|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
roygoossens
|
Geplaatst: Zo 01 Jul 2012, 10:32 Onderwerp: Geef je mening over brommobielen en maak 5x kans op prijzen! |
|
|
Beste bezoeker,
Leuk dat je de tijd neemt om mijn berichtje te lezen. Ik ben een Marketing-student aan de Universiteit van Tilburg en ben momenteel bezig met mijn afstudeeronderzoek. Ik probeer te achterhalen wat voor beeld ouderen hebben bij brommobielen. Je kunt mij hierbij helpen door een online-enqûete in te vullen. Om het ook voor jou aantrekkelijk te maken om deel te nemen aan de enquête worden door mijn stagebedrijf onder de deelnemers 5 Iris-cheques t.w.v. 50 euro verloot. Het invullen van deze enquête neemt niet meer dan 10 minuten van je tijd in beslag en uiteraard worden alle resultaten anoniem verwerkt. Als je kans wilt maken op de prijzen moet je bij de laatste vraag je e-mailadres invullen. Dit e-mailadres verwijder ik weer als de prijzen zijn verloot dus je krijgt geen last van ongewenste e-mails of iets dergelijks. Maar let op: het heeft enkel zin om mee te doen aan deze enquête als je weet wat een brommobiel is!
De enquête start door op deze link te klikken:
http://enquetemaken.nu/r/81a1
Veel plezier met het invullen van de enquete en alvast hartelijk dank voor de deelname!
Zijn er nog vragen, stuur me gerust een berichtje.
Groetjes Roy
|
|
| Naar boven |
|
 |
pastoor
|
Geplaatst: Zo 01 Jul 2012, 13:00 Onderwerp: |
|
|
Ingevuld.
Maar een Hollandse brommobiel is geen Belgische brommobiel.
Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Brommobiel
De Nederlandse Regelgeving (mooi woord)
wijkt af van de Belgische Wetgeving.
De Belgische brommobiel moet verzekerd zijn, geen kentekenplaat, en zo voort.
_________________ Sudoku, wijntjes proeven, genieten. |
|
| Naar boven |
|
 |
timon
|
Geplaatst: Di 10 Jul 2012, 23:22 Onderwerp: |
|
|
Ook even ingevuld, heb er zelf geen, maar wel een scootmobiel, gelukkig bestaat dit ook.
_________________ Maak niet stuk, als je het stuk niet kan maken. |
|
| Naar boven |
|
 |
pastoor
|
Geplaatst: Wo 11 Jul 2012, 12:15 Onderwerp: |
|
|
Nee, jullie hebben veel te veel eigen woorden (Hollands)
die hier niet begrepen of gebruikt worden.
Wist u dat het Zuid-Afrikaanse woord
scootrekker = schootrekker = schoot rekenaar = labtop die men op zijn schoot heeft. (niet alle Zuid-Afrikanen hebben een computertafel).
Voor ons is
scootmobiel = schoot en mobiel = schoot en mobieltje =
een GSM op zijn schoot.
Andere woorden, waar wij geen barst van begrijpen:
BKR, BVGB, BW, CARA, CVB, CD, BKO, GMR, LLBT, OR, PO, MR, CM, EM, MG, NT, PWS, ...
Een ander typisch voorbeeld is het woord GSM (mobieltje in Nederland),
maar GSM in België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Zweden .....
Groetjes
Ik heb ettelijke kursussen van 1 week gedoceerd (beroepswijze) in Eindhoven en in Slotervaart, maar de Nederlanders stelden wel geen vragen.
_________________ Sudoku, wijntjes proeven, genieten. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|