Stream station

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over (digitaal) filmen, technieken, problemen, montage, video, bewerking en materiaal; alsook over Digitale TV.

marn
Lid geworden op: 16 apr 2010, 21:47
Locatie: anzegem

16 jan 2017, 15:42

Kent iemand dit toestel ?
Men zegt dat men dit aansluit op tv via hdmi en dat men naar alle betalende programmas kan kijken als ook naar films en play sport .
Dit zou met wifi werken
Ik heb daar wel mijn bedenkingen bij
Alvast bedankt

Junior
Lid geworden op: 10 jan 2005, 14:18
Locatie: Kapellen

18 jan 2017, 10:44

Ziet er interessant uit. Wel wat weinig informatie over te ontvangen zenders. Ik zie ook nergens vermelding van de Telenet/Proximus modem of werkt dit volledig zelfstandig ? Of streamt het alleen zenders die via internet beschikbaar zijn ?
Laptop : Windows 10, AVG, Mozilla Firefox & Thunderbird

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

18 jan 2017, 16:28

Gratis???
Volgens mij is niets is gratis
en heeft niets te maken met een provider,

ik zou zeggen koop er eentje en probeer het uit
en geef hier nadien uw mening.

Junior
Lid geworden op: 10 jan 2005, 14:18
Locatie: Kapellen

18 jan 2017, 16:54

benq schreef:Gratis???
Volgens mij is niets is gratis
en heeft niets te maken met een provider,

ik zou zeggen koop er eentje en probeer het uit
en geef hier nadien uw mening.
Er zijn een aantal dingen die je via het internet kunt bekijken. Op goksites staan dikwijls links om de wedstrijden live te volgen. Maar of daar Play Sports wedstrijden van bv Telenet zullen bijzijn...?
Hoe dan ook, ik ga geen 169 euro uitgeven om dat uit te proberen !
Laptop : Windows 10, AVG, Mozilla Firefox & Thunderbird

Mebo870
Lid geworden op: 22 mei 2005, 13:11
Locatie: Laarne

25 jan 2017, 01:08

Laat u niet vangen, de toestellen op zich zijn (voorlopig) legaal, maar de streams zijn meestal illegaal.
Er word dan een pakket aangeboden met sport en films, hiervoor betaald men 169 € voor een jaarabonnement en 3 weken later houd het al op, en.....centen weg.
Er bestaan wel streams met sport en films, helemaal gratis, ik heb weet van +/- 2500 streams.
Het nadeel is dat die regelmatig van internet adres veranderen, het is een constant zoeken naar de juiste adressen. Er bestaan sites die de adressen dagelijks publiceren, onder andere satelliet forums delen die al eens mee.
Zelfs met een pc kan men streamen naar de TV, als er een HDMI uitgang opzit, het volstaat om daar “kodi” op te zetten.
https://kodi.tv/
The key to happiness
Stay away from idiots