photofiltre

Dit is de plaats voor alle vragen betreffende PPS, slideshows, foto, cd branden, Paint Shop Pro, enz.

marn
Lid geworden op: 16 apr 2010, 21:47
Locatie: anzegem

07 sep 2016, 18:57

Ik zou de op schriften in het nederlands willen hebben in plaats van het engels .
Hoe moet ik dat doen ?

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

07 sep 2016, 19:36

Waarom kijkt je niet zelf bij Google?
Afbeelding
Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

marn
Lid geworden op: 16 apr 2010, 21:47
Locatie: anzegem

07 sep 2016, 20:58

Heb ik gedaan en gedownlaod en uit gezipt en geplaatst bij photofilter in de programma files , maar ik kan de op schriften niet veranderen.
bedankt

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

07 sep 2016, 21:53

Marn, wat bedoel je met "op schriften", bedoel je het volgende?
Afbeelding
Ik heb mijn PhotoFilter sinds eeuwig in het Nederlands staan.
Het kan en moet dus aan jouw werkwijze liggen, lees eens zorgvuldig maar vooral heel kalm, alle mogelijke instellingen, en dan moet het wel lukken.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

07 sep 2016, 22:04

marn schreef:Heb ik gedaan en gedownlaod en uit gezipt en geplaatst bij photofilter in de programma files , maar ik kan de op schriften niet veranderen.
bedankt
Als ik het goed voorheb (is al een tijdje geleden) moest je na het installeren van de nederlandse taalmodule wel de andere (engelse?) verwijderen?

Even opgezocht .. inderdaad:

Om PhotoFiltre in het Nederlands in te stellen, gaat u naar de map C:\Program Files\PhotoFiltre en gooit u het bestand TranslationEN.plg en eventuele andere plg-bestanden weg. Download vervolgens het Nederlands taalpakket hierboven en pak dit bestand uit in de map C:\Program Files\PhotoFiltre. Als u PhotoFiltre nu opnieuw opstart is de interface Nederlands.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

07 sep 2016, 22:17

Paul, hoe ik het jaren geleden gedaan heb weet ik niet meer, maar met een beetje moeite moet ook Marn dit tot een goed einde brengen.

Eventueel hier ook eens gaan kijken
http://www.gratissoftwaresite.nl/forum/ ... .php?t=232
In 2007 was het zo gefixt.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

07 sep 2016, 22:24

Bij mij is het ook al een tijdje geleden en dat ging inderdaad van een leien dakje .

Ik kan uit de postings van niet uithalen of TS wel de andere talen heeft verwijderd?

marn
Lid geworden op: 16 apr 2010, 21:47
Locatie: anzegem

08 sep 2016, 18:36

Bij mij in de map photofiltre stond studio EN .PLG eerst en studio NL .PLG
op de tweede plaats .
Door jullie inlichting ben ik op internet gaan zoeken en heb het volgende gevonden . Voor de NL heb ik een A geplaatst waardoor ik ANL verkreeg
En zo staat ANL nu eerst waardoor ik bij het op starten van photofiltre
nederlandse op schriften heb .
Bedankt aan iedereen die een antwoord hebben gegeven .
Marn

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

08 sep 2016, 19:28

marn schreef:Bij mij in de map photofiltre stond studio EN .PLG eerst en studio NL .PLG
op de tweede plaats .
Door jullie inlichting ben ik op internet gaan zoeken en heb het volgende gevonden . Voor de NL heb ik een A geplaatst waardoor ik ANL verkreeg
En zo staat ANL nu eerst waardoor ik bij het op starten van photofiltre
nederlandse op schriften heb .
Bedankt aan iedereen die een antwoord hebben gegeven .
Marn
Photofiltre heeft bij mijn weten geen optie om de taal te veranderen, het programma neemt de eerste "....plg" file die het tegenkomt en dat is de Engelse omdat die alfabetisch hoger gerangschikt staat dan de Nederlandse.
En inderdaad kan je dat omzeilen met een "A" voor NL te plaatsen ... mij de vraag waarom je dat zo zou oplossen als er een simpele oplossing is door gewoonweg de file "EN.plg" in de prullenbak te kieperen ?

marn
Lid geworden op: 16 apr 2010, 21:47
Locatie: anzegem

08 sep 2016, 19:55

Het is inderdaad simpeler EN plg naar de prullenbak te verplaatsen ,
ik had daar geen aandacht aan gegeven