|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Poeki
|
Geplaatst: Di 31 Jan 2012, 11:44 Onderwerp: |
|
|
Juist Clausewitz,heel juist !
|
|
| Naar boven |
|
 |
Wil.
|
Geplaatst: Di 31 Jan 2012, 11:56 Onderwerp: |
|
|
Verdergaand op het aantal gepleegde moorden en aanslagen tijdens de laatste 30 jaar, moeten we ons zeer zeker meer zorgen maken om het fanatisme van moslims dan om het fanatisme van christelijke groeperingen. Een smeulend vuurtje kan weliswaar terug opflakkeren, maar de renaissance en het scheiden van kerk en staat werken hier als automatische blussystemen.
Een behoorlijk driftig baasje als de Noord-Ierse dominee Ian Paisley heeft het nooit over zijn lippen gekregen om op te roepen om iemand de dood in te jagen. Het aantal fatwa's met doodsbedreigingen aan het adres van schrijvers, tekenaars, filmmakers etc. is beduidend wat hoger.
_________________ Sorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen. |
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Vr 03 Feb 2012, 20:20 Onderwerp: |
|
|
Een uitspraak van Ayatholla Ahmad Jamoti, dat is de rechterhand van Al Khameini, tijdens een herdenkingsplechtigheid in noord oost Iran op 28/11/2009 ter gelegenheid van een herdenkingsfeest voor de Martelaren van de Revolutionaire Garde .
Non muslims, such as Zoroastrians, Christs an Jews cannot be called human beings but are animals who roam the earth and engage in corruption.
Zeer zeker zijn in naam van de Rooms Katholieke Kerk ook misdaden tegen de mensheid gepleegd , denk maar aan het uitmoorden van de Katharen in het zuiden van Frankrijk, maar de moslims kunnen er ook wat van . Hiervoor verwijs ik naar het uitmoorden de overgrote meerderheid van de Persische bevolking die overwegend Zardusht was. Toen de moslims daar binnen vielen konden de Persen kiezen, ofwel bekeren tot de Islam ofwel kop eraf.
Dat was een van de grootste volkenmoorden in de geschiedenis, ondertekend door de Islam,en dat gaat daar nog steeds door. Net zoals de taliban in Afganisthan, die boedhabeelden opbliezen, vernietigen nu nog die fanatieke zotten, alles wat naar de vroegere perzische cultuur van Zarathustrisme verwijst.
|
|
| Naar boven |
|
 |
cappa
|
Geplaatst: Za 04 Feb 2012, 9:42 Onderwerp: |
|
|
Alles wat naar godsdienst ruikt is in hetzelfde bedje ziek.
Misdadig.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Za 04 Feb 2012, 10:40 Onderwerp: |
|
|
Daar ben ik het volledig mee eens Cappa.
Geld en macht , dat is het streefdoel.
Wat de meeste katholieken zelfs niet weten is dat de "erkende" evangelieen geschreven zijn tientallen, tot zelfs honderd jaar na het leven van "Jezus van Nazareth". Een Joods "rebel" tegen de Romeinse bezetting die "goede woorden - goede daden -goede gedachte " onderwees of predikte.
Die laatste heeft zelfs niet eens een Kerk gesticht. De stichting van de Katholieke Kerk is een politiek gebeuren, een Romeinse keizer een paar honderd jaar laten met een politiek doel, stabilisatie in zijn rijk , en die heeft zowel het "heidendom" , het Mitraisme , als het Judaisme op een hoopje gesmeten omwille van de stabiliteit in zijn rijk en daar is de Katholiek Kerk of het Christendom geboren.
Kerstmis is niet eens de geboorte van Jezus, het is de geboorte van de Mitras, die symbool staat voor de zon, dus dat is feest van het licht (deus sol invicti), de wedergeboorte van de onoverwinbare zon.
3500 jaar geleden vierden ze al "Kerstmis" in het oude Perzie, ten tijde van Zarathoustra, Yalda nacht, de langste nacht van het jaar, van dan af beginnen de dagen te lengen (winterzonnewende), en dat is nu nog altijd zo, alhoewel de meeste Perzen zelf niet meer weten waar het vandaan komt.
