| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Gloria
|
Geplaatst: Zo 05 Aug 2012, 22:33 Onderwerp: Het bestaan van ruimteschepen |
|
|
http://www.galacticchannelings.com/nederlands/mona_lisa.html
Dit is de link naar een bericht dat er een enorm groot ruimteschip zou liggen op de maan. Die moet wel 1000 jaar of meer oud zijn. Ik ga mij werkelijk afvragen of het allemaal niet waar is? Ik zou wel eens willen weten hoe de mensen hier op dit forum er over denken.
Wetende dat de afstanden niet te overbruggen zijn en dus alleen dit zou kunnen in ruimteschepen die als het ware functioneren als kleine planeetjes. Waar het intelligente leven zich kan voortplanten en hun wetenschap kunnen overdragen. Om dan eindelijk na vele generaties op een planeet te landen zoals onze aarde. Ze zijn dan weer weggegaan en er zal heus niet heel snel weer andere aliens landen.
Of er moeten aliens zijn die zo ver zijn ontwikkeld dat zij de mogelijkheid hebben om veel sneller te kunnen reizen dan het licht of zelfs een mogelijkheid hebben gevonden om door een wormhole te reizen....Hoe ze dat dan doen dat is hun weten en voor ons een vraag....Kunnen ze een wormhole maken of kunnen ze er eentje vinden...In ieder geval kunnen ze dan in kortere tijd reizen.
Het gekke is dat hier altijd vage verhalen zijn en vage foto's. Het hele aliengebeuren zit achter een sluier van vaagheid....We zijn er nooit echt eentje tegen gekomen en ook niet een of ander ruimteschip. Nu is de vraag wat is er nu van waar wat ze gezien hebben op de maan. Bekijk even die link en oordeel dan. Ik ben benieuwd.....
_________________ Wat ik probeer te weten is een druppel, wat ik niet weet is een oceaan... |
|
| Naar boven |
|
 |
The Spirit of Flanders
|
Geplaatst: Ma 06 Aug 2012, 7:53 Onderwerp: |
|
|
Simpele hoax.
- waarom zou een alien op een vrouw lijken en bvb. niet op een dinosaurus of op een spin .....
- men kon ten tijde van de Apollo missies niet op de achterkant van de maan landen omdat de controle over de landing gedeeltelijk vanaf de aarde gebeurde. Aan de achterkant van de maan kan geen radio verbinding met de aarde tot stand worden gebracht. En zomaar van de "voorkant" naar de "achterkant" rijden en terug was technisch ook al niet mogelijk.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Danny.
|
Geplaatst: Ma 06 Aug 2012, 9:46 Onderwerp: |
|
|
Ook al eens gedacht aan de temperaturen op de maan?
_________________ Toen wij in 1958 huwden hadden wij niet veel.
Maar nu hebben wij daarvan nog veel in ons bezit.
Medion/Akoya PC MD8816, 64Bit, Intel Core i5 x64 3,1GHz, W8 (Nederlandstalig), Mem 4Gb , HD 2TB, Firefox en soms IE
Scherm LG Flatron E2342T |
|
| Naar boven |
|
 |
hoshinkido
|
Geplaatst: Ma 06 Aug 2012, 11:29 Onderwerp: |
|
|
er zijn genoeg bewijzen ,dat we niet alleen zijn ...jammer dat er nog velen
dit naast zich neerleggen.in ieder geval ..ik geloof er al heel lang in
_________________ acer G771O. 6ram..2TB.hd W7 home.64bit,2,67 ghz
explorer1O C.cleaner, bitdefender antivirus.malware bytes.gadwin printscreen
telenet fiber |
|
| Naar boven |
|
 |
Danny.
|
Geplaatst: Ma 06 Aug 2012, 11:48 Onderwerp: |
|
|
Hoshinkido, ik ben ook reeds lang de mening toegedaan dat wij in dit immense heelal niet alleen kunnen zijn, het zou toch een groot toeval zijn dat er enkel op deze blauwe planeet levende wezens te vinden zijn.
Maar in dat verhaal van dat ruimteschip heb ik toch mijn twijfels hoor.
We zijn sinds heden op Mars neergestreken, en als men de eerste beelden mag geloven, daar stond toch veel minder volk te kijken dan bij een rit in de ronde van Frankrijk, of bij de eerste vlucht van Bleriot
Groetjes
Danny
_________________ Toen wij in 1958 huwden hadden wij niet veel.
Maar nu hebben wij daarvan nog veel in ons bezit.
Medion/Akoya PC MD8816, 64Bit, Intel Core i5 x64 3,1GHz, W8 (Nederlandstalig), Mem 4Gb , HD 2TB, Firefox en soms IE
Scherm LG Flatron E2342T |
|
| Naar boven |
|
 |
Gloria
|
Geplaatst: Ma 06 Aug 2012, 14:42 Onderwerp: |
|
|
Dat er eventuele foto's gemaakt konden worden dat weet ik wel zeker, want er werd wel achterlangs gevlogen, dus konden er ook foto's worden genomen om die later te kunnen doorsturen als ze weer contact kregen met de aarde.
Alleen blijft de vraag over of daar inderdaad een ruimteschip ligt....
Kijk, dat er intelligent leven bestaat, dat weet ik wel 1000% zeker, maar we zitten met het probleem van de afstand....Als intelligente wezen een manier hebben uitgevonden om óf door een wormhole te reizen óf met grotere snelheid dan het licht dan zie ik de mogelijkheid dat zij hier naar toe kunnnen komen.
Wat zou ik het interessant vinden als we eens contact konden krijgen met een echte alien....
_________________ Wat ik probeer te weten is een druppel, wat ik niet weet is een oceaan... |
|
| Naar boven |
|
 |
MichelN
|
Geplaatst: Ma 06 Aug 2012, 14:45 Onderwerp: |
|
|
| hoshinkido schreef: |
er zijn genoeg bewijzen ,dat we niet alleen zijn ...jammer dat er nog velen
dit naast zich neerleggen.in ieder geval ..ik geloof er al heel lang in  |
Ik geloof ook dat Jezus Christus in mijn appelboom woont en Elvis een frituur uitbaat op de dijk in Blankenberge.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Spacer
|
Geplaatst: Ma 06 Aug 2012, 15:55 Onderwerp: |
|
|
|
|
| Naar boven |
|
 |
Paca
|
Geplaatst: Ma 06 Aug 2012, 22:36 Onderwerp: |
|
|
Persoonlijk heb ik nog geen tastbaar bewijs gezien. Natuurlijk er veel over gehoord en over weten zeggen. De meesten van ons , die over wat fantasie beschikken, kunnen er boeken over schrijven ... ja zelfs macrofoto's van een kei nemen en er een heel verhaal rond bouwen.
Wetenschap is wat anders als fantasie en wishful thinking.
Er is zelfs in de jaren zestig een probabiliteitsberekening geweest en ten laatste in 1972 zouden we contact hebben met buitenaardsen ...
In theorie is het natuurlijk mogelijk en zelfs waarschijnlijk maar fantasie is geen bewijs ... het is geen "welles, nietes" spelletje ... het komt neer op WETEN.
|
|
| Naar boven |
|
 |
flupke2
|
Geplaatst: Za 11 Aug 2012, 17:42 Onderwerp: |
|
|
contact krijgen met een échte alien is niet moeilijk.Als je leest wat sommigen neerpennen op het forum van seniorennet (en ook op andere fora hoor) kan je niet anders dan ervan overtuigd zijn dat ze aliens zijn .
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gloria
|
Geplaatst: Do 16 Aug 2012, 11:38 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat we gewoon moeten aanvaarden dat we niet de enige intelligent levenwezens zijn in het hele heelal, maar dat we ook moet accepteren dat de afstanden gewoon te groot zijn om van het ene naar het andere sterrenstelsel te kunnen vliegen of komen....De enige manier zou dan zijn dat men weet te reizen op een manier waardoor de afstanden overbrugbaar zullen zijn in een aanvaardbare tijd....Tot nu toe lijkt het er op dat, dát nog niet is uitgevonden....Jammer! Of misschien wél maar dan onoverbrugbaar ver van ons vandaan...
|
| Naar boven |
|
 |
Fadre
|
Geplaatst: Ma 27 Aug 2012, 9:14 Onderwerp: |
|
|
Tiental boeken erover gelezen honderden foto's bekeken.
Conclusie:een grote vaagheid,geen enkel tastbaar bewijs.
Wie wel een tastbaar bewijs heeft mag zich hier melden.
Laat maar komen.
_________________ Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent. |
|
| Naar boven |
|
 |
Gloria
|
Geplaatst: Wo 19 Sep 2012, 15:31 Onderwerp: |
|
|
Nu is de NASA bezig om meer te weten te komen over de mogelijkheid een WARP te creëren ten einde de grote afstanden te kunnen overbruggen in minder tijd. Voor de reiziger zitten er geen nadelen aan omdat de reiziger in zijn ruimteschip in een" bel" zit die zich dan in de ruimte voortbeweegt. Dus geen last van graviteit en tijdverschillen.
Nu is mijn vraag als die "bel" dan de grote afstand naar een of andere planeet heeft afgelegd en weer terug komt, dan uit de bel weer in onze ruimte terugkeert, is de reiziger dan jonger of ouder geworden t.o.v. de aarde?
Ook is men bezig wat voor brandstof er nodig is om zo'n WARP te kunnen creëren. Zodra ze dat weten en ook er aan kunnen komen dan zie ik de mogelijkheid om inderdaad heel grote afstanden te kunnen afleggen en zelfs andere planeten buiten ons stelsel te kunnen bezoeken. Dat zou heel interessant kunnen zijn en mogelijk ook leven aan te kunnen treffen.
Jammer dat het nog heel lang zal gaan duren voor het zover is.
http://www.astroblogs.nl/2012/09/18/dagdromen-over-verre-ruimtereizen/
Dit is de link naar het bericht van de NASA. Ik ben benieuw hoe de lezers van dit forum het vinden en wat het antwoord zou zijn op mijn vraag aangaande het ouder worden of het jonger worden door deze WARP-reis.
|
| Naar boven |
|
 |
Fadre
|
Geplaatst: Wo 19 Sep 2012, 20:05 Onderwerp: |
|
|
Ik denk iets ouder,maar veel jonger dan de mensen die ze hier op aarde verlaten hebben bij hun vertrek.
Alles hangt af van hun snelheid natuurlijk.
_________________ Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent. |
|
| Naar boven |
|
 |
flupke2
|
Geplaatst: Do 20 Sep 2012, 14:10 Onderwerp: |
|
|
toen destijds een zekere jules verne zijn boeken schreef en tekeningen maakte over o.a. raketten , helicopters ,duikboten enz... verklaarde ook iedereen "onmogelijk"
En wat vliegt en duikt er nu rond?Inderdaad:raketten ,helicopters, duikboten....
Misschien dat er dus in de toekomst wel verre reizen mogelijk zijn ,maar wij zullen het vermoedelijk niet meer meemaken.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|