SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

HIER KAN JE JEZELF EVEN VOORSTELLEN:
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Seniorennet Café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
erikaatje

BerichtGeplaatst: Ma 22 Feb 2010, 7:38    Onderwerp: Reageer met quote

[iHey
Ik ben erika 53 jaar gehuwd heb drie kinderen en drie achterkleinkinderen
het vierde is op komst, beroepshalve was ik bejaardenverzorgende en ben nu invalide na drie zware rugoperatie's, heb veel hobby's maar kom soms tijd te kort, vooral handwerk, lezen, doe oppas bij bejaarden meest
in de nacht, schrijf het familienieuws voor de krant van west-vlaanderen, meerbepaald de regio roeselare waar ik ook afkomstig ben.
direkt komt mijn jongste kleinkind vandaag bij mij (onthaalmoeder is ziek)
zo komt oma aan de haard soms ook eens van pas.
zo dat was het een beetje want ik ben nieuw hier en wilde het met me eens
voor te stellen eens uit proberen.
allen nog een prettige dag
groetjes erika[/i]

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Chivas

BerichtGeplaatst: Ma 08 Maa 2010, 12:33    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo en goeie morgen Wink

Ik heb me ooit eerder al eens aangemeld maar ik denk niet dat ik me al voorgesteld heb Embarassed - ik dacht nl dat ik me moest aanmelden voor wat ik toen wilde bekijken en had het nog te druk met andere dingen om te forummen.

Heb nu nog niet ècht zoveel tijd maar ik wil toch proberen om af en toe gezellig te komen meedoen hier Wink

Ik ben Paula en 64jaar jong Wink - heb een eigen forum en een eigen site. Ben gelukkig gehuwd maar is wel een tweede huwelijk (sinds 1975)

Ik heb/had twee zoons uit mijn eerste huwelijk. Onze jongste zoon kwam om in een ongeval op de baan onder zijn legerdienst... Hij zat niet zelf achter het stuur maar reed met iemand mee...

We hebben ook nog een zoon uit mijn man's eerste huwelijk.

We hebben altijd heel veel huisdieren gehad zoals geiten, kippen, eenden, ganzen, konijnen, duiven, honden en katten... maar in de loop der jaren hebben we dat bestand steeds verkleind zodat we nu notg slechts een hong hebben - een Mechelse herder die luistert naar de naam Chivas - mijn nickname dus Wink een kater - genaamd Billy en een grasparkietje Pino èn een kanarie Joppe!

Ik ben met computeren begonnen op mijn 45e na het overlijden van onze jongste zoon en leerde alles van mijn oudste zoon. Toen werkte ik nog met zijn oude afgedankte MAC maar ben voor het gemak ivm de boekhouding van onze zaak overgegaan op Windows en toen leerde ik mijn zoon hoe hij Windows moest gebruiken hihihi Laughing Wink - omgekeerde wereld dus.

Ik wilde wel alles zelf kunnen ivm de pc - dus ik heb in die jaren veel geleerd en doe nog steeds (indien nodig) zelf mijn format en herinstallatie van alles ook voor man en zoons... Vind het nog steeds leuk om te doen maar ik werk waar het kan ook met een Ghostkopie want heb heel wat programma's op de pc staan ivm photobewerking en mijn forum - dus een heel werkje om alles weer te herinstalleren...

Ik denk dat ik al heel veel vertelde over mezelf maar als er nog vragen zijn dan hoopr ik ze graag Wink

Fijne dag voor iedereen verder en tot forums weer!

Naar boven
santa lucie

BerichtGeplaatst: Di 16 Maa 2010, 12:36    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. Ben een happy single (en dat wil ik zo houden) en mijn huisgenoten bestaan uit :
a) mijn dochter (bijna 27 jaar) en onderwijzeres;
b) onze woef Martha, epagneul breton van 15 maanden;
c) de enige man in huis : gecastreerde kater Baziel van 18 maanden;
We hebben ook nog een buitenhuis poes, als kitten gedumpt en die heeft ons op haar eigen manier geadopteerd.
Ik ben ambtenaar, werk 4/5 en mijn vrije tijd gaat vooral naar : reizen, wandelen (aktivia wandeltochten), onze woef, lezen (vooral op vakantie) en als ik tijd over heb en goesting : gaan wandelen met asielhonden.

Dit berichtje heb ik al geplaatst op het oefenforum.

Naar boven
stafvanopstal

BerichtGeplaatst: Ma 12 Apr 2010, 16:04    Onderwerp: Hoi!! Reageer met quote

Hallo allemaal,

Afgaande op de datum van het laatste bericht wordt er hier niet voorgesteld. Ik doe het toch maar, kwestie van beleefdheid.
Mijn voornaam is Gustaaf, maar iedereen noemt mij Staf.
Voor de vrienden: Stafke.
Ik ben een man van 53, getrouwd met een Nederlands lieverd, zo lief dat ik ervoor naar Nederland verhuisd ben.
Door een mix van kwalen allerlei ben ik al sinds eind 2005 werkonbekwaam.
Concentratie is één van die kwalen.
Voorlopig houd ik het dus hier maar bij.
Tot 'ergens' op het forum.
Doehoei Wink

redpoppy
Moderator SeniorenNet

BerichtGeplaatst: Do 03 Jun 2010, 8:48    Onderwerp: Reageer met quote

witte ray

Geplaatst: Do 03 Jun 2010, 8:23 Onderwerp: Voorstellen

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo wij zijn Raymond en Coosje en willen ons eens voor stellen. Ik Coosje de vrouw van witte ray heeft gezocht waar dat te vinden is maar kan niks vinden. Wat een informatief forum is dit we gaan eens op ons gemak kijken wat er allemaal word geschreven en verteld. Voor ons is dit zeer leuk want we zijn geemigreerd naar Tsjechië { het roer om dus } nu al weer 4 jaar. Soms is het een beetje te stil hier zeker in de winter en toen kregen we de tip voor senioren net. En zie hier zijn we dan

Foto geprobeerd maar lukt niet dus meer oefenen en tips zijn welkom hoor,hoe ik dat moet doen.

Naar boven
witte ray

BerichtGeplaatst: Do 10 Jun 2010, 8:50    Onderwerp: Reageer met quote

Ahoy,ook ik zal mij even voorstellen ik ben Raymond, al jaren gelukkig getrouwd, heb twee kids en bijna drie kleinkids.mijn vrouw en ik zijn verhuisd naar Tsjechië en geniet elke dag van de mooie natuur. Spit regelmatig het forum door om op deze manier een beetje contact met holland te houdenWink

dirkbali

BerichtGeplaatst: Ma 12 Jul 2010, 15:00    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo, ik ben dirkbali, geboren te Antwerpen in het jaar 1951.

Ik ben gisteren lid geworden van het SeniorenNet, een beetje uit nostalgie. De laatste keer dat ik nog eens in Belgie was (in het jaar 1998) ging ik naar de begrafenis van mijn vader te Antwerpen.

Ik ben gescheiden van mijn Indonesische echtgenote, en een alleenstaande vader, met twee zoontjes van 15 en 16 jaar oud, en ik woon al 27 jaar in Indonesie waarvan de laatste 13 jaar op het eiland Bali.

Zoals jullie zien heb ik het Nederlands (en ook het Antwerps) niet vergeten, alhoewel ik hier elke dag (al 27 jaar !) Indonesisch spreek.

Ik ben nog actief als vertaler (Nederlands-Frans-Engels-Indonesisch) op dit tropisch eiland, maar ik kan het ook niet laten om juridisch advies te geven aan Indonesische arme mensen, want destijds, van 1974 tot 1981 was ik advocaat te Antwerpen.

In Indonesie heb ik Indonesisch recht gestudeerd, vandaar dat ik gratis de armen help met hun juridische problemen.

Ik heb ook een boek met mijn korte waargebeurde verhalen uitgegeven, maar ik mag hier geen reclame maken. Ik ga toch de titel geven : "Een Antwerpenaar in Indonesie" (zoek het op via Google)

Naar boven
Oma-C

BerichtGeplaatst: Ma 25 Okt 2010, 22:21    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo, even voorstellen:
Hier Oma-C, geboren 1942, weduwe met:
1zoon+lieve schoondochter en een dochter, en haar zoon Smile
Ik vul mijn tijd met: mijn huishouden, fietsen, wandelen,
3D kaartjes maken, veel lezen en mijn PC-ke Wink
Groetjes allemaal Wink

Laatst aangepast door Oma-C op Vr 10 Feb 2012, 14:44, in toaal 5 keer bewerkt

oma leen

BerichtGeplaatst: Wo 24 Nov 2010, 19:03    Onderwerp: nieuw hier Reageer met quote

Hallo,

Ik ben leentje, moeder en oma. Al surfend over PC zaken hier terechtgekomen en mij aangemeld.
Dit forum heeft genoeg onderwerpen welke mij interesseren en hoop hier regelmatig binnen te wandelen.

leentje

Naar boven
myleen

BerichtGeplaatst: Ma 06 Dec 2010, 20:55    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,
Mijn naam is Myleen, ben 52 jaar jong, moeder en mammie.
Ik houd me graag creatief bezig; schilderen, tekenen, naaiwerk, breien .......enz. Hopelijk vind ik hier vele lotgenoten .
Groetjes aan iedereen
Myleen

Naar boven
fakir

BerichtGeplaatst: Ma 06 Dec 2010, 21:09    Onderwerp: Welkom Myleen Reageer met quote

Naar boven
fakir

BerichtGeplaatst: Ma 06 Dec 2010, 22:48    Onderwerp: Voorstellen . Reageer met quote

Het is ondertussen van dec. 2006 geleden dat ik mij voorstelde en als er geen bezwaar tegen is zou ik dat vandaag nog eens willen herhalen voor de nieuwkomers .
ik ben fakir,
en op seniorennet heb ik veel pezier
ik ben 65jaar
dat getal is wel onpaar.
ik dicht en schrijf met fatsoen,
daar is niks aan te doen.
vroeger reed ik te paard,
en da is ook wa waard.
nu heb ik een kwade rug ,
en kan ik niet meer vlug.
Dus kocht ik mij een pee cee
en ben nu heel tevree.
oei...oei....ik ben weer aant schrijven!!!!!!!
maar ....ja ... zo kan ik bij jullie blijven
Mijn oprechte dank voor uw aller aandacht.  

Naar boven
kolyma

BerichtGeplaatst: Di 07 Dec 2010, 18:11    Onderwerp: Voorstellen ... Reageer met quote

Hallo, mijn naam is Luc Schrijvers en ben 47 jaar (ja bleek dat de minimum leeftijd hier 50 is maar die heb te laat gelezen - mochten de moderatoren nog problemen hebben met mijn leeftijd wil ik zelf niet moeilijk doen en zal ik een stap terugzetten).

Verder even meegeven dat ik getrouwd ben met Lisette, 4 kinderen, 2 kleinkinderen heb.
Daarbuiten is onze grote hobby onze honden (4 husky's - daarmee deze nick - komt van onze kennelnaam).

Sinds vorig jaar geef ik zelf les op Syntra als Netwerkbeheerder en heb een vrij grote bagage aan kennis ivm. Windows en Linux, zonder een doorgedreven kennis te bezitten (de meeste dingen die we behandelen in de lessen handelen dan ook meer naar servers toe dan naar clients)

Als ik ergens kan inspringen (ben vrij druk bezet) of zelf vragen heb dan zou het me fijn lijken deze hier te kunnen behandelen. Wink

Groetjes

Luc

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
1955frans

BerichtGeplaatst: Do 16 Dec 2010, 19:34    Onderwerp: hallo Reageer met quote

hallo
ik ben Frans in brugpensioen
als hobby voetbal kijken terrasje doen reizen spelen met mijn 2 kleinkids een jongen van geboren in 2005 en een meisje geboren in 2008

ik wil alle lezers een fijne Kerst en een goed Eindejaar toewensen Very Happy

myleen

BerichtGeplaatst: Do 16 Dec 2010, 20:59    Onderwerp: Reageer met quote

HOI,
WELKOM
Ik ben Myleen, van west- vlaanderen en heb eveneens een kleindochter Kenza die geboren is in 2005 en een kleindochter Cato geboren op valentijn 2008, wel druk hé.
Hopelijk vind je hier vele vrienden!
Grtz

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Seniorennet Café Tijden zijn in EET (Europa)
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Pagina 41 van 45

Ga naar: