SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

Verkoop van vacium verpakte mosselen

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Gezonde levenswijze
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
poentje

BerichtGeplaatst: Wo 22 Maa 2017, 18:34    Onderwerp: Verkoop van vacium verpakte mosselen Reageer met quote

Vorig week kocht ik op de markt 2kg vacium verpakte mosselen bij het openen was er een rare geur waarneembaar . Ik heb ze nog goed gewassen en gekookt, maar ze roken niet goed. Ik heb ze weggegooid. Er stond ook geen datum op vond ik al raar. Ik ben dan deze week terug naar de visboer gegaan en heb hem dit stil verteld zonder dat andere klanten het konden horen. Ik geloofde mijn oren niet hij zei mevrouwtje ik had vorige week geen mosselen. Toen ben ik boos geworden en heb het zeer luid gezegd dat ik er gekocht had en dat ze stonken, ik heb wel 7,95 euro betaald de kilo en nog een kilo rog van 24,5 euro. Hij was vlug om mij 15 euro terug te geven, maar mijn vraag is nu moet daar geen datum opstaan.
Wie kan mij helpen.
Bedankt bij voorbaat,
Poentj

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Prima Vera

BerichtGeplaatst: Wo 22 Maa 2017, 19:04    Onderwerp: Re: Verkoop van vacium verpakte mosselen Reageer met quote

poentje schreef:
Vorig week kocht ik op de markt 2kg vacium verpakte mosselen bij het openen was er een rare geur waarneembaar . Ik heb ze nog goed gewassen en gekookt, maar ze roken niet goed. Ik heb ze weggegooid. Er stond ook geen datum op vond ik al raar. Ik ben dan deze week terug naar de visboer gegaan en heb hem dit stil verteld zonder dat andere klanten het konden horen. Ik geloofde mijn oren niet hij zei mevrouwtje ik had vorige week geen mosselen. Toen ben ik boos geworden en heb het zeer luid gezegd dat ik er gekocht had en dat ze stonken, ik heb wel 7,95 euro betaald de kilo en nog een kilo rog van 24,5 euro. Hij was vlug om mij 15 euro terug te geven, maar mijn vraag is nu moet daar geen datum opstaan.
Wie kan mij helpen.
Bedankt bij voorbaat,
Poentj

Natuurlijk moet daar een datum op staan. Dat is wettelijk verplicht. Op zijn minst moet hij de inpakdatum vermelden. Hij weet dat ook wel en daarom zijn ontkenning, of zijn poging tot ontkenning. Als ik van jou was, ik kocht daar niets meer. Die man is niet te vertrouwen.

Naar boven
E.T.

BerichtGeplaatst: Do 23 Maa 2017, 20:04    Onderwerp: Reageer met quote

Wink ze mogen vertellen wat ze willen maar een goeie mossel stinkt NIET.... ook verse vis ruikt niet, ook niet naar de zee Rolling Eyes

Naar boven
MichelN

BerichtGeplaatst: Do 23 Maa 2017, 22:23    Onderwerp: Re: Verkoop van vacium verpakte mosselen Reageer met quote

poentje schreef:
Vorig week kocht ik op de markt 2kg vacium verpakte mosselen bij het openen was er een rare geur waarneembaar . Ik heb ze nog goed gewassen en gekookt, maar ze roken niet goed. Ik heb ze weggegooid.

Het mosselseizoen loopt ver op z'n eind, volgende week is het helemaal gedaan.
Mosselen bewaren maximum 1 dag bij +/- 2 graden. Negen van de tien is jouw portie te lang en te warm bewaard, vacuum of niet speelt geen rol.

Naar boven
angel22

BerichtGeplaatst: Za 27 Mei 2017, 18:24    Onderwerp: mosselen Reageer met quote

Doorgeven aan Ministerie van Volksgezondheid.

Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Gezonde levenswijze Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: