|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sport
|
Geplaatst: Vr 22 Jun 2012, 17:19 Onderwerp: mini-dvd |
|
|
Geachte,
Ik heb een aantal mini-dvd's(1,4 gb ) die ik op een of meerdere dvd's wil branden(4,9 gb).Maar ik wil ze eerst bewerken omdat er een aantal fouten inzitten.Kan dat in windows movie maker(vista)???of heb ik daar een ander programma voor nodig?? en hoe lukt het mij de inhoud van de mini-dvd in movie maker te brengen?
|
|
| Naar boven |
|
 |
Junior
|
Geplaatst: Ma 25 Jun 2012, 9:08 Onderwerp: |
|
|
De inhoud van de dvd's kopiëren naar uw harde schijf en van daaruit openen met het bewerkingsprogramma. Dat gaat inderdaad met Movie Maker maar ik vind dat persoonlijk geen al te best programma. Maar het is natuurlijk wel gratis.
In ieder geval, als u uw diverse DVDtjes hebt bewerkt kan u ze combineren op een andere DVD.
_________________ PC : Windows XP SP3, IE8, Outlook Express
ZoneAlarm, AVG
Laptop : Windows 7, AVG, Mozilla Firefox & Thunderbird |
|
| Naar boven |
|
 |
sport
|
Geplaatst: Ma 25 Jun 2012, 12:05 Onderwerp: mini-dvd |
|
|
Bedankt voor de informatie ik hoop dat ik nog verder beroep op U mag doen want ik ben maar een kluns in dergelijke zaken.Wat stelt U dan voor ?liefst een gemakkelijk programma om te bewerken .Gaat dat ook met movie-maker?
|
|
| Naar boven |
|
 |
Junior
|
Geplaatst: Ma 25 Jun 2012, 13:47 Onderwerp: |
|
|
Zoals gezegd, dat gaat inderdaad met Movie Maker. Zelf gebruik ik Nero, maar dat is wel een betalend programma. Een goed programma om (o.a.) meerdere dvd's op één dvd samen te brengen is DVDfab, maar daar kan je (denk) ik geen bewerkingen mee doen.
ZoneAlarm, AVG
|
| Naar boven |
|
 |
sport
|
Geplaatst: Do 05 Jul 2012, 11:15 Onderwerp: mini dvd |
|
|
In magix heb ik met succes en film gemaakt om nu op dvd te branden .Maar men vraagt op wat wenst u te exporteren op digitale fotolijst ,op videospellen ,op internet enz.maar niet branden op dvd kunt U mij helpen
bedankt
|
|
| Naar boven |
|
 |
Junior
|
Geplaatst: Do 05 Jul 2012, 17:44 Onderwerp: |
|
|
Sorry, maar ik ben helemaal niet vertrouwd met dat programma.
ZoneAlarm, AVG
|
| Naar boven |
|
 |
|
|