|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
pol55
|
Geplaatst: Za 28 Apr 2012, 15:15 Onderwerp: Steenmarter |
|
|
Knagen steenmarters bijvoorbeeld hosta's af ?
Wij krijgen regelmatig "bezoek" in onze tuin (s'nachts) en dan zijn verschillende bloemen en planten afgeknaagd. Volgens mijn buurvrouw is dat het werk van een marter...maar ik geloof dit niet.
_________________ Acer Aspire 7750, windows 7,64 bit, Intel core i5 |
|
| Naar boven |
|
 |
davang
|
Geplaatst: Za 28 Apr 2012, 22:15 Onderwerp: Steenmarter |
|
|
poll55,
Een steenmarter eet doorgaans vlees van kleine prooien zoals muizen,vogels,kikkers zelfs wormen en eieren staan op z'n menu,maar kan zich ook tegoed doen met planten,ik weet nu niet of hij 'hosta's' lust...
Maar op 'Google' staat een schat aan informatie over steenmarters (en familie...)bij intikken 'wat eet de steenmarter'.
Ook kan je re sommige middeltjes vinden hoe zich er tegen te beschermen op een verantwoorde ecologische wijze.
Succes.
davang
_________________ Wat niet al lachend kan gezegd..... |
|
| Naar boven |
|
 |
Eomaclaudine
|
Geplaatst: Vr 29 Jun 2012, 11:11 Onderwerp: |
|
|
Ik geloof eerder dat het slakken zijn ! Probeer eens als het donker is, met een goeie lamp te gaan kijken. Ik van nu in juni zeker een een halve literfles vol met die slijmerds, die dan op de vuilbak gaan !
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|