| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
rokker
|
Geplaatst: Ma 14 Nov 2011, 21:48 Onderwerp: aders |
|
|
is er iemand die al aan zijn aders geopereerd is,ik moet morgen geopereerd worden aan mijn been,ben een beetje ongerust.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Ma 14 Nov 2011, 21:52 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat je op het forum FYSIEKE AANDOENINGEN meer informatie zal krijgen.
Groetjes en het allerbeste voor morgen.
|
|
| Naar boven |
|
 |
rokker
|
Geplaatst: Ma 14 Nov 2011, 22:01 Onderwerp: |
|
|
dank u groetjes rokker.
|
|
| Naar boven |
|
 |
kwezelein
|
Geplaatst: Di 15 Nov 2011, 10:44 Onderwerp: Re: aders |
|
|
| rokker schreef: |
| is er iemand die al aan zijn aders geopereerd is,ik moet morgen geopereerd worden aan mijn been,ben een beetje ongerust. |
Bedoel je de spataders?
Dag is een dagopname.
Welke behandeling heb je gekozen of heeft de echo voor je gekozen?
Een gecombineerde behandeling gaat niet, het is dit of dat.
_________________ niks is eeuwig! |
|
| Naar boven |
|
 |
rokker
|
Geplaatst: Wo 30 Nov 2011, 20:22 Onderwerp: |
|
|
ik heb 8dagen in het ziekenhuis gelegen,ze hebben een plastiekdarm ingestoken,voorlopig voel ik mij goed maar nog slechet te been.groetjes rokker
|
|
| Naar boven |
|
 |
kwezelein
|
Geplaatst: Wo 30 Nov 2011, 22:04 Onderwerp: |
|
|
ik heb 8dagen in het ziekenhuis gelegen,ze hebben een plastiekdarm ingestoken,voorlopig voel ik mij goed maar nog slechet te been.groetjes rokker  |
Dŕt is wél iets anders dan gewoon aan je spataders geopereerd worden.
Voor een operatie aan de onderbenen ( als alles goed is en je hebt geen koorts of overgegeven) mag je na een dag het ziekenhuis al verlaten.
Ook is het zo: na zulke operatie mňet je bewegen, stilzitten is dan uit den boze en zéker je witte lange steunkousen niet uitdoen.
_________________ niks is eeuwig! |
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Wo 30 Nov 2011, 23:30 Onderwerp: |
|
|
Blij te lezen dat alles goed verlopen is
Groetjes en een spoedig herstel.
|
|
| Naar boven |
|
 |
rokker
|
Geplaatst: Zo 04 Dec 2011, 20:00 Onderwerp: |
|
|
dank u pumpkin,veel groetjes.
|
|
| Naar boven |
|
 |
abon
|
Geplaatst: Di 06 Dec 2011, 9:52 Onderwerp: aders in de benen |
|
|
| kwezelein schreef: |
ik heb 8dagen in het ziekenhuis gelegen,ze hebben een plastiekdarm ingestoken,voorlopig voel ik mij goed maar nog slechet te been.groetjes rokker  |
Dŕt is wél iets anders dan gewoon aan je spataders geopereerd worden.
Voor een operatie aan de onderbenen ( als alles goed is en je hebt geen koorts of overgegeven) mag je na een dag het ziekenhuis al verlaten.
Ook is het zo: na zulke operatie mňet je bewegen, stilzitten is dan uit den boze en zéker je witte lange steunkousen niet uitdoen. |
Ik denk dat Rokker een operatie aan de hoofdslagader heeft ondergaan. En naar ik lees waarschijnlijk een overbrugging met plastiek ader. Na herstel van de operatie zal alles vlug verholpen zijn en na een paar weken is men terug op de been.Wel medicatie goed opvolgen en hopelijk blijft ge één paar jaar gespaard van bloedstolsels in de benen. Rokker veel succes en spoedig herstel.
_________________ groeten
abon |
|
| Naar boven |
|
 |
rokker
|
Geplaatst: Di 06 Dec 2011, 20:11 Onderwerp: |
|
|
het is al den tweede keer op vier maand tijd geopereerd,na een kijkoperatie in mijn longen,was er een klontertje bloed in mijn beenader geraakt,dan hebben ze stents gestoken,op een maand al verstopt,dan hebben ze eenplastiek darm ingestoken,ik hoop er een tijd van af te zijn.groetjes.
|
|
| Naar boven |
|
 |
abon
|
Geplaatst: Wo 07 Dec 2011, 9:19 Onderwerp: |
|
|
| het is al den tweede keer op vier maand tijd geopereerd,na een kijkoperatie in mijn longen,was er een klontertje bloed in mijn beenader geraakt,dan hebben ze stents gestoken,op een maand al verstopt,dan hebben ze eenplastiek darm ingestoken,ik hoop er een tijd van af te zijn.groetjes. |
Heb dit al verschillende malen meegemaakt, bij bloedklonters in de benen is het van belang onmiddellijk na de gewaarwording contact te nemen met dokter of opname via spoed. Een recente bloedklonter kan via vloeistof langs de lies opgelost worden. Groetjes en sterkte.
_________________ groeten
abon |
|
| Naar boven |
|
 |
chard
|
Geplaatst: Wo 25 Jan 2012, 22:15 Onderwerp: adervernauwing |
|
|
Tweemaal ingreep onder gaan een overbrugging en een maal ballon nu vernauwing in de knie,daar kan men niet zo bij
nu heb ik vernomen ,dat er voedings suplimenten bestaan die vern bestrijden met name ; vascu-vitaal en aderrein. Wie weet daar meer over
|
|
| Naar boven |
|
 |
|