SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

In de Vier Seizoenen reeks 7
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30  Volgende

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Seniorennet Café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mariajohanna

BerichtGeplaatst: Ma 19 Jun 2017, 17:14    Onderwerp: Reageer met quote

Dag seizoentjes,
Eérst een klappeke en dan betalingen ...........
Het is te warm voor .... te betalen ! Smile

M-M, wist niet dat je ventje vandaag verjaarde. Had het niet op mijn lijst staan. Dikke felicitatie voor hem en drink er samen eentje op !

Hier is het wel aangenaam in de living, met de airco op. Zijn over een half uurtje even een (vergeten) boodschap gaan doen en dan maak je wel dat je terug binnen bent !

Bijlezen zal voor later zijn, er wachten nog 'prutsdingen' om gedaan te worden, morgen zijn we terug van dienst om eten te maken voor 6 personen, de kids van school halen .......
Zaterdag is het de kleinste zijn 'verjaardagsfeestje' voor de klasmaatjes. Ze doen het met 2 tesamen en er komen ...... 30 kinderen Rolling Eyes ..... moet er nog zand zijn ???...........
Op de menu staan hot-dogs, dat weet ik omdat we ze daarstraks gaan halen zijn (we waren ze vergeten Wink ) en voor de rest weet ik niets van de plannen om zoveel kinderen in toom te houden. Het zal wel allemaal op voorhand uitgekiemd zijn, en ze hebben een groot bos op het speeldomein, dus ...... we zijn wel van dienst als security-dienst, dat ze elkaar niets aandoen, ook al is het in hun spel.
En het weder zal ook wel zijn steentje bijdragen, zeker?!

En nu ga ik echt verder doen, met 2 keer naar de winkel te moeten heb ik nogal wat tijd in te halen voor hetgeen ik allemaal nog van plan ben.

Clive, gaat het, met de wijsvinger? Begint het al wat te genezen? Als de pijn al maar wat minder is gaat de rest ook wel lukken.
Weet niet of ik het al gezegd had, maar onze huisdokter raadde zo'n snijdoosje af, wegens gevaarlijk. Wij moesten de pilletjes snijden in de blitsverpakking zelf, (in het plakaatje met de pilletjes dus) heel gemakkelijk en veilig.

Aan iedereen de groetjes, hou het koel zoals je kan. En hou jullie allemaal zo goed mogelijk.

Tot ... de volgende.

Dames,

Oma-C

BerichtGeplaatst: Ma 19 Jun 2017, 18:12    Onderwerp: Reageer met quote

Na een lome dag een fijne avond en een goeie nacht... Rolling Eyes
hopelijk kunnen jullie slapen vannacht.. want die rust hebben we nodig.
nog wat buiten puzzelen na het eten...ik heb dit kaar staan:

M-J, zo'n mesje is scherp maar een aardappelmesje is ook scherp...
je kan je daar ook serieus aan kwetsen maar we moeten
gewoon voorzichtig zijn ...het kan met alles gebeuren
dat men zich kwetst hé..even verstrooid en pats...
Geniet van de bende feestvierders... gelukkig kan het buiten en
hopelijk is er water in de buurt om ze op tijd af te koelen Laughing

Ik ben er morgen weer (als alles goed is Smile) Laughing
Sterkte aan hen met pijn en ziekte... ik duim en de kaars brandt Confused
Geniet elke dag van wat kan..... See You all...!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
anjelierken

BerichtGeplaatst: Ma 19 Jun 2017, 23:09    Onderwerp: Reageer met quote

Hallookes iedereen,

Moeder is sinds deze namiddag thuis, ze heeft 4 dagen in de kliniek gelegen.

Gisteren bij vriendin geweest, was ook al een tijdje geleden.We hebben in de tuin gezeten onder de parasol en lekker gegeten.Was plezant.Als het een tijdje geleden is , heb je elkaar veel te vertellen.

Vanmorgen bij zoonlief geweest , in de vroegte hebben ze de haag geschoren.Ik mocht op ukkepuk passen, terwijl manlief en zoonlief buiten aan het werken waren.Ukkepuk durft nog steeds niet alleen lopen, al scheelt het niet veel meer.Bij zoonlief binnen was het heel warm, die warmte komt uit de keuken.In de keuken langs de tuin is er veel glas, waar de zon s'morgens op schijnt.In de lente en herfst zal het wel aangenaam zijn , maar in de zomer, dat is wat anders.

MJ: hier op het forum noem ik onze hond spaanse woef, in werkelijkheid noemt hij sloeber.Hij begint zijn naam al te kennen.
Vorige week heeft hij kennis gemaakt met ukkepuk, spaanse woef was er bang van.In het begin bleef hij uit de buurt, daarna kwam hij stilletjes eens snuffelen.We lieten hem maar doen, hij zal eraan wennen op zijn tempo.Ukkepuk daarentegen was niet bang.

Dames, slaapwel allemaal en tot morgen.

