|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
mendo
|
Geplaatst: Di 01 Mei 2012, 9:41 Onderwerp: |
|
|
@ roger.senior
Houdt je vraag ook verband met DIT onderwerp van u ?
|
|
| Naar boven |
|
 |
roger.senior
|
Geplaatst: Di 01 Mei 2012, 10:44 Onderwerp: Thanks |
|
|
Halo vrienden van harte dank voor de hulp die jullie boden.Ik ga eens de raad van Danny volgen. Deze week ga ik eens langs bij "Tones te St.Martens Latem" en ga daar eens die "Quickport" (prijs 29,99€) bekijken. Ik zal mijn HD's mee nemen en zodoende eens laten nakijken of deze kunnen aangesloten worden met dat toestel aan mijn PC.
Nogmaals dank en tot later. (Ik plaats hier wel nog een antwoord nadat ik die Quickport bekeken en/of aangeschaft heb)
Roger.
_________________ MS Windows 7 ultimate
Pentium Dual-Core
CPU E5400@2,70 Ghz
3,2 Gb Ram Nvidia Gforce 210
externe HD 1T
Labor omnia vincit |
|
| Naar boven |
|
 |
mendo
|
Geplaatst: Di 01 Mei 2012, 10:48 Onderwerp: |
|
|
Dat is een verstandige beslissing.
|
|
| Naar boven |
|
 |
roger.senior
|
Geplaatst: Di 01 Mei 2012, 11:19 Onderwerp: ja |
|
|
Wel Mendo, als antwoord op uw vorige vraag:Eigenlijk houdt deze vraag van mij wel verband met die vraag over de kapotte ext.HD. Op die hD's die ik nog heb staan zeker nog zaken die op die Ext.HD stonden. Zo probeer ik nog dingen te recupereren. Maar ook in de toekomst kan dat ook nog van pas komen.
groetjes Roger.
Pentium Dual-Core
CPU E5400@2,70 Ghz
externe HD 1T
Labor omnia vincit |
|
| Naar boven |
|
 |
Danny.
|
Geplaatst: Di 01 Mei 2012, 11:26 Onderwerp: |
|
|
Roger, ik heb geen ervaring met de winkel in Sint Martens Latem, ik ga steeds in Mechelen, maar daar zal wel dezelfde service te vinden zijn.
Als je dan toch naar ginds gaat, vraag eens of ze eventueel nog de SCUPS-2000 hebben in een of andere schuif (ik vind hem niet meer in hun cataloog, maar je kan nooit weten), ik heb eveneens dergelijk machientje daar vroeger aangekocht, maar de andere oplossing vind ik gemakkelijker voor het gebruik met de SATA schijven.
Dienen Comdo gebruik ik ook maandelijks voor mijn backups, daar kan ik eventueel verschillende schijven in gebruiken.
Groetjes
Danny
_________________ Toen wij in 1958 huwden hadden wij niet veel.
Maar nu hebben wij daarvan nog veel in ons bezit.
Medion/Akoya PC MD8816, 64Bit, Intel Core i5 x64 3,1GHz, W8 (Nederlandstalig), Mem 4Gb , HD 2TB, Firefox en soms IE
Scherm LG Flatron E2342T |
|
| Naar boven |
|
 |
cappa
|
Geplaatst: Za 05 Mei 2012, 16:20 Onderwerp: |
|
|
'k Heb toevallig vorige week dit gekocht:
http://www.conrad.be/ce/nl/product/974903/USB-20-harde-schijf-converter
Werkt voor IDE, Sata, 3,5", 2,5" harde schijven, cd-branders en dvd-branders. Inclusief alle mogelijke kabeltjes die ge nodig kunt hebben en een voeding.
Wat wilt ge nu nog meer voor dat geld? ('t geeft zelfs licht als het werkt)
En tussen haakjes, als ge niet graag verzendingskost (€6,95) betaalt, zorg dan dat uw bestelling minstens €35,00 is. Dan is de verzending gratis als ge sofort-banking gebruikt.
|
|
| Naar boven |
|
 |
roger.senior
|
Geplaatst: Zo 06 Mei 2012, 21:07 Onderwerp: External Box |
|
|
Hallo vrienden. Ik heb hier bij ons in de computerwinkel waar ik al eens iets koop, voor 20 € een 3,5 external box gekocht. Hiermee kan ik mijn oudere Harde schijven ,via een USB aansluiten aan mijn huidige PC. zo kan ik al wat op deze schijven staat, wat ik nog denk nodig te hebben, kopiëren naar mijn HD. Ik kan ook de oude HD wissen en als externe HD gebruiken. Dat was wat ik zocht.
Alvast iedereen dank voor de tips en hulp.
Roger.
Pentium Dual-Core
CPU E5400@2,70 Ghz
externe HD 1T
Labor omnia vincit |
|
| Naar boven |
|
 |
hoshinkido