BCC

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

filius
Lid geworden op: 20 mar 2009, 17:13

09 mar 2017, 10:25

Ik verstuur een mail maar dit onder BCC waarin een aantal contacten zitten. De vraag is, is er een mogelijkheid zodat de contacten een mail terug sturen door op alle beantwoorden te klikken maar zo dat de mail ook bij alle contacten aankomt en niet bij de verzender alleen.
Bij voorbaat dank, Filius
Ik dank u bij voorbaat voor uw reactie.Filius

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

09 mar 2017, 11:13

Beste Filius.... naar mijn bescheiden mening komt dit niet in vraag !
Als jij een mail stuurt naar een kontakt en dan (zeg maar) ter info enkele adresjes in BCC zet, kan jouw kontakt die niet kennen/lezen.

Per gevolg kan hij ook niet 'met alle" beantwoorden doen verschijnen toch !
Alléén als jij nog kontakten in CC moest zetten en hij wenst hier op te antwoorden zodat eventuele geïnteresseerden hier vermeld, dan lukt dat.
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

filius
Lid geworden op: 20 mar 2009, 17:13

09 mar 2017, 12:36

Beste,

Ik stuur dus een mail naar mijn contacten(deze zijn bestuursleden van de vereniging)in BCC ,ik doe dit zo heb ik mij laten inlichten om te omzeilen dat er robots zijn die de adressen achterhalen. Dus de contacten zijn om met elkaar te mailen door op alle beantwoorden te klikken. Ik heb ook geprobeerd maar dat lukt dus niet en de vraag is er dan toch een mogelijkheid.
Ik dank u bij voorbaat voor uw reactie.Filius

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

09 mar 2017, 13:45

@filius

Als ik een mailtje krijg waarin ook het adres van 1 of meerdere andere bestemmelingen staat, stuur ik die mail terug met uitleg waarom.
Ik wil namelijk niet dat andere, bekende of onbekende, mensen op die manier mijn emailadres leren kennen.
Enkel diegenen die ik vertrouw krijgen dat.
Dus is het beleefd en veiliger om altijd te versturen via de knop BCC.

Je verstuurt op die manier bijv. 5 mailtjes.
Daarin vraag je om te reageren.
Iedereen afzonderlijk, die dat wil, zal reageren en die mails komen op jouw inbox.
Jij kan die reacties dan doorsturen naar wie jij wilt.
De anderen weten niet naar wie jij de eerste mail gestuurd hebt en weten ook niet naar wie jij de reacties hebt doorgestuurd.
Je kan in de teksten wel aangeven natuurlijk, wie de andere bestemmelingen zijn.
Zo hoort dat.

Gebruik je echter de knop AAN, dan zijn alle bestemmelingen voor iedereen zichtbaar.
Iedereen die wil reageren kan dat doen door te klikken op BEANTWOORDEN, en kiest dan zelf naar welk adres hij verstuurt.
Klikt men op ALLEN BEANTWOORDEN, zal ook iedereen die vermeld wordt bij AAN, deze reactie ontvangen.
Krijgt 1 van deze adressen te maken met een voorzichtige hacker, zal die hacker gelijktijdig ook de adressen kennen van de overige personen, zonder dat iemand hiervan kennis heeft...
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/