e-coupons uit e-mail kunnen niet meer geprint worden

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

A.J.M.C.
Lid geworden op: 23 feb 2017, 09:21

23 feb 2017, 14:58

De bekende e-coupons!?!
Hier is het dus dikke bazar! Ik schets even de situatie.
Coupons verkregen via een link uit een mail (Telenet) kan ik niet printen. Ik krijg de melding dat er niets te printen valt!?!?!. Zo verspeel ik natuurlijk mijn bon want bij een 2e poging krijg ik "Oeps, je bon is al afgedrukt" :(
Heb de test gedaan door in de site Carrefour.eu bons aan te klikken. Die kan ik wél printen! Wat is er nu plots mis met onze e-mailbons??? Ook bij Hotmail lukt het niet! Ik zit dus in de puree. Er bestaan weliswaar ergere dingen in het leven...
In het internet vind ik hier ook geen info over.
 
Wie weet raad aub? Heb dit nog nooit meegemaakt! Heb wel al eens een bon verprutst door een papierblokkade bv maar toen was er wel degelijk een bon geweest.
Heb ik het goed uitgelegd?
Mvg,

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

23 feb 2017, 15:27

Als er problemen zijn met links plaats ze in je posting.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

23 feb 2017, 19:54

eerst een printscreen maken van hetgeen ze als bon aanbieden

daarna pas proberen af te printen
als het dan niet lukt
kun je die printscreen afdrukken , of in een wordbestand invoegen en dan printen

A.J.M.C.
Lid geworden op: 23 feb 2017, 09:21

24 feb 2017, 14:56

verhaegen schreef:eerst een printscreen maken van hetgeen ze als bon aanbieden

daarna pas proberen af te printen
als het dan niet lukt
kun je die printscreen afdrukken , of in een wordbestand invoegen en dan printen
De bon(s) zelf krijg ik niet te zien. Ik klik de link aan, krijg de info (papier?inkt?) vooraleer te printen, klik op dan "printen", zwarte kader verschijnt en krijg dan de info dat er niets te printen valt!...!
Dank voor je info.
Ook de man van de vorige reactie is bedankt maar wat "posting" is, moet ik verder navragen...

A.J.M.C.
Lid geworden op: 23 feb 2017, 09:21

24 feb 2017, 19:54

A.J.M.C. schreef:
verhaegen schreef:eerst een printscreen maken van hetgeen ze als bon aanbieden

daarna pas proberen af te printen
als het dan niet lukt
kun je die printscreen afdrukken , of in een wordbestand invoegen en dan printen
De bon(s) zelf krijg ik niet te zien. Ik klik de link aan, krijg de info (papier?inkt?) vooraleer te printen, klik op dan "printen", zwarte kader verschijnt en krijg dan de info dat er niets te printen valt!...!
Dank voor je info.
Ook de man van de vorige reactie is bedankt maar wat "posting" is, moet ik verder navragen...
Probleem is opgelost: verandering van browser.

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

25 feb 2017, 10:58

@ A.J.M.C.

een "posting" is een bericht dat je hier (of op een ander forum) plaatst :idea:

A.J.M.C.
Lid geworden op: 23 feb 2017, 09:21

25 feb 2017, 14:00

flupke2 schreef:@ A.J.M.C.

een "posting" is een bericht dat je hier (of op een ander forum) plaatst :idea:
Dank voor de info, flupke2