| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
kitten
|
Geplaatst: Do 24 Nov 2011, 13:51 Onderwerp: griepprik |
|
|
Voor elk serieus artikel pro kan men er een contra aanhalen. Dat is zeker zo voor de pharmaindustrie. Elk mens moet zelf maar oordelen of de risico's opwegen tegen de gevaren. Niemand verplicht je toch om een prik te nemen. Het is hier wel zo geregeld dat diegenen die het wel willen en héél weinig of niks moeten voor betalen. Dus het geld bepaald niet onze keuze. Ik voel mij er goed bij, dus ik laat hem elk jaar gratis zetten. Sommigen hier zijn tegen, wel ja, dan laat je hem toch niet zetten , vrije keuze.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Ice
|
Geplaatst: Vr 25 Nov 2011, 3:37 Onderwerp: |
|
|
Euh..gratis voor jou maar de 'overheid' (wij allemaal dus) betaalt er jaarlijks 55 miljoen euro voor...en de artsen krijgen 8/10€ per prik..mensen die niet tot de risico-groep behoren betalen tussen 25€ en 40€...en die betalen dus eigenlijk 2 keer....
Mensen moeten op voorhand volledig ingelicht worden en dan in alle vrijheid hun beslissing kunnen nemen.
Het is die vrije keuze die verdedigd moet worden maar je kan pas een weloverwogen keuze maken indien je alle gevaren en risico's kent en net daar wringt het schoentje.
De pharma is miljardenbusiness dus trachten ze vooral door angst de mensen toch prikken op te dringen uit winstbejag en de negatieve gevolgen te verdoezelen.
De voorstanders doen ermee wat ze willen maar moeten dan achteraf ook niet komen janken dat ze van niks wisten hé...
|
|
| Naar boven |
|
 |
kitten
|
Geplaatst: Vr 25 Nov 2011, 23:09 Onderwerp: griepprik |
|
|
Die overheid, daar heb ik wel 45 jaar aanbetaald, dus vind ik wel dat ik recht heb op een gratis prik. Weloverwogen. Wie dringt er wat op? Waar is die dwang, je moet het toch zelf beslissen en gaan halen en naar de dokter voor gaan. Das drie maal keuze om het te doen of niet. Wij zijn toch geen schapen.
|
|
| Naar boven |
|
 |
pimous
|
Geplaatst: Ma 05 Dec 2011, 12:03 Onderwerp: |
|
|
Hallo,
Persoonlijk ben ik ook geen voorstander van het vaccin. Ik heb die ook eens laten zetten en ben niet echt ziek geworden maar voelde mij niet ziek genoeg om in bed te blijven maar wel ellendig. Ik heb die wel niet opnieuw laten plaatsen. Het is wel zo dat risico patiënten het wel beter doen gezien de gevolgen van een griep wel een catastrofe kunnen zijn voor hen. Dus moet iedereen voor zichzelf beslissen.
Groetjes
|
|
| Naar boven |
|
 |
ANDRIES
|
Geplaatst: Wo 07 Dec 2011, 19:02 Onderwerp: |
|
|
Het is veel slimmer om je eigen aangeboren immuunsysteem te activeren met vitamine D. Dat is 8x effectiever dan de griepprik. En geen bijwerkingen.
|
|
| Naar boven |
|
 |
francoiss
|
Geplaatst: Ma 19 Dec 2011, 0:19 Onderwerp: Griepprik |
|
|
IK heb vroeger dikwijls de Griep gehad.
Sinds ik mij jaarlijks laat inenten. Heb ik ze nooit meer gehad. En ik spreek wel dat het nu minstens 25 jaar geleden is dat ik hier aan geleden heb.
Wat wel waar is. Het duurt 14 dagen voor de inenting werkt. Dus als u intussen de ziekte hebt op gedaan zal ze zeker nog uitbreken.
doudt er ook rekening mee. Dat tussen het besmet raken en het uitbreken van de ziekte ongeveer 4 dagen zit.
|
|
| Naar boven |
|
 |
marcelvm
|
Geplaatst: Di 10 Jan 2012, 21:10 Onderwerp: |
|
|
in nederland heeft die griepprik 350000000 gekost waar ze eigentlijk maar 50000000euro had mogen zijn ,
maar dank zij het lobby werk van de pharmatie,alleman een prik wat niet nodig was
en men weet zelfs niet of die griep meer overlijdings meebrengt dan een andere griep
gisteren op nederlandse tv
|
|
| Naar boven |
|
 |
|