flavor wave turbo oven

Dit is de plaats om af te slanken, tips te plaatsen, menu's, enz.!

bellelena
Lid geworden op: 10 mei 2005, 19:14

16 nov 2008, 14:49

Heeft er iemand ervaring met de FLAVOR WAVE TURBO OVEN dat is een toestel dat je via de tv kan kopen , het ziet er handig uit en wat je er allemaal kan mee doen

kan er mij ook iemand de afmetingen geven van die oven


Met dank :lol: :lol:

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

01 dec 2008, 16:03

bellelena schreef:kan er mij ook iemand de afmetingen geven van die oven
Beste bellelena,

Gewoon gevonden op het internet: FlavorWave Oven Turbo

Gewicht: 21 lbs. (9.5 kg)
Inhoud: 12 quarts (11.0 liters)
Grootte van de kom: diameter: 12 in. (305 mm), diepte: 6.6 in (167 mm)
Wattage: 1300W

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

bocuse
Lid geworden op: 04 apr 2005, 14:47
Locatie: wetteren

03 feb 2009, 14:16

bellelena schreef:Heeft er iemand ervaring met de FLAVOR WAVE TURBO OVEN dat is een toestel dat je via de tv kan kopen , het ziet er handig uit en wat je er allemaal kan mee doen

Het ziet er inderdaad indrukwekkend uit .
Alvorens aan te kopen zou ik hem toch zeker willen voorproberen!!! Het is immers te mooi om waar te zijn .
Ik hoop dat dit toestel niet is zoals vele veel van die klodden die via telsel aangeprezen worden.
Bij voorbeeld de fantastische kuisrobot op stoom : bij een warentest gebuisd met klank, idem dito voor die reinigingsmidden die zogezegd met één wreef de smerigste aangekoekte vuren omtoveren tot een schitterende glanzende oppervlakte.
In het "echt" een duur en waardeloos affaire :wink:

Opletten is de boodschap !!

katrientjehuysmans@hotmai
Lid geworden op: 05 apr 2009, 18:58

05 apr 2009, 19:06

Hoi,

Heb sinds lange tijd van mijn tante de flavor wave oven gekregen. Zij heeft hem meer dan 1 jaar geleden in duitsland gekocht.
Nu hij hier ook te bestellen is via de tv, dacht ik hem ook eens te gebruiken.Maar jammer genoeg zit er bij die van mij geen handleiding bij. Zou er iemand mij deze misschien kunnen mailen?

Alvast bedankt.

Ik had ook graag de temperaturen gehad en de bereidingstijd per voedingsmiddel
mailadres verwijderd door moderator

Condes
Lid geworden op: 05 mei 2005, 07:57
Locatie: BE (L)

22 mar 2010, 20:58

katrientjehuysmans@hotmai schreef:Zou er iemand mij deze misschien kunnen mailen?
mailadres verwijderd door moderator
Tja...Afbeelding :lol: