| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Itsme
|
Geplaatst: Wo 22 Feb 2012, 22:10 Onderwerp: Rondreis Turkije met Blauwe Vogel? |
|
|
Heeft er iemand ervaring met de rondreis/strandvacantie van de Blauwe Vogel?
Wat mogen we er van verwachten of zeker niet verwachten?
_________________ Chi pecora si fa, il lupo mangia |
|
| Naar boven |
|
 |
guy23
|
Geplaatst: Do 23 Feb 2012, 1:05 Onderwerp: rondreis de blauwe vogel |
|
|
Zeer goed
goede nederlands talige gids
prima hotels.
regelmatig stoppen op rondreis ja zeker
zeer lekker eten in weg restorants
prettige reis
|
|
| Naar boven |
|
 |
Verstokte Vlaming in Wall
|
Geplaatst: Do 23 Feb 2012, 17:31 Onderwerp: |
|
|
Toch eerst even kontakt nemen met de Ambassade om de vraag te stellen hoe veilig dit land is voor toeristen ? Wat in geval er een gewapend conflict losbreekt tussen Israël en Iran ? Welke de strijdmachten ook zouden zijn,de luchtmacht moet over Turkije vliegen.Nu,zolang ze in de lucht blijven hangen en verder vliegen,is er weinig risiko...
_________________ destijds de rozenkrans.Laat ons bidden,zei de pastoor,en ik sliep meteen in. |
|
| Naar boven |
|
 |
Choerrel
|
Geplaatst: Do 23 Feb 2012, 17:36 Onderwerp: |
|
|
Ik ben al vijf keer in Turkije op vakantie geweest en hoop dit minstens nog evenveel keren te doen. In Spanje zien ze mij niet meer: formidabel tegengevallen, zeker wanneer je het land vergelijkt met Turkije.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Jacky P.
|
Geplaatst: Ma 27 Feb 2012, 12:00 Onderwerp: |
|
|
Wij zijn verleden jaar in mei naar Turkije geweest met de Bl. Vogel.
Alles kan altijd beter, maar deze reis was OK. Goede gids, sprak behoorlijk Nederlands, goede autobus (wel in panne gevallen de laatste dag, kan overal gebeuren) maar alles snel opgelost. Mooie rondreis in zijn totaal met wel 2 lange busritten, maar met talrijke stopplaatsen en mooie bezienswaardigheden. De hotels tijdens de rondreis waren goed. Het een al beter dan het andere, geen super luxe, maar dat kan ook niet voor die prijs. Over het algemeen is de rondreis een echte aanrader.
Mvg, JackyP.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|