Gebruik MP4-speler : enkele vraagjes

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

Prutser
Lid geworden op: 30 aug 2004, 21:05
Locatie: N.W Brabant

12 feb 2017, 08:56

Hallo,

Om een lang verhaal kort te maken : half augustus 2016, geconfronteerd met hevige rugpijn en uitstralingspijn naar rechterbeen ... twee maanden later (eind oktober) rugoperatie om geknelde/gekneusde zenuwknoop in ruggengraat vrij te maken ... drie weken later (half november) begin heel lange revalidatie om functies in rechterbeen/knie opnieuw te activeren. Eén van de revalidatieoefeningen (thuis) is fietsen op de hometrainer. Gezien mij een revalidatie van (minstens) 6 maanden te wachten staat, kocht ik mij een goedkope MP4-speler (DIFRNCE-MP1851) zodat muziek mijn hometraining wat aangenamer maakt.

Ik ben echter geen kenner van dergelijk spul. De bijhorende gebruiksaanwijzing geeft eigenlijk enkel de opties aan die mogelijk zijn met het toestel (muziek, video, foto's, ...). Ook op internet heb ik al tevergeefs gezocht naar antwoorden op mijn vragen (zie verder). Eigenlijk interesseert mij enkel de optie 'muziek'.

Muziek overzetten van mijn PC naar de MP4-speler lukt mij en ik kan ook de muziek op de MP4-speler laten afspelen.

Bestaat er echter ook een mogelijkheid dat ik ofwel de volgorde van de muziek kan bepalen/wijzigen ? ... of dat ik bvb. zelf een soort van albums (30') op de MP4-speler kan maken zodat ik elke hometrainingssessie (30') een ander album kan kiezen ? ... En indien 'ja' : hoe doe je zoiets ?

Bedankt voor de hulp.

Prutser
Willen is Kunnen

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

12 feb 2017, 19:25

@pruts

Op internet kan je dit niet vinden?
Afbeelding
https://www.gebruikershandleiding.com/D ... 65702.html
Is het dat?

Je kan er ook vid's opzetten:
https://www.youtube.com/watch?v=1RNDJffKtRg

:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Prutser
Lid geworden op: 30 aug 2004, 21:05
Locatie: N.W Brabant

13 feb 2017, 10:47

Bedankt PCekspeer voor de hulp.

Probleempje opgelost.

Vriendelijke groeten,

Prutser
Willen is Kunnen