Ten huize van Ming en Twinny is het vakantie

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

14 mei 2017, 06:22

Ben even op bezoek geweest bij de hondjes
Iedereen ziet er tevreden uit

:D :D :D

Dat het maar rap mooi weer word dat ze buiten kunnen spelen.

Was gisteren ook hartelijk welkom bij die van ons.
Moet spijtig weer met de Shelty naar de dierenarts. Ja is 10 jaar kan van alles gebeuren hé. mag er niet aan denken .
Ik heb al mijn honden graag gezien en ook die van de kinderen.maar de Shelty is echt een droom van een hond.Ik vrees dat er een zee van tranen zal gestort worden als met haar iets gebeurt.

Ja dat moet ge erbij nemen als ge hondenvriend bent.

Groetjes Gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

14 mei 2017, 09:02

Twinny wordt er 12 dit jaar . Ik heb hem geadopteerd aan 4 jaar en ben ook altijd ongerust bij het minste . Als hij eens niet eet of niet direct van de partij is als we gaan wandelen en .....
Ik mag er niet aan denken . Ook voor Ming want hij is er als pup mee groot geworden .

Nu nog een goeiemorgen van Brick een 3- jarige jack met een heel leven achter zich . Die nu een gouden mandje gevonden heeft .
Afbeelding

Ik heb de rugkussens weggenomen zodat de sloebers meer ruimte hebben hihih
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

15 mei 2017, 09:48

AfbeeldingAfbeelding

Familie reunie
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

17 mei 2017, 11:41

AfbeeldingAfbeelding

De zonnekloppers . Enne ....... weglopers zijn platseverkopers 😂😂😂
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

granny M
Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32

17 mei 2017, 15:12

En al reageer ik niet elke keer Rebelle, je moest eens weten met hoeveel plezier ik elke keer je nieuwe foto's bekijk !! En ik weet zeker, dat ik niet de enigste ben. Dus blijf U laten gaan hè ?
Groetjes;
Granny M

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

17 mei 2017, 16:29

Weet je, ik deel graag het plezier dat ik beleef aan de hondjes met jullie. Maar voor mij zijn ze nog meer de foto' s , want ik weet de geschiedenis errond en soms is die echt wel machtig .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

20 mei 2017, 16:39

AfbeeldingAfbeelding

We hebben een stokje gevonden .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

22 mei 2017, 10:15

Afbeelding

De kat van de buren gaat een ritje maken .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

23 mei 2017, 09:19

Goede morgen Rebelle

De kat is zeker een straffe op de moto en al die honden naast de deur. :D :D :D ja dat is een Matcho; gelijk dat hij of zij heeft ;
Ja gewoonte hé.Wij hadden thuis ook vaak kat en hond samen .En die
speelden ook met elkaar.Maar bij u zie ik het als een leuk tafereel.

groetjes gerarda Afbeelding

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

23 mei 2017, 10:18

De kat is wel in onze tuin maar een deeltje dat niet toegankelijk is voor de honden .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

24 mei 2017, 11:45

Afbeelding

Stress tijdens het kammen ? Wat betekent dat ???
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

25 mei 2017, 19:06

Goede avond rebelle,

We zijn deze namiddag eens naar de lembeekse bossen geweest met de honden. Ja we zijn daarvoor van Aalst gekomen en daar dan een ijskreem gegeten.Zo waren wij ook tevreden.

Groetjes Gerarda Afbeelding

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

26 mei 2017, 13:18

Het was ook een prachtige dag om te genieten . En in de bossen iets frisser dan in de open vlaktes .
Leuk dat jullie zo genoten hebben 👍👍👍

Groetjes
Ikke en de beestenboel
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

27 mei 2017, 11:35

AfbeeldingAfbeelding

Max heeft nog een kleiner mandje gevonden . 😂😂😂👍👍👍
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

28 mei 2017, 09:42

AfbeeldingAfbeelding

Marietje ontwaakt . Ming weet dat hij ' s morgens afstand moet bewaren .🤣🤣🤣
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?