Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

25 okt 2016, 10:21

Even terug naar de topic: over kindbruidjes....
De hypocrisie van dat soort om de wet te omzeilen zodat pedofielen kindbruidjes kunnen blijven verkrachten is ongezien.
In landelijke gebieden in Egypte worden kinderen uitgehuwelijkt maar wordt de officiële registratie van het huwelijk uitgesteld tot de koppels de wettelijke leeftijd hebben. Zo wordt vervolging vermeden.
In turkije heeft een kind de bevalling van haar baby niet overleefd!
Turks kindbruidje overlijdt na bevalling.
In Turkije is een meisje van vijftien overleden na een hersenbloeding die haar trof tijdens de bevalling van haar baby.
De bloeding is volgens de artsen het gevolg van het feit dat ze op te jonge leeftijd de barensweeën moest doorstaan.
De jonge Derya B. trad vorig jaar, ze was toen 14, in het huwelijk tijdens een religieuze plechtigheid.
Bende kinderverkrachters!
En zeggen dat ze deze gruwel ook hier geniepig toepassen en de politiek weer blind en doof is omdat het te pamperen kiesvee betreft.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

25 okt 2016, 12:48

jure schreef:
Wil. schreef:Oorlogen worden op verschillende niveaus gestreden. Op planetaire schaal staat ons wel wat te wachten wanneer de VS en China zich eens gaan meten in de Zuid-Chinese zee. Ook Iran kan een goede hoofdrol opeisen in een ander sluimerend conflict.

Op een lager niveau is de strijd tussen Walen/Vlamingen, of liever Franstaligen en hun politici tegenover Vlaanderen ook een zaak die moet in het oog gehouden worden. Of laten we ons het geld verder afhandig maken via de transfers? En wordt er niet meer gemord om franstalige gemeenteraden in Vlaanderen? Toegegeven: een botsing tussen China en de VS is heel wat serieuzer.

Nog een niveau lager is de haag die mijn buurman heeft geplant op mijn grond wel degelijk een bron van irritatie. En dat moet op een keer eens ordentelijk geregeld worden.

Alles heeft zijn belang. De vergelijking maken tussen een probleem van de onderste trap en een probleem van de bovenste rang, is zinloos en zelfs demagogisch.
Merkwaardig dat Uw tweede alinea eindigt met "serieuzer".
Waarom? Een mogelijke wereldoorlog is toch wel serieuzer dan de strubbelingen die wij intern meemaken, of niet?
U wil die Waal, waarvan een groot deel wenst te werken en te leven als een goed gezin nog steeds over de kam scheren als uitbuiters.
Waar heb ik het over 'het goed gezin' en waar stel ik hen gelijk met uitbuiters? Ik vermeld duidelijk de Franstalige politici. Als je niet op de hoogte bent van de transfers dan moeten we daar niet met elkaar over van gedachten wisselen.
En U gebruikt vaak het woordje "demagogie" en vaak ...onterecht.
Ik heb de zoekfunctie van Sennet eens aan 't werk gezet. Demagogie staat in geen enkele van mijn vele postings. En 'demagogisch' heb ik hierboven voor het eerst in mijn sennetbestaan neergeschreven. Eén keer!
Hoe noemen ze dat ook weer: 'de mensen misleiden door de zaken verkeerd voor te stellen dan ze eigenlijk zijn' ??
Men moet, maar durft om diverse redenen niet schrijven waar het op staat.
De rijkste worden rijker, de middenklasse verliest iets en de lagere klassen, het gepeupel ( waar ik ook bij hoor ) betaalt het gelag.
Dit is een - waarneming - die al eeuwen wordt gedaan. Enkel door plantrekkerij hebben wij tot nog toe kunnen overleven.
Doorheen de eeuwen, he? Het gepeupel, zoals jij dat noemt, liep twee eeuwen geleden nog in lompen. Het had nauwlijks genoeg te eten. Het werd door enkelen uitgebuit en leefde in erbarmelijke omstandigheden,. Ooit 'Het gezin van Paemel' gelezen, jure? Dat is een situatie die eind 19e eeuw bestond.

Vandaag gaat het gepeupel op reis en heeft het gepeupel een auto (of twee). Het gepeupel kan een beroep doen op de sociale zekerheid voor een hele rist zaken.
Ik trek nu slechts de grote lijnen opdat je de evolutie zou snappen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

25 okt 2016, 13:01

Ter zake:

Justin Trudeau, de grootste islamvriend van Noord-Amerika, gaf een speech bij de herdenking van de moord die een moslim pleegde toen hij twee jaar geleden een korporaal neerschoot in het parlementsgebouw.

In zijn speech rept J.T. met geen woord over de motieven van de dader die nochtans zijn intenties had neergeschreven:
"So we are retaliating, the Mujahedin of this world. Canada’s officially become one of our enemies by fighting and bombing us and creating a lot of terror in our countries and killing us and killing our innocents."

Trudeau besluit dat de reactie op de Ottawa-aanvallen aantonen dat diversiteit ons sterker maakt.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

25 okt 2016, 14:42

Hij hoopt misschien door ceta ook al zijn moslimvriendjes vrij in europa los te laten om aanslagen te plegen? Zo te horen hebben ze ze daar ook gepamperd....hij weet waarschijnlijk ook nog niet dat de multikul mislukt is?
Ontkenning en bescherming van moslimterroristen, de gedegenereerde politiek ten voeten uit maar boontje komt toch om zn loontje, hij klopt al op de deuren.... :twisted:

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

25 okt 2016, 17:02

Wil. schreef:
jure schreef:
Wil. schreef:Oorlogen worden op verschillende niveaus gestreden. Op planetaire schaal staat ons wel wat te wachten wanneer de VS en China zich eens gaan meten in de Zuid-Chinese zee. Ook Iran kan een goede hoofdrol opeisen in een ander sluimerend conflict.

Op een lager niveau is de strijd tussen Walen/Vlamingen, of liever Franstaligen en hun politici tegenover Vlaanderen ook een zaak die moet in het oog gehouden worden. Of laten we ons het geld verder afhandig maken via de transfers? En wordt er niet meer gemord om franstalige gemeenteraden in Vlaanderen? Toegegeven: een botsing tussen China en de VS is heel wat serieuzer.

Nog een niveau lager is de haag die mijn buurman heeft geplant op mijn grond wel degelijk een bron van irritatie. En dat moet op een keer eens ordentelijk geregeld worden.

Alles heeft zijn belang. De vergelijking maken tussen een probleem van de onderste trap en een probleem van de bovenste rang, is zinloos en zelfs demagogisch.
Merkwaardig dat Uw tweede alinea eindigt met "serieuzer".
Waarom? Een mogelijke wereldoorlog is toch wel serieuzer dan de strubbelingen die wij intern meemaken, of niet?
U wil die Waal, waarvan een groot deel wenst te werken en te leven als een goed gezin nog steeds over de kam scheren als uitbuiters.
Waar heb ik het over 'het goed gezin' en waar stel ik hen gelijk met uitbuiters? Ik vermeld duidelijk de Franstalige politici. Als je niet op de hoogte bent van de transfers dan moeten we daar niet met elkaar over van gedachten wisselen.
En U gebruikt vaak het woordje "demagogie" en vaak ...onterecht.
Ik heb de zoekfunctie van Sennet eens aan 't werk gezet. Demagogie staat in geen enkele van mijn vele postings. En 'demagogisch' heb ik hierboven voor het eerst in mijn sennetbestaan neergeschreven. Eén keer!
Hoe noemen ze dat ook weer: 'de mensen misleiden door de zaken verkeerd voor te stellen dan ze eigenlijk zijn' ??
Men moet, maar durft om diverse redenen niet schrijven waar het op staat.
De rijkste worden rijker, de middenklasse verliest iets en de lagere klassen, het gepeupel ( waar ik ook bij hoor ) betaalt het gelag.
Dit is een - waarneming - die al eeuwen wordt gedaan. Enkel door plantrekkerij hebben wij tot nog toe kunnen overleven.
Doorheen de eeuwen, he? Het gepeupel, zoals jij dat noemt, liep twee eeuwen geleden nog in lompen. Het had nauwlijks genoeg te eten. Het werd door enkelen uitgebuit en leefde in erbarmelijke omstandigheden,. Ooit 'Het gezin van Paemel' gelezen, jure? Dat is een situatie die eind 19e eeuw bestond.

Vandaag gaat het gepeupel op reis en heeft het gepeupel een auto (of twee). Het gepeupel kan een beroep doen op de sociale zekerheid voor een hele rist zaken.
Ik trek nu slechts de grote lijnen opdat je de evolutie zou snappen.
Nu ben ik er dus zeker van omdat U de evolutie snapt en ik niet. En dat voor U de duizenden gezinnen die geen auto hebben, geen reis kunnen permitteren en beroep moeten doen op de sociale zekerheid en eenmaal per week met een voedselbon aanschuiven bij de Vincentius beweging te weinig in aantal voorstellen om hen nog te vernoemen.
Kom eens uit Uw zetel en ga de straat op. Informeer naar de liefdadigheidsinstellingen, zie het schrijnend verdriet.
Ik blijf bij mijn bewering dat de luxe die men ons heeft opgedrongen met ingenieuze reclame gaat leiden tot degeneratie. Dit door middel van jaloezie en hebzucht.

Uw citaat : strijd tussen Walen/Vlamingen, of liever Franstaligen en hun politici

"En hun politici" alludeert toch met zekerheid op de modaal François le chapeau.
En ik ben op de hoogte van de transfers. Witsel gaat naar Juventus :)
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

28 okt 2016, 20:39

https://www.youtube.com/watch?v=g2jnCsIm5vQ



Broder auteur van het boek : Hurra wir kapitulieren !


Eén van de knapste koppen in Duitsland !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
Gast

03 nov 2016, 08:22

bij elk nieuw item op tv over de vluchtelingen kampen zie ik jonge vrouwen daar gaan opkuisen................
Ik begrijp dat niet !!!!!!!!!!
Kan IEMAND mij dat eens uitleggen?
10 000 man in een vluchtelingenkamp, en ik zie dan goedlbedoelde groepen gaan opkuisen daar elke dag???????
Op de radio hoor ik nu dar de erkende vluchtelingen niet direct goesting hebben om aan de slag te gaan: te hoog geschoold..
Kunnen diezelfde (goedbedoelende) vrouwen die mannen niet opvangen en onderhouden? ze zijn dat nu gewoon gemaakt...
Gast

03 nov 2016, 08:23

Meer dan een derde van alle erkende vluchtelingen in Wallonië vertrok het afgelopen jaar naar Vlaanderen of Brussel.

Niet alleen vanuit Wallonië, maar ook vanuit Limburg en de kleinere Vlaamse steden en gemeenten is een ware volksverhuizing aan de gang richting centrumsteden als Antwerpen en Gent. Dat blijkt uit cijfers van het Agentschap Integratie en Inburgering, schrijven Het Nieuwsblad en De Standaard donderdag.
Na hun erkenning verlieten 35 procent van de vluchtelingen Wallonië. Vlaanderen telde 16 procent meer vluchtelingen, voor het Brussels gewest was dat zelfs 64 procent.
Erkende vluchtelingen
In Vlaanderen steekt Antwerpen erbovenuit. Het aantal erkende vluchtelingen groeide er in anderhalf jaar tijd van 739 tot 3.083
Gast

04 nov 2016, 06:15

Vluchtelingen ontvluchten Wallbanië.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161102_02552920

Als zulke mensen op de loop gaan is dat veelzeggend.

Mr. Magnette hoogtijd voor Marchall plan nr 10.

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

04 nov 2016, 06:47

Bron = DS

Samer Barboor kwam in oktober 2013 in België aan, in maart 2014 werd de Syriër, op vlucht voor de oorlog, erkend als vluchteling.
. . . / . . .
Maar ik had wel andere zaken aan mijn hoofd’, getuigt de betrokkene.
‘Ik at, ik sliep, ik keek veel op Facebook.
Werken?
Daar stond mijn hoofd niet naar.
Ik wilde vooral weten hoe het met mijn drie kinderen en met mijn vrouw ging, die nog in Aleppo waren.’

EINDE CITAAT.

Nu nog wachten tot zijn vrouw annex drie kinderen ook overkomen,
om samen op FACEBOOK te kijken hoe het in Allepo gaat. :?

sw
Gast

04 nov 2016, 08:05

Silver Wolf schreef:Bron = DS

Samer Barboor kwam in oktober 2013 in België aan, in maart 2014 werd de Syriër, op vlucht voor de oorlog, erkend als vluchteling.
. . . / . . .
Maar ik had wel andere zaken aan mijn hoofd’, getuigt de betrokkene.
‘Ik at, ik sliep, ik keek veel op Facebook.
Werken?
Daar stond mijn hoofd niet naar.
Ik wilde vooral weten hoe het met mijn drie kinderen en met mijn vrouw ging, die nog in Aleppo waren.’

EINDE CITAAT.

Nu nog wachten tot zijn vrouw annex drie kinderen ook overkomen,
om samen op FACEBOOK te kijken hoe het in Allepo gaat. :?

sw
bestaansminimum mét kinderen is ook hoger he?
Hoger dan de kleinste pensioentjes hier; maar die hebben er dan ook maar 40 jaar gewerkt...

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

22 mar 2017, 16:45

Multikul mislukt, maar nee, is omdat wij die mensen niet begrijpen.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170322_02793807

mochten we teder zijn tegen die mensen dat zou allemaal niet gebeuren. :-)

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

22 mar 2017, 17:24

Hoelang laten ze deze zot nog verder doen????
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... open.dhtml
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

22 mar 2017, 21:24

W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
Gast

22 mar 2017, 22:06

Erdogan is de Hitler van het nabije oosten ... onvoorstelbaar gevaarlijk !