Ten huize van Ming en Twinny is het vakantie

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.
Gast

04 apr 2017, 15:27

Nu zie ik zijn hoofd,hetgeen ik op de twee vorige fotos niet kon.Inderdaad een flinke uit de kluiten gewassen engelse dog.Ziet er een gezond beestje uit. :) :)

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

04 apr 2017, 22:21

Gerarda , inderdaad veel kuisen hihih . Ik heb nu die speciale matten , die grijze die veel vocht opnemen . De mijne liggen meestal in hun mandjes op de zetel .Als ik een jack heb komt er nog een hoeslaken over omdat dit minder het haar opneemt en dus gemakkelijker uitgeschud en gestofzuigd kan worden . Verder mag ik niet klagen . De ene verliezen al wa meer haar dan de andere en de ruiten zien er niet altijd helder uit hihih . Is wel een voordeel voor het schuifraam . Er wordt natuurlijk wel geleefd in mijn huis maar dat geeft warmte en gezelligheid .
En het is natuurlijk wel gezelliger in de zomer dan in de winter . Dan staan alle deuren open . Maar dan komt er ook veel zand binnen hoor . Maar ja is zand vuil ? Vroeger werd er ook mee gekuist .

Ik vind het haar het ergst eigenlijk .
En voor de rest , de dag is goed gevuld en ik ben gezond moe ' s avonds .

Ik doe mijn hondjes ook zelf , en inderdaad als je rond de oogjes bezig bent zitten ze superstil . Eigenlijk de ganse tijd . Ming legt er zich altijd bijn en komt dan heel dicht en dan nemen we gezellig de tijd om even te keppen . Voor ons zijn net momenten van samen genieten . En ze zien me mijn gerief boven halen en ze zijn er al . Als ik het buiten doe dan komt nummer twee er soms bij liggen en moet ik mijn weg zoeken in de haren hihi .

Nog een fijne avond
Rebelle
Laatst gewijzigd door rebelle op 04 apr 2017, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

04 apr 2017, 22:29

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Die vuile pootjes horen er ook af en toe bij.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

05 apr 2017, 17:40

Afbeelding
Het leven is zo lastig voor een engelse bull.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

05 apr 2017, 18:53

Afbeelding

Het leven van een golden is even zwaar hihih
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

06 apr 2017, 21:26

Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

09 apr 2017, 22:25

Afbeelding
Middagdutje
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

20 apr 2017, 19:24

Rebelle,
Ik heb niet altijd wat leesvoer om hier te plaatsen ,maar ik kom toch regelmatig eens kijken naar de hondjes die daar zo rustig bij u liggen of gezellig spelen.
Mooi om zien. Is nooit vervelend.

groetjes Gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

20 apr 2017, 22:58

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Met Suzytje was het ook weer heel gezellig .
Maar nu eventjes 2 dagen met ons drietjes(ming ,twinny en ikke ) is toch ook weer genieten .

Groetjes Rebelle
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

granny M
Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32

21 apr 2017, 13:12

Altijd weer een plezier om nieuwe fotootjes te zien, ik geniet ervan !

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

21 apr 2017, 16:56

Morgen krijgen we familiebezoek en ze vroegen of de hond mocht meekomen (Labrador) dat mag zeker.maar ik ben toch curieus wat de york zal doen.De shelty zal misschien even goede dag zeggen ,de york is ook lief en rustig met honden op straat maar nu op eigen terrein ben ik curieus. Hij is zeker niet dominant . Hij is ook gecastreerd .Allee ge hoort er wel van.


Groetjes Gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

21 apr 2017, 17:34

gerarda schreef:Morgen krijgen we familiebezoek en ze vroegen of de hond mocht meekomen (Labrador) dat mag zeker.maar ik ben toch curieus wat de york zal doen.De shelty zal misschien even goede dag zeggen ,de york is ook lief en rustig met honden op straat maar nu op eigen terrein ben ik curieus. Hij is zeker niet dominant . Hij is ook gecastreerd .Allee ge hoort er wel van.


Groetjes Gerarda
Ik zou zeggen ambiance verzekerd .

Groetjes
Rebelle
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

22 apr 2017, 11:22

Afbeelding

Eventjes chillen .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

22 apr 2017, 13:55

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Vandaag is het feest !!!!!!
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

23 apr 2017, 12:47

Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?