 2010, 19:19 Onderwerp: |
|
|
ben het dus gaan halen,en vandaag gestart met 4 druppeltjes
in de winkel zeiden ze tot 3x daags,maar op de uitleg staat er niks van hoeveel keer,enkel 4 druppels op de tong
ik kan het maar proberen en afwachten t'is een super lieve,maar wat heeft ze meegemaakt,vraagteken dus !!!
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Zo 30 Mei 2010, 18:47 Onderwerp: |
|
|
heb de oorzaak gevonden ze is te verwend en slim
|
|
| Naar boven |
|
 |
rokker
|
Geplaatst: Di 07 Sep 2010, 21:31 Onderwerp: |
|
|
hallo iedereen dieren vrienden ,ik ben hier nieuw mijn gebuur kocht hem een goldredriever na 6maand was hem al beu,ik heb hem in huis gehaald waarom kopen mensen dan een dier
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|