| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
PPG
|
Geplaatst: Di 19 Jul 2011, 9:27 Onderwerp: |
|
|
| den buldog schreef: |
hallo allemaal
ik zou willen beginnen met een postzegelverzameling , niet voor de waarde want ze zijn toch niks meer waard . maar gewoon voor de nostalgie en ook voor de kleinkinderen als ze moesten intresse hebben.
wie van jullie heeft er dubbel die weg mogen voor een prikje.
ik zou willen beginnen vanaf mijn geboortejaar 1954 .
van elk jaar wat geen bepaalde tema's juist de koningen zou ik wel willen ook van voor 1954. en zeker niet de bedoeling om alles te hebben van elk jaar .
ik ken er niks van en kan wat hulp gebruiken zoals wat is een postzegelscharnier?
bedankt al mensen groetjes
Jef |
Hoy Buldog ,
Zijn de verzamelaars allen in verlof ?
Zie ni veel reactie .
Denk beter is naar een clubke te gaan .
Gr
PPG
_________________ Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft |
|
| Naar boven |
|
 |
den buldog
|
Geplaatst: Di 19 Jul 2011, 17:49 Onderwerp: |
|
|
aan de lezers
vroeg 1 maandje geleden wa raad over een postzegelverzameling , kwam totaal geen reactie ???? als ge de topic leest zijn het allemaal kenners ???? zodus mijn conclusie het is niet meer nodig zal wel mijn plan trekken en aan de kenners saluu
|
|
| Naar boven |
|
 |
rolija
|
Geplaatst: Di 19 Jul 2011, 18:04 Onderwerp: |
|
|
| den buldog schreef: |
aan de lezers
vroeg 1 maandje geleden wa raad over een postzegelverzameling , kwam totaal geen reactie ???? als ge de topic leest zijn het allemaal kenners ???? zodus mijn conclusie het is niet meer nodig zal wel mijn plan trekken en aan de kenners saluu |
OP 2de hands of Kapaza kun je volledige verzamelingen kopen voor een prikje, de postzegels zijn toch niets meer waard ( van na +/- 1955 )
Ik gebruik nu nog steeds mijn Belgische postzegels vanaf +/- 1965 om soms eens wat brieven te versturen, zo brengen ze nog de postwaarde op.
Veel suc6 met de verzameling.
Mvg,
Rolija
_________________ "Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd." |
|
| Naar boven |
|
 |
rolija
|
Geplaatst: Di 19 Jul 2011, 18:26 Onderwerp: |
|
|
Er staat juist een zoekertje op het SN net
Wie heeft interesse voor een aanzienlijk lot (een 10 tal kartons) Belgische en buitenlandse afgestempelde postzegels?
Het betreft zowel omslagen als uitgeknipte zegels, alles netjes gerangschikt volgens land. Wel af te halen in Wemmel. Prijs: 20 €
Regio: Vl. Brabant
|
|
| Naar boven |
|
 |
mike-henri
|
Geplaatst: Vr 26 Aug 2011, 20:32 Onderwerp: zoek te ruilen of eventueel prijs otk |
|
|
Verzamel USSR Hongarije ts-slovakije.Ik mankeer nog heel wat zegels en reeksen gestempeld en andere postfris . Is er nog iemand die zo iets zoekt? Graag een antwoordje . Nog een gezellige avond
_________________ van elke dag genieten |
|
| Naar boven |
|
 |
mike-henri
|
Geplaatst: Vr 26 Aug 2011, 20:41 Onderwerp: gewoon oud of terug naar de kinderjaren |
|
|
Hallo hobbyisten,
Ik ben nu meer dan 70 en ben nu al een tijdje bezig soldaatje te spelen .
Zijn er nog zulke mensen of ben ik een alleenstaand geval?
Groeten
|
| Naar boven |
|
 |
rolija
|
Geplaatst: Vr 26 Aug 2011, 20:49 Onderwerp: Re: gewoon oud of terug naar de kinderjaren |
|
|
| mike-henri schreef: |
Hallo hobbyisten,
Ik ben nu meer dan 70 en ben nu al een tijdje bezig soldaatje te spelen .
Zijn er nog zulke mensen of ben ik een alleenstaand geval?
Groeten  |
En tegen wie speel je soldaatje
_________________ "Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd." |
|
| Naar boven |
|
 |
mike-henri
|
Geplaatst: Za 27 Aug 2011, 11:34 Onderwerp: soldaatje |
|
|
Hallo rolija,
ik kocht een oorlogspelletje om eens te proberen ,natuurlijk alleen,daar de reacties niet zo goed meer zijn. Nu krijg ik nog cataract en ga nu en dan maar eens een puzzel of mahjong doen. Met het weer dat we tot nu gekregen hebben kan ik toch niet buiten. Dus speel ik maar eens soldaatje.
|
| Naar boven |
|
 |
rolija
|
Geplaatst: Za 27 Aug 2011, 11:50 Onderwerp: Re: soldaatje |
|
|
| mike-henri schreef: |
Hallo rolija,
ik kocht een oorlogspelletje om eens te proberen ,natuurlijk alleen,daar de reacties niet zo goed meer zijn. Nu krijg ik nog cataract en ga nu en dan maar eens een puzzel of mahjong doen. Met het weer dat we tot nu gekregen hebben kan ik toch niet buiten. Dus speel ik maar eens soldaatje.  |
Okay, hou de moed erin en het weer zal wel eens beteren zeker
|
| Naar boven |
|
 |
|