SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

aankoop smart tv

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Film, video, montage en digitale TV
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
moesjke

BerichtGeplaatst: Zo 19 Feb 2012, 20:59    Onderwerp: aankoop smart tv Reageer met quote

Tips? Graag wifi ingebouwd..of geeft dat toch niet zo n goed resultaat?
iemand ervaring? Question (digitaal kijken met belgacom)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Strever

BerichtGeplaatst: Zo 26 Feb 2012, 22:43    Onderwerp: Reageer met quote

Vermits ik volgende week een nieuwe TV ga kopen, en daarvoor heel veel heb gegrasduind op het internet, en verschillende winkels heb bezocht, kan dit U misschien helpen :

Het zal voor mij volgende TV worden :

Samsung UE40D8000 Led-TV 40” (=102 cm diagonaal, andere formaten mogelijk).
Wi-Fi is ingebouwd.
Prijs in de reguliere handel = 1.700 euro, inbegrepen 2 brillen 3D (met bluetooth niet met infrarood).
Zeker niet de goedkoopste TV (maar de 3D brillen die men normaal voor andere TV’s apart
moet betalen, kosten ook 200 euro voor 2 stuks).

Hou er rekening mee dat U om HD te bekijken ook een HDMI-kabel nodig heeft (met A connectoren), deze kosten tot 150 euro per kabel, maar een echt dure kabel is zinloos, een HDMI-kabel van 25 euro is even goed. Heb ik reeds gekocht in den Hubo.

http://www.samsung.com/be/consumer/tv-audio-video/television/led-tv/UE40D8000YSXXH-features

Veel plezier met Uw zoektocht.

Naar boven
Beed

BerichtGeplaatst: Ma 27 Feb 2012, 17:17    Onderwerp: Reageer met quote

Heb 3 maand geleden ook een nieuwe Tv gekocht het ging tussen een Samsung of een Philips .
De verkoper had beide Tv's in de winkel staan en de prijs was ongeveer hetzelfde .
Hij rade me aan geen Sansung te kopen , ik vroeg waarom en hij liet mij het verschil zien ik snel bewegende beelden die waren bij de Samsung slecht en bij de Philips stukken beter.Het enige nadeel bij Philips is dat je een apart toestel moet kopen en 3D brillen om in 3D te kunnen kijken.
Maar als je daaraan geintreseert bent moet je nog even wachten er zouden Tv's op de markt komen waar je geen bril meer nodig hebt.
Groetjes
Beed

Snelheid 2,3 GHZ
Quad core
Harde schijf 500Gb
Office 2003
AVG 2013
C Cleaner
Naar boven
moesjke

BerichtGeplaatst: Di 06 Maa 2012, 21:05    Onderwerp: Reageer met quote

Het werd een Philips, heb ook internet afgeschuimd en info ingewonnen bij vrienden en kennissen...ook bij hen thuis gaan kijken, want in de winkels lijken de schermen kleiner door de grote ruimtes...
Confused , keuze was vooral aanbod prijs/kwaliteit: stukken goedkoper op internet, thuisgebracht ..
Bedankt!

Naar boven
Strever

BerichtGeplaatst: Wo 07 Maa 2012, 12:50    Onderwerp: Reageer met quote

Veel kijkplezier “moesjke”.

Voor de geïnteresseerden:
Mijn Samsung UE40D8000 is inmiddels geïnstalleerd, en ik moet zeggen dat van de slechte kwaliteit van de snel bewegende beelden, waarover “Beed” sprak, niets te zien is.
Misschien was dat vroeger zo of misschien voor de toestellen met een lagere “Clear Motion Rate” dan 800, dat weet ik niet.

In tegendeel, een schitterend toestel, zeker de moeite om te kopen en te hebben.
In alle onderdelen de hoogste kwaliteit:
* zo plat als een vijg, mooi vormgegeven en met uiterst dunne omkadering;
* prachtig beeld, schitterende kleuren met uiterst diep “zwart” en helder “wit”;
* en voor zo’n plat toestel nog een behoorlijk goede klank ook;
* voor de toestellen geproduceerd vanaf oktober 2011: een nieuw ontworpen afstandsbediening (want daar waren vroeger klachten over), en 2 brillen 3D;
* 3D = spectaculair (als het hoofd maar stilgehouden wordt).

Strever

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Film, video, montage en digitale TV Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: