TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

29 mei 2017, 13:10

socrates schreef:Weet hier iemand het antwoord op volgende vraag ?
Wat zijn, behalve de militaire slagkracht en hun haarkleur en -snit, nog vijf relevante verschillen tussen Donald Trump en Kim Jong-un ?
Trump is de onbekende broer van Eddy Wally , hij vindt ook alles "geweldig" (hij zegt dan wel "great" ) :lol:

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

29 mei 2017, 17:28

Bwa! Liever een arrogante boerenlul als een geniepig mokke met een serieus psychisch gezondheidsprobleem. Er zijn er die hun staartje niet kunnen in bedwang houden en hierover publiekelijk liegen(hare vent) en er zijn diegenen die nooit zouden durven de inhoud van hun medicijnkastje te tonen.
Dit is een overduidelijk verkiezingsgeval geweest waar men verplicht was te kiezen tussen de pest en de cholera.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

30 mei 2017, 18:08

Paca schreef: Dit is een overduidelijk verkiezingsgeval geweest waar men verplicht was te kiezen tussen de pest en de cholera.
Maar al bij al vind ik dienen Trump zo slecht nog niet.
Iedereen had doemscenario's klaar bij zijn verkiezing.
Maar is ondertussen de wereld vergaan?
Ondank is 's werelds loon

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

30 mei 2017, 20:06

maior domus schreef:
Paca schreef: Dit is een overduidelijk verkiezingsgeval geweest waar men verplicht was te kiezen tussen de pest en de cholera.
Maar al bij al vind ik dienen Trump zo slecht nog niet.
Iedereen had doemscenario's klaar bij zijn verkiezing.
Maar is ondertussen de wereld vergaan?
De wereld van de politiekcorrecten is toch niet meer zoals zij hem graag zouden zien??? :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Gast

30 mei 2017, 20:31

De wereld van de politiekcorrecten is toch niet meer zoals zij hem graag zouden zien??? :lol:
DeRedactie.be - ma 29/05/2017 - 17:52

Na de "biertentspeech" van bondskanselier Angela Merkel, beschuldigde minister van Buitenlandse Zaken Sigmar Gabriel Trump ervan dat die "het Westen verzwakt heeft en tegen de belangen van de EU ingaat".

Nee, Trump heeft het Westen niet verzwakt, Trump heeft de Europese klojo's de zwakheden en tekortkomingen van Europa op hun neus gedrukt en dat willen ze niet geweten hebben.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

01 jun 2017, 23:02

President Trump gaat consequent door. Hij trekt de VS terug uit het klimaatakkoord. Of dat goed of slecht nieuws is, laten we even buiten beschouwing.

Zijn verwezenlijkte actiepunten:
- afschaffing Obamacare
- vermindering illegale immigratie
- terugtrekking uit het klimaatakkoord
- het leger trekt weer een rode lijn: in Syrië werd ingegrepen en de MOAB was een verwittiging voor iedere losgeslagen dictator of terroristengroepering.

Nogal wat Amerikanen gaan hem een goede president vinden, vermoed ik.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

02 jun 2017, 14:58

Wil. schreef:President Trump gaat consequent door. Hij trekt de VS terug uit het klimaatakkoord. Of dat goed of slecht nieuws is, laten we even buiten beschouwing.

Zijn verwezenlijkte actiepunten:
- afschaffing Obamacare
- vermindering illegale immigratie
- terugtrekking uit het klimaatakkoord
- het leger trekt weer een rode lijn: in Syrië werd ingegrepen en de MOAB was een verwittiging voor iedere losgeslagen dictator of terroristengroepering.

Nogal wat Amerikanen gaan hem een goede president vinden, vermoed ik.
Ik vermoed dat zijn trump maar zo lang te water zal gaan, tot zijn stoel onder zijn achterwerk wordt uitgetrokken. Dat zal ongetwijfeld gebeuren wanneer hij niet langer de belangen van de "Tea Pary "dient; of ook nog als de sukkelaars uit de " rustbelt" doorhebben dat de woordbreuk inzake het klimaatprobleem hen geen nieuw inkomen zal bezorgen. Voor hen zal het afschaffen van Obamacare trouwens nog zwaarder doorwegen dan voor de doorsnee "blue collar worker".
Met zijn op hol geslagen ambitie heeft Trump ,met zijn holle beloften, drie vierden van de Amerikanen bedrogen, dat zal niet ongestraft blijven.
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

02 jun 2017, 15:01

Ik zou al blij zijn als onze belgische en Europese politici hun beloften zouden nakomen.
Als de kiezers vinden dat het beleid niet werkt, dan kiezen ze volgende keer een andere president.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

02 jun 2017, 15:16

Dat klimaat gedoe is keihard zakendoen. Als men ziet wat stortplaatsen en fabrieken aan zonnencellen hebben staan . En de partikulieren zijn overschot nu met hun stroom.
Trumph gaat zijn troeven niet op tafel leggen . ,Laat het fake news maar doen, goed doorspekt met reklame.
Wall street zit in de US.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

02 jun 2017, 15:41

Wil. schreef:Ik zou al blij zijn als onze belgische en Europese politici hun beloften zouden nakomen.
Als de kiezers vinden dat het beleid niet werkt, dan kiezen ze volgende keer een andere president.
Ja maar op één termijn (1940-45) kan er veel onherstelbaar kwaad gesticht zijn; men kan toch best de put dempen vooraleer de olifant erin valt.
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

02 jun 2017, 16:43

socrates schreef:
Wil. schreef:Ik zou al blij zijn als onze belgische en Europese politici hun beloften zouden nakomen.
Als de kiezers vinden dat het beleid niet werkt, dan kiezen ze volgende keer een andere president.
Ja maar op één termijn (1940-45) kan er veel onherstelbaar kwaad gesticht zijn; men kan toch best de put dempen vooraleer de olifant erin valt.
40-45 was dat een erfenis van een democratie?

Het is nooit te laat. Kijk nu naar wat Obama heeft uitgericht. Trump is volop bezig die zaken terug te draaien. Hij is nog geen half jaar bezig en wat blijft er nog over van de Obama-erfenis?
- obamacare: gone
- de " lijn in het zand " : weer terug hersteld
- klimaatakkoord: gone
- het gepamper van moslims: naar het vriesvak verwezen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

02 jun 2017, 16:59

Als succes wordt afgemeten aan de mate waarin het beleid van je voorganger wordt uitgehold; dan ben ik benieuwd naar hoe men zou reageren als een volgende Vlaams-belgische regering, alle "verandering" van N-VA signatuur zou ongedaan maken. Zou dat ook als sterke prestatie worden beoordeeld ?
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

02 jun 2017, 19:46

Succes wordt niet onafhankelijk beoordeeld in de politiek. Misschien gebeurt dat pas na vele decennia.

In elk geval zijn de kiezers waarschijnlijk tevreden over de ingeloste verkiezingsbeloften. En dat valt alleen maar te appreciëren. Ik spreek me niet uit of het beleid goed is voor Amerika als geheel of voor de rest van de wereld. Het valt me alleen op dat Trump op een half jaar tijd al wat heeft gepresteerd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

02 jun 2017, 20:30

Wil. schreef:Succes wordt niet onafhankelijk beoordeeld in de politiek. Misschien gebeurt dat pas na vele decennia.

In elk geval zijn de kiezers waarschijnlijk tevreden over de ingeloste verkiezingsbeloften. En dat valt alleen maar te appreciëren. Ik spreek me niet uit of het beleid goed is voor Amerika als geheel of voor de rest van de wereld. Het valt me alleen op dat Trump op een half jaar tijd al wat heeft gepresteerd.
Vind je dat hij al heel wat gepresteerd heeft? Zoals?Ge zijt dus van oordeel dat verkiezingsbeloftes voorrang moeten krijgen op het algemeen belang?
Den Donald gedraagt zich niet als de president voor alle Amerikanen maar gedraagt zich als een peetvader die al wie het met hem niet eens is zijn banbliksems over zich krijgt.Stilaan zal den Donald door de meeste wereldleiders aanzien worden als een paria die tekeer gaat als een olifant in een porceleinenwinkel.Maar nogmaals op het einde van zijn rit zal blijken of de doorsnee Amerikaan er beter zal aan toe zijn dan onder de vorige regering.En ondertussen wrijven ze zich in China vrolijk in de handen met zijn capriolen Eén ding moet ik hem toch toegeven en dat is het feit dat hij er steeds voor zorgt dat de ganse wereld over hem blijft spreken.Maar of dat nu een goede of slechte eigenschap is dat laat ik in het midden.

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

02 jun 2017, 21:43

socrates schreef:Als succes wordt afgemeten aan de mate waarin het beleid van je voorganger wordt uitgehold; dan ben ik benieuwd naar hoe men zou reageren als een volgende Vlaams-belgische regering, alle "verandering" van N-VA signatuur zou ongedaan maken. Zou dat ook als sterke prestatie worden beoordeeld ?
Allez gij ... alle veranderingen ongedaan maken van N-VA signatuur ongedaan maken ?
Daar gaan ze niet veel werk aan hebben en een grondwetswijziging moet ook al niet ! :lol: :lol: