| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Gast
|
Geplaatst: Do 03 Feb 2011, 18:28 Onderwerp: mijn favoriete nichtje met haar knuffeldier |
|
|
Nu ben ik toch echt aan een experiment bezig hoor. Hopelijk lukt het een beetje en komen de foto's er ook op.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Cleopa
|
Geplaatst: Do 03 Feb 2011, 20:52 Onderwerp: |
|
|
Zelf ken ik er hellemaal niets van , en als er een optocht is met paarden waar dan ook nog eens een muziekkapel bij sta ik wel op de achterste rij
Maar je nichtje kan er goed mee overweg en zo te zien is ze een en al aandacht . Nog veel plezier op het Seniorennet
|
|
| Naar boven |
|
 |
Cleopa
|
Geplaatst: Do 03 Feb 2011, 20:58 Onderwerp: |
|
|
hyronymus -- Onderaan het bericht dat je leest staat nieuwantwoord klik er op en je tekstvak verschijnd zie hieronder
Dus bij elke topic waar je wil antwoorden linksboven of linksonder op nieuwantwoord
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Do 03 Feb 2011, 21:04 Onderwerp: |
|
|
oké, gesnapt.
bedankt
Groetjes, hyronymus
|
|
| Naar boven |
|
 |
Cleopa
|
Geplaatst: Do 03 Feb 2011, 21:11 Onderwerp: |
|
|
hyronymus -- Dat was vlug geleerd , maar dat paard rijden , mij niet gezien of een hefkraan inhuren om erop te geraken
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Do 03 Feb 2011, 22:09 Onderwerp: paarden |
|
|
ha ha Cleopa, ze hebben daar een clarc ook, zou dat ook lukken?
Alle gekheid op een stokje, ik ben er zelf ook niet zo voor, maar wat doe je zoal niet voor die gastjes hé.
groetjes, hyronymus
|
|
| Naar boven |
|
 |
Cleopa
|
Geplaatst: Do 03 Feb 2011, 22:17 Onderwerp: |
|
|
hyronymus -- Afzien he , maar ze zijn toch Oooooooooooooo zo lief en ze weten goed genoeg wat te doen om dat toch maar te verkrijgen waar ze zin in hebben .
|
|
| Naar boven |
|
 |
Cleopa
|
Geplaatst: Do 03 Feb 2011, 23:48 Onderwerp: |
|
|
hyronymus -- De rubriek Plaatjes magazijn bestond vroeger nog niet , en om een beetje de oefenaars en de geroutineerde apart te houden werd die rubriek bijgemaakt . Dus doe daar het zelfde als hier en dan komt het wel goed
| hyronymus schreef: |
hallo
ik heb een klein probleempje, bij plaatjesmagazijn staat een mededeling van tilly om foto's te leren plaatsen op oefenforum. Maar daar heb ik ook zo'n mededeling gevonden en zou dit enkel voor tekst zijn.
Nu ben ik toch wat verward, of zou dat hierboven niet zo goed meer werken?
groetjes, hyronymus |
Je bent goed bezig en dat bericht van Tilly (Als ik het goed voorheb is al van 2006)
Je bent best af als je hier in dit topic je vragen blijft stellen
De topic plaatsenvan foto's kan je zelf verwijderen als volgt
Ga naar het bericht plaatsenvan foto's
Bovenaan rechts staat Citaat > Wijzigen en een X , klik op de X
In het volgend scherm klik je op bevestigen
Dit geld enkel wanneer er NIEMAND in dat topic een nieuw bericht plaatst
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Vr 04 Feb 2011, 20:31 Onderwerp: |
|
|
Ik zal nog eens proberen om er nog eentje bij te plaatsen. Ik begin het hier al leuk te vinden op senioren net.
Toch leuk hé als de kinderen zich zo amuseren, ik heb er zelf geen maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik er niet van houd.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Vr 04 Feb 2011, 23:38 Onderwerp: |
|
|
hallo allemaal, een klein vraagje, als ik over een ander onderwerp wil schrijven, moet ik dan hier op deze topic verderwerken van mijn nichtje of iets anders beginnen met een andere naam?
Ik ben hier wel nieuw en kan wel wat steun gebruiken.
Ik heb nog maar pas een laptop en moet nog veel leren.Foto's bewerken kan ik dus ook nog niet maar we geven niet op hé.
veel groeten van hyronymus
|
|
| Naar boven |
|
 |
petros
|
Geplaatst: Za 05 Feb 2011, 10:27 Onderwerp: |
|
|
Hallo Hyronymus
Even een antwoord op uw vraag ,neen hoor geen nieuwe topic beginnen.
Het is beter dat u in één en dezelfde topic blijft, zo blijven alle vragen en antwoorden netjes bij elkaar.Het is gemakkelijker voor u en ook voor de helpers.
Nog een prettige dag en groetjes.
_________________ -HP-model-1090beP7-wind.7-intel(R)core(TM)i3-2100CPU@3.10GHz03.10GHz-RAM6,00GB-64bits-SP1-IE9-AVG2013-Ccleaner-Malw.b.-Hitj. |
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Za 05 Feb 2011, 10:37 Onderwerp: |
|
|
Petros, bedankt voor uw reactie en advies.
Nu weet ik weer hoe het verder moet.
Groetjes, hyronymus
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Za 05 Feb 2011, 10:58 Onderwerp: |
|
|
Dit is dus onze poes. Ongeveer 9 jaar geleden is die in onze tuin terecht gekomen als zwerfpoes. Toen was die ongeveer een jaar oud en aangezirn mijn kater reeds 15 was heb ik deze erbij gehouden. De kater is er tenslotte 21 geworden.
Deze ex zwerfkat is zo lief en aanhankelijk, daar zijn geen woorden voor.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Cleopa
|
Geplaatst: Za 05 Feb 2011, 20:08 Onderwerp: |
|
|
hyronymus -- Ik doe dat niet graag maar alles wat met oefenen te maken heeft doe je best in deze topic zoals petros het voorsteld .
| hyronymus schreef: |
hallo allemaal, een klein vraagje, als ik over een ander onderwerp wil schrijven, moet ik dan hier op deze topic verderwerken van mijn nichtje of iets anders beginnen met een andere naam?
Ik ben hier wel nieuw en kan wel wat steun gebruiken.
Ik heb nog maar pas een laptop en moet nog veel leren.Foto's bewerken kan ik dus ook nog niet maar we geven niet op hé.
veel groeten van hyronymus  |
als ik over een ander onderwerp wil schrijven,
Ik heb je antwoord bij "dobberman" gelezen en weet dus dat jij ook zo eentje gehad hebt . Stel dat hij nog leefde en je wou graag iets weten over wat te doen in verband met de nieren . Dan ben je best dat je naar de rubriek Huisdieren gaat en daar een nieuwe topic opend
en moet nog veel leren.Foto's bewerken kan
Alles wat je daar wil over weten doe je best in deze topic , en krijg je de microbe te pakken en wil je meer profescioneel werken dan zijn er andere plaatsen waar je terecht kan , maar eens je zover bent heb je het reilen en zeilen van het forum al laaaaaaang onder de knie
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Za 05 Feb 2011, 22:37 Onderwerp: |
|
|
cleopa---ik wil waarschijnlijk te veel ineens weten en doen. Ik heb besloten het heel wat kalmer aan te pakken, dus zal ik hier waarschijnlijk niet zo vaak meer te vinden zijn. Toch bedankt voor alles.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|