| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
pieter
|
Geplaatst: Di 01 Mei 2012, 21:55 Onderwerp: Draadloze muis en muispad |
|
|
Windows 7 Home Priemium
Hewlett-Packard
HP Pavilion g7 notebook PC
Processor AMD A4-3300 M
4.00 GB
64 bits besturingssysteem
Beste moderator.
Sinds enkele dagen heb ik problemen met mijn draadloze laser muis (HP)en muispad van mijn laptop en tevens met de toetsen op het toetsenbord.
Probleem is dat bij bovenstaande handelingen mijn cursor slecht reageerd evenals het muispad en tekens bij het intoetsen.
Het eigenaardige hiervan is dat het niet altijd is, dan gaat het weer beter en enkele momenten later weer hetzelfde euvel,kan het zijn dat het te maken heeft met bepaalde openstaande programma's of dergelijke.
Mijn dank bij voorbaat.
_________________ Pluk de dag |
|
| Naar boven |
|
 |
elios
|
Geplaatst: Di 01 Mei 2012, 22:40 Onderwerp: |
|
|
misschien eens zien om nieuwe batterijen in muis en toetsenbord te plaatsen, is niet omdat het draadloos is dat het zonder stroom gaat ook hé
elios
|
|
| Naar boven |
|
 |
elvee
|
Geplaatst: Wo 02 Mei 2012, 10:17 Onderwerp: |
|
|
| elios schreef: |
misschien eens zien om nieuwe batterijen in muis en toetsenbord te plaatsen, is niet omdat het draadloos is dat het zonder stroom gaat ook hé
elios |
Ik heb ook eens voorgehad dat in het muispijltje geen beweging meer te krijgen was.
Ik dacht al dat er iets mis was met mijn computer. Het waren natuurlijk de batterijen die leeg waren, maar daar had ik niet aan gedacht.
Sindsdien houd ik enkele batterijen in voorraad.
|
|
| Naar boven |
|
 |
elvee
|
Geplaatst: Wo 02 Mei 2012, 10:18 Onderwerp: |
|
|
| elios schreef: |
elios |
Ik heb ook eens voorgehad dat in het muispijltje geen beweging meer te krijgen was.
Ik dacht al dat er iets mis was met mijn computer. Het waren natuurlijk de batterijen die leeg waren, maar daar had ik niet aan gedacht.
Sindsdien houd ik enkele batterijen in voorraad.
|
|
| Naar boven |
|
 |
pieter
|
Geplaatst: Wo 02 Mei 2012, 10:34 Onderwerp: |
|
|
mijn dank voor jullie snelle reactie op mijn probleem ik kan best aan nemen dat dat een muis met plaatte baterijen niet zo een goed idee is maar ik stel me dan de vraag wat hebben de baterijen van mijn muis te maken met het niet perfect functioneren van mijn toetsenbord op de laptop,die krijgt toch een andere voeding?
dank bij voorbaat en grts.Piet
_________________ Pluk de dag |
|
| Naar boven |
|
 |
hjb
|
|
| Naar boven |
|
 |