SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

Hosting

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Eigen website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rolle99

BerichtGeplaatst: Do 12 Nov 2015, 13:44    Onderwerp: Hosting Reageer met quote

Mijn vrouw betaalt iemand om jaarlijks de website van mijn schoonmoeder te onderhouden.

Nu ontving mijn vrouw dit mailtje

"Hey Mimi,

In oktober moest de jaarlijkse hosting worden betaald voor de website, 75 euro.
Mijn rekeningnummer is xxxxxxxxxxxxxxxxx .

Ik heb wel een tijdje geleden beslist dat ik ga stoppen met websites. Het wordt me teveel om te combineren met mijn werk en mijn dochtertje. De website die ik nu heb onderhouden kost mij ook tijd voor updates.
Ik geef natuurlijk wel iedereen de tijd. De website code is eigendom van jou, deze is gemaakt met het CMS Drupal. Ik ken zelf wel niemand die het kan overnemen voor mij dus zou je zelf moeten zoeken. Het is een bekend CMS systeem in elk geval.
Die persoon moet dan ook de hosting en de domeinen op zich nemen.

Kan je zelf eens rondhoren? Omdat je nu de hosting nog betaald voor een jaar, zal ik het tot uiterlijk oktober 2016 blijven doen.

Ik hoop dat je hiervoor begrip hebt.

Groetjes
Astrid"

Weet iemand een oplossing? Is er op sennet iemand die dit kan overnemen ? Welke info hebben jullie nog nodig? Moet ik dit misschien in een ander forum posten?

Alvast dank,

Rolle

Laatst aangepast door Rolle99 op Za 14 Nov 2015, 19:29, in totaal 1 keer bewerkt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hollygan

BerichtGeplaatst: Do 12 Nov 2015, 19:46    Onderwerp: Reageer met quote

rolle
je website laten beheren door derden is altijd een delicate zaak, een vertrouwenskwestie dus
geef dit niet zomaar in handen van de eerste de beste
mag ik het adres van de site via pb aub

Naar boven
coderunner

BerichtGeplaatst: Do 12 Nov 2015, 19:48    Onderwerp: Reageer met quote

Beste,

Kan je hier misschien de url (link) naar de website plaatsen zodat men al een idee heeft en hoeveel keer per jaar (ongeveer) er een update moet gebeuren.

mvg,
Coderunner

Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
Naar boven
Rolle99

BerichtGeplaatst: Vr 13 Nov 2015, 9:23    Onderwerp: Reageer met quote

Het betreft de website http://www.nicolewynants.com/

Schoonmoeder is kunstenares en site gaat over haar schilderijen.

coderunner

BerichtGeplaatst: Za 14 Nov 2015, 17:28    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Rolle99,

Kan je in je post het bankrekeningsnummer verwijderen en/of onvolledig maken met x-en!

Hoeveel keer per jaar (ongeveer) moet er een update gebeuren?

mvg,
Coderunner

Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
Naar boven
Rolle99

BerichtGeplaatst: Za 14 Nov 2015, 19:32    Onderwerp: Reageer met quote

Voilà, is gebeurd.
Mijn vrouw vertrekt de 25ste op korte vakantie naar haar moeder. moeder is nu twijfelachtig tov haar website. Zal einde deze maand deze maand beslissen of ze er mee verder gaat of dat ze einde oktober 2016 er mee ophoudt.

Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Eigen website Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: