|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
rrheyn
|
Geplaatst: Di 03 Nov 2009, 13:10 Onderwerp: ouderdom |
|
|
beste, ik kan me indenken dat het met de leeftijd niet altijd zo feilloos loopt zoals we hadden gedacht. Ik verloor onlangs men schat aan kanker, op 3 maand tijd is ze als een kaarsje uitgegaan. Ik weet nog altijd niet aan wat ze is heengegaan aan de ziekte, aan een overmoedige operatie, of aan de medicatie van chemo en coctails ?
Probeer gezond eenvoudig te eten, ga veel buiten wandelen of fietsen, geniet van de kleine dingen, de volle maan stond gisteren zo te blinken, een ondergaande zon, een spelend kind, de lach van een mens, een schouderklopje. het zit hem in de kleine dingen.
Ons lichaam is zo intelligent van zichzelf, het heeft miljoenen jaren ziekten overleefd en die intelligentie zit in onze genen. We maken zelf tranquilisisers aan die beter zijn dan die je koopt, we maken elke minuscule stof zelf aan. Alleen we geloven dat niet, we luisteren niet meer, we zijn te jachtig en lopen onze benen voorbij. Al jaren was men echtgenote gefacineerd door het leven na de dood, het lijkt wel iets speciaals, daarom heet het ook over-lijden, voorbij het lijden. Ze verslond boeken van Jozef Rulof en anderen, ze was devoot aan Hermaneke Wijns uit Merksem. Haar kracht en in-spiratie vond ze in die wereld. Voor mij is het allemaal nog veel te vroeg,...maar je weet maar nooit.
_________________ Hi Blooks,
deze gewezen sportieve 60 tiger, moet het kalmer aan doen wegens gezondheidsproblemen die zomaar uit de lucht vielen, na een regelmatig, gezond leven te hebben gehad,...sport gezond ! ik zou zeggen, wees matig en hou reserves. |
|
| Naar boven |
|
 |
gilbertenfrancoise
|
Geplaatst: Vr 20 Nov 2009, 12:54 Onderwerp: |
|
|
Dag iedereen,
Aan rrheyn mijn oprechte deelneming.
Ik verblijf nu sedert een maand in de PAAZ-afdeling van H.Hart in Lier.
Ik word voortdurend geobserveerd.Ik ben medisch gezien,goed omringd.Ik leef in een groep van 30 personen,meestal personen die last hebben gehad van ene of andere verslaving.Ik ben dus de vreemde eend in de bijt.
Iedere dag zijn er sessies over:kunstvaardigheid;praatsessies;relaxatie,enz.
Vandaag ben ik slecht maar gisteren was ik heel goed.Het blijft met ups en downs.
Groetjes
_________________ Aan iedereen,een goeiedag,en bedankt voor je reactie |
|
| Naar boven |
|
 |
Reini
|
Geplaatst: Vr 20 Nov 2009, 14:03 Onderwerp: |
|
|
Het spijt me wel Gilbert , dat er nog steeds geen oplossing is voor de verschijnselen die u vertoont .
Misschien toch een chronisch vermoeidheids -syndroom ?
Hopelijk komt er klaarheid .
Het beste .
Reini .
|
|
| Naar boven |
|
 |
WillyJohns
|
Geplaatst: Za 20 Nov 2010, 10:02 Onderwerp: Xango |
|
|
Kijk eens op de PC (Google ) naar Xango .
Ik ben er mee geholpen .
Groetjes John
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|