| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
roger.senior
|
Geplaatst: Ma 26 Maa 2012, 21:37 Onderwerp: Van VHS naar PC |
|
|
Als ik van een VHS spelerSanyo VHR 4100EE beelden, en klank wil over brengen naar mijn PC met Movie Maker of Power Director, lukt hetwel om beelden over te brengen maar de klank blijft achterwege.De verbinding maak ik met onderstaande toestellen.Iamand enig idee wat ik fout doe?
Alvast bedankt
_________________ MS Windows 7 ultimate
Pentium Dual-Core
CPU E5400@2,70 Ghz
3,2 Gb Ram Nvidia Gforce 210
externe HD 1T
Labor omnia vincit |
|
| Naar boven |
|
 |
hviaene
|
Geplaatst: Di 27 Maa 2012, 8:43 Onderwerp: |
|
|
Ben je er zeker van dat de instellingen van Moviemaker of Power Director voor geluid naar het USB toestel verwijst en niet naar je gewone geluidsbron?
|
|
| Naar boven |
|
 |
roger.senior
|
Geplaatst: Di 27 Maa 2012, 9:50 Onderwerp: geluidsbron |
|
|
Hallo hviaene txs voor de snelle reactie.Maar ik weet niet of mijn moviemaker of powerdirector verwijst naar een geluidsbron. Hoe kan ik dat controleren?
_________________ MS Windows 7 ultimate
Pentium Dual-Core
CPU E5400@2,70 Ghz
3,2 Gb Ram Nvidia Gforce 210
externe HD 1T
Labor omnia vincit |
|
| Naar boven |
|
 |
hviaene
|
Geplaatst: Wo 28 Maa 2012, 10:45 Onderwerp: |
|
|
Uit de Help funktie van Moviemaker:
Klik in het menu Bestand op Video vastleggen.
–of-
Klik bij Video vastleggen in het deelvenster Filmtaken op Vastleggen vanaf videoapparaat.
Klik in de lijst Beschikbare apparaten op de pagina Videovastlegapparaat op het videovastlegapparaat dat u wilt gebruiken om de video vast te leggen.
Welke opties beschikbaar zijn, hangt af van de videovastlegapparaten die zijn aangesloten op de computer.
Klik in de lijst Audio-apparaat op het audiovastlegapparaat dat u wilt gebruiken om het geluid mee vast te leggen.
Welke opties beschikbaar zijn, hangt af van de audiovastlegapparaten die zijn aangesloten op de computer.
Einde citaat.
Ik heb die Power Director niet, maar als je in de lenus ervan gaat neuzen, vindt je allicht iets dat lijkt op "Instellingen" of "Opties". Gebruik eventueel de Help menu van het programma.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Mebo870
|
Geplaatst: Vr 11 Mei 2012, 4:02 Onderwerp: |
|
|
bij zulke Mpeg decoders moet je nog altijd het geluid van de bron(video) aansluiten op de audiokaart van de pc.
_________________ Succes word niet bepaald door wat je kent , maar wie je kent |
|
| Naar boven |
|
 |
hviaene
|
Geplaatst: Vr 11 Mei 2012, 9:04 Onderwerp: |
|
|
| Mebo870 schreef: |
| bij zulke Mpeg decoders moet je nog altijd het geluid van de bron(video) aansluiten op de audiokaart van de pc. |
Waarom hebben die dan geluidsingangen??? Ik heb er ooit twee geprobeerd (Pinnacle Dazzle en iets van den Aldi) en het geluid kwam er perfekt door.
|
|
| Naar boven |
|
 |
theo2602
|
Geplaatst: Zo 13 Mei 2012, 16:47 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het toestel (nog) niet, maar las er over omdat ik interesse heb. Met de bijhorende software moet alles werken, ook het geluid. Kijk eens op google naar video 2 PC, daar krijg je wat meer uitleg over de werking en bijzonder het instellen. Er zou iets moeten ingesteld worden op pal. Zit niet aan mijn computer, maar op laptop en daar staat het niet op.
|
|
| Naar boven |
|
 |
dekleinen
|
Geplaatst: Di 16 Okt 2012, 23:06 Onderwerp: |
|
|
Omdat u van Power Director spreekt is uw pc dan van Medion ? (Aldi)
Deze pc hebben een analoge ingang .
dekleinen.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Di 16 Okt 2012, 23:09 Onderwerp: |
|
|
| dekleinen schreef: |
Omdat u van Power Director spreekt is uw pc dan van Medion ? (Aldi)
Deze pc hebben een analoge ingang .
dekleinen. |
1. Power Director heeft niks te maken met Medion. Staat op heel veel merken.
2. Niet alle Medions hebben een analoge ingang
|
|
| Naar boven |
|
 |
Tuurken
|
Geplaatst: Di 16 Okt 2012, 23:47 Onderwerp: |
|
|
aan roger.senior: geluid werkte bij mij ook niet, kreeg enkel soort geruis. Zoals mebo870 komt te vertellen, geluid rechtstreeks naar geluidsingangen van pc gedaan. Wel nagezien of die open stond in software geluidskaart.
Er wordt een iets oudere versie van Power Director bij de video2pc geleverd.
Mijn pc draait onder Vista en kreeg dat video2pc ding niet aan de praat, kon de drivers niet installeren, het kreng daagde ook niet op in apparaatbeheer.
Gebruik nu een al wat oudere videograbber van Magix, die probleemloos werkt met de van hen gedownloade drivers, de audio rechtstreeks naar de pc, en Power Director als software.
|
|
| Naar boven |
|
 |
kruierke
|
Geplaatst: Wo 21 Nov 2012, 18:35 Onderwerp: video op pc of dvd |
|
|
Ik werk met " USB VIDEO GABBER " van König Electronic... kost iets van een 29,- euro dacht ik.. het werkt prima
groetjes
Het kruierke
_________________ Ik ben de vriend van iedereen |
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Wo 21 Nov 2012, 19:02 Onderwerp: Re: video op pc of dvd |
|
|
| kruierke schreef: |
Ik werk met " USB VIDEO GABBER " van König Electronic... kost iets van een 29,- euro dacht ik.. het werkt prima
groetjes
Het kruierke |
't is wel een video gRabber hé! Een gabber is iets anders! Die König converter werkt inderdaad zeer goed, kan ook via Y/C (S-Video) opnemen.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|