| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
etienne d.
|
Geplaatst: Ma 16 Apr 2012, 17:16 Onderwerp: lynx |
|
|
Is er iemand die werkt met Lynx broker voor aankoop aandelen? Wat is her oordeel hierover? Te betrouwen?
|
|
| Naar boven |
|
 |
Wil.
|
Geplaatst: Ma 16 Apr 2012, 17:39 Onderwerp: |
|
|
Prima. Je hebt bovendien een heleboel helpmogelijkheden (video's tot persoonlijk contact via telefoon).
Het platform is heel bekend en is hetzelfde als dat van Interactive Brokers. Zowat alles is mogelijk, maar het vraagt wel wat studiewerk om de meeste dingen onder de knie te krijgen.
Die broker is een van de goedkoopste in België.
|
|
| Naar boven |
|
 |
etienne d.
|
Geplaatst: Ma 16 Apr 2012, 18:16 Onderwerp: lynx |
|
|
Dank voor de informatie. kan je ook obligaties aankopen, Is het evengoed als Binck Bank?
|
|
| Naar boven |
|
 |
Wil.
|
Geplaatst: Ma 16 Apr 2012, 20:33 Onderwerp: |
|
|
Elk product dat via de beurs wordt verhandeld heeft een ISIN-code (is niet de ticker). Als je die code intikt, dan zal de huidige bied- en laatkoers worden weergegeven. Dan kun je een order inleggen.
Ik ben onvoldoende vertrouwd met Binck, maar ik vermoed dat het gelijkaardig is. Ik vind het van belang in welk mate het platform ook hulp biedt, bv. via telefoon of via video's.
Laatst aangepast door Wil. op Wo 18 Apr 2012, 19:28, in totaal 1 keer bewerkt
|
|
| Naar boven |
|
 |
xxl66
|
Geplaatst: Wo 18 Apr 2012, 18:34 Onderwerp: |
|
|
Ik gebruik Binck, ook zeer tevreden van. Zeer goed support ook. Is er een product wat ze niet aanbieden, dan hoef je het maar gewoon te vragen en wordt het toegevoegd. Ik ken lynx niet en hun transactiekosten ook niet, dus wat dat betreft niet vergelijken. Ook de fles wijn van Binck rond eindejaar is een leuke geste.
|
|
| Naar boven |
|
 |
nete
|
Geplaatst: Ma 04 Jun 2012, 14:16 Onderwerp: |
|
|
Een bestuurslid van onze beleggingsclub gebruikt zowel BincBank als Lynx en is over beiden supertevreden. Hij schat Lynx zelfs nog iets hoger in.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|