| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
onweer
|
Geplaatst: Za 21 Aug 2010, 18:16 Onderwerp: ik ben waarschijnlijk aan het prutsen |
|
|
ik probeer, de aanhouder wint
_________________ hallo alles goed met u |
|
| Naar boven |
|
 |
knorretje
|
Geplaatst: Za 21 Aug 2010, 18:26 Onderwerp: |
|
|
|
|
| Naar boven |
|
 |
Cleopa
|
Geplaatst: Za 21 Aug 2010, 19:58 Onderwerp: |
|
|
Dit help je misschien een beetje om een topic terug te vinden
1 ) = Nog niet gelezen is't orange , gelezen is wit
2 ) = Titel van het onderwerp
3 ) = Aantal geplaatste berichten
4 ) = Naam van de auteur
5 ) = Aantal keer je bericht gelezen geweest is
6 ) = Datum+uur en de schrijver van je laatste bericht
Zijn er nog vragen stel deze dan hier in deze topic , dan moet je niet gaan zoeken waar dit waar dat en je kan nadien je vorderingen beter beschouwen
|
|
| Naar boven |
|
 |
knorretje
|
Geplaatst: Zo 22 Aug 2010, 14:04 Onderwerp: |
|
|
|
|
| Naar boven |
|
 |
Cleopa
|
Geplaatst: Za 28 Aug 2010, 19:34 Onderwerp: |
|
|
onweer -- Je heb reeds een topic geopend ,
| onweer schreef: |
| ik denk dat ik nog al wat stommiteiten uithaal, zo gemakkelijk is het toch niet |
ik denk dat ik nog al wat stommiteiten uithaal, zo gemakkelijk is het toch niet
Eerst en vooral dat zijn GEEN stommiteiten , dat zijn onwetendheden als je dat nog doet volgend jaar in augustus 2011 dan zijn het wel Stomm....... Best stel je Uw vragen in één van beide topics , vermits dat er hier wat uitleg staat ben je best dat je hier verder vraagt . Je kan die andere zelf weg doen , je doet het volgende
Kijk in de Auteurs kolom naar je naam
Kijk dan naar links en klik op de tekst "Moeilijk gaat ook"
Het bericht opend zich , kijk in de rechterboven hoek daar staat Citaat - Wijzigen en een X
Klik op de X , er komt een ander scherm en klik je op bevestigen
Je topic verdwijnd
Je kan dan gewoon hier in de topic "ik ben waarschijnlijk aan het prutsen" verder blijven oefenen . Vind je dat die titel nadien nietmeer past Dan vraag je maar en leg ik het wel uit hoe te doen .
Nog veel plezier hier , even volhouden en veel vragen dan ga je volgend jaar verstomd staan van je zelf
|
|
| Naar boven |
|
 |
Cleopa
|
Geplaatst: Za 28 Aug 2010, 23:08 Onderwerp: |
|
|
onweer -- In het vorig bericht staat
| cleopa schreef: |
Best stel je Uw vragen in één van beide topics , vermits dat er hier wat uitleg staat ben je best dat je hier verder vraagt . Je kan die andere zelf weg doen , je doet het volgende
Kijk in de Auteurs kolom naar je naam
Kijk dan naar links en klik op de tekst "Moeilijk gaat ook"
Het bericht opend zich , kijk in de rechterboven hoek daar staat Citaat - Wijzigen en een X
Klik op de X , er komt een ander scherm en klik je op bevestigen
Je topic verdwijnd
Je kan dan gewoon hier in de topic "ik ben waarschijnlijk aan het prutsen" verder blijven oefenen . Vind je dat die titel nadien nietmeer past Dan vraag je maar en leg ik het wel uit hoe te doen .
Nog veel plezier hier , even volhouden en veel vragen dan ga je volgend jaar verstomd staan van je zelf
|
Het topic verwijderen
Dit gaat enkel en alleen wanneer er NIEMAND een bericht plaatst na U , nu zie ik dat er een ander persoon een berichtje geplaatst heeft nu gaat het nietmeer . Dus hou je maar aan deze en laat die andere maar zakken na enkele dagen is die toch verdwenen . Die topic kan wel nog verwijderd worden maar dan wordt het wat moeilijk
|
|
| Naar boven |
|
 |
knorretje
|
Geplaatst: Zo 29 Aug 2010, 13:48 Onderwerp: |
|
|
|
|
| Naar boven |
|
 |
jeloca1942
|
Geplaatst: Wo 01 Sep 2010, 18:26 Onderwerp: |
|
|
niet opgeven blijven oefenen ! ik ben ook nog niet zolang bezig en het gaat elke keer wat beter !groetjes jeloca
|
|
| Naar boven |
|
 |
|