Via de Mitras cultuur, door de Romeinse legioenen is dat in de Perzische regio opgepikt en naar Rome gebracht, daar versmolten tot het Kristelijke Kerstmis.
|
|
| Naar boven |
|
 |
werewoef
|
Geplaatst: Zo 05 Feb 2012, 1:02 Onderwerp: Egyptische leider ... |
|
|
Ik ben van hetzelfde oordeel als Fazal . Het komt verdacht dichter en dichter nabij .
Vandaag stond in de krant dat Israel het zo ver niet gaat laten komen en plannen al in de lente raketaanvallen op de Iraanse installaties .
So the shit will hit the fan !!!
Als er in het Oosten het begin van een alles vernietigende oorlog zal ontstaan, zal het niet zo zeer zijn om het bezit van kernmacht, maar wel over het bezit van de gouden koepel .
Het is een publiek geheim dat er nu reeds ontzaglijk veel geld wordt ingezameld opdat deze "" golden dome "" in het bezit komt van Israel .
Dat gaat pas echt de twistappel zijn . En als de boel dan ontploft in het Oosten zal deze oorlogslawine ook over Europa razen .
Das mijn gedacht ervan .
mvg-Werewoef
_________________ AMEN en AUM |
|
| Naar boven |
|
 |
Klaartje
|
Geplaatst: Zo 05 Feb 2012, 1:05 Onderwerp: |
|
|
Alle Goden in stand-by...... misschien kunnen die nog een woordeke doen met hierboven
_________________ "Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez |
|
| Naar boven |
|
 |
Wil.
|
Geplaatst: Zo 05 Feb 2012, 19:03 Onderwerp: |
|
|
| amun schreef: |
| Non muslims, such as Zoroastrians, Christs an Jews cannot be called human beings but are animals who roam the earth and engage in corruption. |
En dan laten ze nog achterwege wat de club van plan is met atheďsten zoals ik. Hun daden spreken echter boekdelen.
Ik ben op mijn hoede voor alle situaties en relaties waar moslims bij betrokken zijn.
_________________ Sorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen. |
|
| Naar boven |
|
 |
roel
|
Geplaatst: Ma 06 Feb 2012, 2:48 Onderwerp: Egyptisch |
|
|
Woef, voor de zoveelste keer: hoe naiëf kun je zijn.
Kort en bondig:
Iran likwideren doe je plots en onverwacht, zoals de Jappen hebben gedaan met Pearl Harbour. Pas dŕn halen ze daar het beslissende voordeel uit want een tweede kans krijgen ze niet.
Denk jij nu echt dat Israël zijn bombardementen op de ziel van Iran twee maanden op voorhand in de gazetten zou zetten ?
|
|
| Naar boven |
|
 |
werewoef
|
Geplaatst: Ma 06 Feb 2012, 7:18 Onderwerp: egyptische leider ... Tav Roel |
|
|
Hebben ze, Japan, dan werkelijk voordeel behaalt in vietig .
Ze hadden die slapende hond beter niet wakker gemaakt . Niet goed voor hen althans, maar wel goed voor Europa; anders zou het afwachtende Amerika niet in die oorlog betrokken zijn geweest en zouden we nu allemaal duits spreken .
mvg-werewoef
_________________ AMEN en AUM |
|
| Naar boven |
|
 |
roel
|
Geplaatst: Di 07 Feb 2012, 18:58 Onderwerp: egyptisch |
|
|
Het grote verschil is dat Israël en Iran niet zover van mekaar liggen hé Woef, als je begrijpt wat ik bedoel.
|
|
| Naar boven |
|
 |
redpoppy Moderator SeniorenNet
|
Geplaatst: Do 09 Feb 2012, 11:09 Onderwerp: |
|
|
op verzoek van Wayti, worden zijn topics afgesloten
_________________ Wees voor iedereen aanspreekbaar,
en luister naar de mens.(Dom P.Guéranger)
I ♥ Seniorennet |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|