| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
voorn
|
Geplaatst: Ma 12 Maa 2012, 21:01 Onderwerp: gek of geniaal |
|
|
Al enkele maanden erger ik me op de idiote verzinsels van dit duo.
Vandaag hadden ze een kanon gemaakt uit een plastik buis met ontsteking dat gevuld werd met gas.
Begrijpen dat stelletje idioten van Man bijt Hond dan niet dat hun exploten in de handen van kinderen kunnen leiden tot gevaarlijke zelf dodelijke imitatie's.
Ik begrijp niet dat niemand hier al een halt toe geroepen heeft en hoe de VRT zal reageren indien dit zou leiden tot ongevallen.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Ajoin
|
Geplaatst: Ma 12 Maa 2012, 21:43 Onderwerp: Re: gek of geniaal |
|
|
| voorn schreef: |
Al enkele maanden erger ik me op de idiote verzinsels van dit duo.
Vandaag hadden ze een kanon gemaakt uit een plastik buis met ontsteking dat gevuld werd met gas.
Begrijpen dat stelletje idioten van Man bijt Hond dan niet dat hun exploten in de handen van kinderen kunnen leiden tot gevaarlijke zelf dodelijke imitatie's.
Ik begrijp niet dat niemand hier al een halt toe geroepen heeft en hoe de VRT zal reageren indien dit zou leiden tot ongevallen.  |
Die serie loopt al een half jaar, ik heb nog niet gehoord dat kinderen hun fratsen na-apen. Al kunnen ze aan het einde van hun (meestal mislukte) poging om geniaal te zijn wel vermelden: "Gelieve dit thuis niet te proberen."
_________________ Doe wel en zie niet om |
|
| Naar boven |
|
 |
telloorlekker
|
Geplaatst: Wo 14 Maa 2012, 21:09 Onderwerp: |
|
|
Het "patatkanon" is al zo oud als de straat... in mijne jonge tijd was dat al een geliefd speeltuig... en toen werd dat nog met "karbuur" ontstoken; een keer op spuwen en een stekske (lucifer) was voldoende om moeder de vrouw de stuipen op het lijf te jagen. Was er iets "mis" mee ?
|
|
| Naar boven |
|
 |
katana
|
Geplaatst: Do 15 Maa 2012, 15:56 Onderwerp: |
|
|
Vraag mij af waar men zijn geld aanbesteed in de tv programma's , zijn de idioten beschermd misschien 
Laatst aangepast door katana op Za 31 Maa 2012, 11:29, in totaal 1 keer bewerkt
_________________ Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad |
|
| Naar boven |
|
 |
telloorlekker
|
Geplaatst: Vr 16 Maa 2012, 19:37 Onderwerp: |
|
|
Katana, noem mij een idioot die niet beschermd is; 28 december is niet toevallig zijn feestdag....
|
|
| Naar boven |
|
 |
katana
|
Geplaatst: Za 31 Maa 2012, 11:29 Onderwerp: |
|
|
| telloorlekker schreef: |
Katana, noem mij een idioot die niet beschermd is; 28 december is niet toevallig zijn feestdag....  |
_________________ Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad |
|
| Naar boven |
|
 |
|