|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
spiksin
|
Geplaatst: Za 04 Aug 2012, 10:18 Onderwerp: |
|
|
Deze decoder van teleTENNE is iets anders dan die van thuis , niks te resetten , is een " i-CAN " . Zoek " teletenne eens op bij telenet dan weten jullie over wat het gaat .
_________________ Sommigen hebben het, ik heb het ook nu ! D' ju , 't is weer weg ! 't is terug !
Toshiba , 750 Win 7 |
|
| Naar boven |
|
 |
inro
|
|
| Naar boven |
|
 |
spiksin
|
Geplaatst: Za 04 Aug 2012, 15:57 Onderwerp: |
|
|
| spiksin schreef: |
Begin vd week tel van technische dienst Telenet met belofte 't probleem op te lossen . Gisteren kreeg ik een nieuwe decoder toegestuurd van " i-can " . Geinstaleerd , alles in orde .
Herhaaldelijk geprobeerd , gisteren en vandaag , alles nog ok .
Van 8 Juli tot 1 Aug in de miserie omdat de diensten vd onderaannemers van Telenet het vertikken om hun werk te doen en de telefoon aan te nemen !!!
Met hen heb ik al meer miserie meegemaakt ! " kan geen info geven want wij zijn maar doorgever , Wat ? teletenne ? nooit van gehoord , defect product terug nemen ? kan niet , is onze job niet . " enz ........ |
De decoder die ik EERST ontvangen had was defect !!!
_________________ Sommigen hebben het, ik heb het ook nu ! D' ju , 't is weer weg ! 't is terug !
Toshiba , 750 Win 7 |
|
| Naar boven |
|
 |
bobby1940
|
Geplaatst: Zo 05 Aug 2012, 9:29 Onderwerp: |
|
|
als ik dit allemaal lees , geef mij maar BELGACOM heb het al 10 jaar nooit geen miserie , weet je het kunt het ook vragen aan van de lanotte die heeft in de tijd , de kabel verkocht an de privee en zijn zakken gevult groetjes
|
|
| Naar boven |
|
 |
spiksin
|
Geplaatst: Ma 06 Aug 2012, 9:48 Onderwerp: |
|
|
Dank Inro maar .............
Niet veel van ons ( bejaarde/gehandicapt - slecht te been , hardhorig , vergeetachtig , soms verward , snel vermoeid etc.etc ....) zijn zo handig , intelligent en met de moderne tijd mee zoals jij .
Big biz halen hun schouders op als klanten klagen ( heeft ondervinding mij geleerd ) en dienst na verkoop is een likdoorn ! Gebruiksaanwijzingen worden geschreven door analfabeten voor universitairen of slecht vertaald , onvolledig en vol jargon .
Maar ik vind dat wij recht hebben op televisie op de camping vermits het beschikbaar is en ik betaald heb !
Dat winkels/handelaars/fabrikanten pertinent weigeren aangesproken te worden is ontoelaatbaar ! Zij maken grof misbruik van onze handicap en van hun monopolie . Likdorens laten behandelen aub ! Is een kost , ik weet het maar zéér noodzakelijk ( wij betalen ons blauw aan tel , portkosten dokters en medicijnen !!! ) .
Toshiba , 750 Win 7 |
|
| Naar boven |
|
 |
Danny.
|
Geplaatst: Ma 06 Aug 2012, 11:40 Onderwerp: |
|
|
| bobby1940 schreef: |
| als ik dit allemaal lees , geef mij maar BELGACOM heb het al 10 jaar nooit geen miserie , weet je het kunt het ook vragen aan van de lanotte die heeft in de tijd , de kabel verkocht an de privee en zijn zakken gevult groetjes |
Had Belgacom in 2002 reeds TV?
_________________ Toen wij in 1958 huwden hadden wij niet veel.
Maar nu hebben wij daarvan nog veel in ons bezit.
Medion/Akoya PC MD8816, 64Bit, Intel Core i5 x64 3,1GHz, W8 (Nederlandstalig), Mem 4Gb , HD 2TB, Firefox en soms IE
Scherm LG Flatron E2342T |
|
| Naar boven |
|
 |
MichelN
|
Geplaatst: Ma 06 Aug 2012, 14:40 Onderwerp: |
|
|
| Danny. schreef: |
| Had Belgacom in 2002 reeds TV? |
Ja, ze hadden een abo bij Telenet!
|
|
| Naar boven |
|
 |
Danny.
|
Geplaatst: Ma 06 Aug 2012, 18:49 Onderwerp: |
|
|
| MichelN schreef: |
... Ja, ze hadden een abo bij Telenet! |
Oh ja, en dan via de display van de telefoon zeker, maar was die toen reeds in kleuren en 16/9 ...
Groetjes
Danny
_________________ Toen wij in 1958 huwden hadden wij niet veel.
Maar nu hebben wij daarvan nog veel in ons bezit.
Medion/Akoya PC MD8816, 64Bit, Intel Core i5 x64 3,1GHz, W8 (Nederlandstalig), Mem 4Gb , HD 2TB, Firefox en soms IE
Scherm LG Flatron E2342T |
|
| Naar boven |
|
 |
spiksin
|
Geplaatst: Za 08 Sep 2012, 9:20 Onderwerp: |
|
|
Het enige wat ik nog gehoord heb van Telenet na mijn klachten is EEN FACTUUR , verkeerd geadresseerd met bovenop 7 euro boete , vorige rekening nooit gezien , en nu DREIGEN mij af te sluiten + nog eens 9 euro boet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Factuur ondertekend , met beleefde groeten ! , door " Director Billing , Payments § Collections " !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het konijn vraagt of ge ' ni hoord bellen ?
Toshiba , 750 Win 7 |
|
| Naar boven |
|
 |
spiksin
|
Geplaatst: Ma 17 Sep 2012, 9:25 Onderwerp: |
|
|
Toshiba , 750 Win 7 |
|
| Naar boven |
|
 |
telloorlekker
|
Geplaatst: Di 25 Sep 2012, 19:09 Onderwerp: |
|
|
Nu Teleslet compleet in Amerikaanse handen is beland houdt niets of niemand je tegen die zatteliet te kelderen. Nu is TV-Vlaanderen al niet "Vlaams" uit Luxembourg maar toch "stucken" beter dan slecht vertaald Franco-Americaans...
|
|
| Naar boven |
|
 |
spiksin
|
Geplaatst: Wo 26 Sep 2012, 8:18 Onderwerp: |
|
|
Dank Z , zonder twijfel juist , maar inmiddels ben ik meer dan 300 euro kwijt en pijnen geleden ( lichamelijk en geestelijk , voor de weinige functionele hersenen die ik nog heb ) om een en ander klaar te krijgen .
De Technische kant van teleTENNE is nu in orde met groot voordeel dat het werkt, en goed , met kleine binnenhuis antenne , dus geen schotel . Minder goed is dan weer het zeer beperkte aantal kanalen , 13 , met belofte dat er meer op komst zijn .
Dank voor je aandacht .
Toshiba , 750 Win 7 |
|
| Naar boven |
|
 |
telloorlekker
|
Geplaatst: Wo 26 Sep 2012, 19:43 Onderwerp: |
|
|
Véél beloven en weinig geven ... doet de gekken in vreugde leven !
|
|
| Naar boven |
|
 |
spiksin
|
Geplaatst: Do 27 Sep 2012, 8:57 Onderwerp: |
|
|
Toshiba , 750 Win 7 |
|
| Naar boven |
|
 |
spiksin
|
Geplaatst: Di 16 Okt 2012, 9:52 Onderwerp: |
|
|
3 1/2 later nog altijd niks van teleslet !!!
Geen excuses , geen tegemoetkoming , geen antwoord ..................
Als de overname door de Amerikanen een feit is zal ik mij tot hen wenden , daar ken ik beter de weg dan hier tegen de olanders
Toshiba , 750 Win 7 |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|