Naar boven
Muddy Maddy

BerichtGeplaatst: Di 20 Jun 2017, 7:14    Onderwerp: Reageer met quote

Een goede morgen seizoentjes,

weer een zonnige dag. verandering van plannen: A. komt vandaag. en het is hier een zooi door ventjes verjaardag gisteren. hij dankt iedereen voor de wensen. we hebben een bbq gehouden omdat de chinees voor het eerst in de 12 jaar dat we hier wonen in verlof is. anders is dat altijd met het chinees nieuwjaar. we zijn gisteren niet naar linda geweest. vandaag kan ook nog zei ventje gisteren.
Gimly wil zijn pels uitdoen.
er geldt hier alweer een parkeerverbod ditmaal van maandag tot vrijdag.
dat zal voor de wagens van telenet zijn.
op ventjes werk is het momenteel een sauna.
morgen heeft ventje een zending en gaat hij dan zijn nieuw rijbewijs gaan afhalen.
ik ga me aankleden want voor ik het weet staat A. hier want die is vastbesloten de ramen te doen.
Fijne Dinsdag, groetjes en een heel verkoelende knuffel voor mens en dier.

clive

BerichtGeplaatst: Di 20 Jun 2017, 8:26    Onderwerp: Reageer met quote

Goedemorgen Seizoentjes,

Oma-C, hartelijk dank voor de tips Heb nu meteen magere ongesuikerde yoghurt in de diepvriezer gelegd in een ijsblokjesdoosje Ben straks benieuwd als ik deze middag hem er eentje geef. Niels houdt absoluut niet van water. Maar doe hem een koelhalsband aan, dat helpt wel . En dan nu nog zijn yoghurtblokjes dankzij jou. Je krijgt van hem een dikke poot.

Anjelier, je hebt een leuke naam gevonden voor Spaanse woef. Blij te horen dat jouw mama terug uit het ziekenhuis is en het al wat beter met haar gaat.

MJ, vinger is zo goed als genezen, draadje is eruit. Maar de top is nog heel erg gevoelig als ergens tegen stoot. En dat pillendoosje, dat was echt een ongelukje hoor. Had dat even onder de kraan gehouden en droogde de binnenkant af, niet denkend dat daar natuurlijk een vlijmscherp mesje in zat;
Geniet van alles wat je gaat doen.

HVT, ook druk bezig?

Muddy Maddy, dus A. komt vandaag en net nu is het minder opgeruimd door ventje verjaardag gisteren . Donderdag komt mijn poetsvrouw voor de laatste keer en ik ben er niet rouwig om. Knuffel voor Gimly.

Gisteren met Niels naar de dierenarts geweest en thuis gekomen met minder goed nieuws. Naar aanleiding van zijn operatie van zijn oor en zijn oogje, werd er bloed geprikt. De dierenarts heeft zelf een bloedanalyse machine , dus mochten we na een uurtje al terug bellen. Blijkt zijn bloedbeeld verstoord te zijn door het feit dat 1 niertje niet meer goed werkt. Kreeg tranen in mijn ogen, want moest onmiddellijk aan Simon denken de orgaan falen heeft gedaan . Enfin, terug gegaan naar de dierenarts om zijn bloeduitslag in alle rust te bespreken. Gevolg is dat hij nu vanaf gisteren een niersparend dieet moet volgen, dus volledig veranderen van voeding dus. Die voeding moet je dan bij de dierenarts kopen. Gisteren dan een kleine zak gekocht, want hij moet het ook nog lusten natuurlijk en gelukkig doet hij zijn ras Labrador alle eer aan en heeft zonder verpinken zijn brokken opgegeten.
Nu moeten wij bij een 3 maande terug, wordt er opnieuw bloed geprikt en dan wordt er beslist of de operatie door gaat. Ben nog bijlange niet klaar hem te moeten afgeven. Maar verder was hij wel kerngezond zei de dierenarts. Sorry voor dit ego- bericht.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, stuur jullie heel veel groetjes en een verkoelende knuffel Liefs.

Naar boven
Oma-C

BerichtGeplaatst: Di 20 Jun 2017, 9:28    Onderwerp: Reageer met quote

Goede morgen iedereen,
Het wordt weer bakken en braden vandaag.. wees voorzichtig!!

Voor allen een fijne dag hou het koel en op tijd drinken...

Sterkte voor clive met Niels, Rolling Eyes beetje geduld...het komt wel goed.

M-M, als A komt zal het gauw opgeruimd zijn Smile en Gimly wil
z'n pelsjas uit.. dat begrijp ik... kan je hem niet wat nat maken ?
dat verkoelt ook wat...

anjelier, goed dat de zieken beter zijn...toch voorzichtig
zijn met deze hitte... Rolling Eyes

Ik lees...:
"Opgelet met fysieke inspanningen
Een te hoge ozonconcentratie kan leiden tot een vermindering
van de longfunctie, irritatie van de ogen en van de bovenste luchtwegen. De Ircel raadt iedereen aan om tussen 12 een 22 uur
geen langdurige fysieke inspanningen te doen. Mensen die extra gevoelig zijn voor luchtvervuiling, zoals kinderen,
ouderen en personen met ademhalingsproblemen, doen best geen ongewone lichamelijke inspanningen in de buitenlucht."

Fijne dag...!

Naar boven
wingerd

BerichtGeplaatst: Di 20 Jun 2017, 11:02    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo dames,

pfff, gisteren haast de hele dag bij de airco gezeten. Wel buiten kunnen ontbijten, dat vind ik leuk.
De brandweer is gisteravond geweest want manlief had eergisteravond in het compostvat notabene een menigte wespen ontdekt. Gisteren kreeg hij dan twee steken cadeau, dus de brandweer gecontacteerd. Dat moet tegenwoordig hier via de website ! Wink
Ze zijn dan met de nodige voorzorgsmaatregelen gif in het vat komen spuiten (die compost zal dus niet zo best meer zijn) en zeiden dat het agressieve wespen waren, maar gelukkig nog maar een tamelijk kleine zwerm met een begin van een nest.
Vandaag is er daar in de buurt al geen wesp meer te bekennen dus het zal al effect gehad hebben Very Happy

Vanmorgen vroeg uit de veren want we moesten allebei naar de huisdokter, daarna koffie buiten, wasje opgehangen en weer in de koelte binnen...

We zouden naar de bib moeten maar dat is niet te doen, zoveel glas daar, het is er normaal al warm.

Dames, geniet er nog van...

Naar boven
mariajohanna

BerichtGeplaatst: Di 20 Jun 2017, 14:00    Onderwerp: Reageer met quote

Dag seizoentjes,
Hier staat de airco op, dus ...... heel aangenaam. Voor de moment toch. Binnen minder dan een uur gaan we de kl kids van school halen, de papa ging ze vanmorgen naar school brengen.

Wingerd, die wespen zijn wel kastaars, he. Hebben jullie iets aan de steken kunnen doen die manlief gekregen heeft?
Hopelijk wel.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar bij ons moet de brandweer ook betaald worden als je ze roept voor wespennesten ...........

Hier is manlief wat aan het 'rusten' ..... straks weer paraat, he !
Gelukkig is in de auto ook airco, en binnen bij dochterlief ook. Dat is nu wel aangewezen, Rakkertje kan niet meer opboksen tegen de warmte en dierenarts had gezegd dat, als je dan toch airco hebt, van het voor hem te laten opstaan. Het beestje is het voorbije weekend, naar het schijnt, door zijn achterste pootjes gezakt......
Dat komt voort van zijn rug, die is heel slecht geworden, nu kan hij het niet meer, maar hij sprong overal op, zetel, bed, ....... ook al mocht hij het niet meer, hou die maar eens tegen als die het in hun mars hebben ! Je kan niet zo rap zijn als zij hoor, voor ze op te pakken en ze in de zetel te zetten....... oh ja, en dan springen ze er meteen weer uit .....
allemaal meegemaakt !
Ik weet niet of hij ijs zou willen van yoghourtblokjes, appel alleszins niet. Hij krijgt wel, als de kids een ijsje eten, het laatste van het stokje om af te likken, of het laatste puntje van een horentje, maar achteraf kan er dikwijls diaree moeten gekuist worden. Ja, als ze dat gewend zijn van als ze klein zijn, misschien ...... problemen bij Rakker zijn begonnen toen hij een stukje van dat rubber tegen teken opgegeten heeft. Vanaf dan heeft hij een zwakke maag. En hun andere hond, Boomer, mag 'zogezegd' niets van tafel krijgen, maar ik heb al genoeg gezien ! De gedachten zijn goed, he, maar de .... daden !
Deze week is hij voor de tweede keer naar het hondenkapsalon geweest, maar dat is ook zijn lievelingsplaats niet. Heb moeten trekken zodat hij naar binnen 'schoof' ... en het was nog maar zijn tweede keer.
Rakker deed dat ook niet graag, maar als de haren te lang worden moet er iets aan gedaan worden, he, en 'scheren' is geen optie bij deze hondjes, al zou het wel vlugger gedaan zijn. Maar het 'ras' mag ook wel wat gerespecteerd worden vind ik.

En nu efkes nog iets anders doen want binnen een half uurtje zijn we weg .......

Dames, zoek de friste op, als het kan, en tot ...... de volgende.

anjelierken

BerichtGeplaatst: Di 20 Jun 2017, 14:13    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo iedereen,

Deze morgen in de tuin gewerkt, en van zodra het warm werd naar binnen.Hier staat de airco aan op 25°.Buiten is het nu 32°.Voor de rest van de dag blijven we binnen.Hier kunnen we ook vanalles doen Very Happy .

Als het zo warm is, zie je weinig mensen op straat.Iedereen blijft binnen, en gelijk hebben ze.Voor donderdag geven ze 35°, dan gaan we op restaurant met de buren.Buurvrouw was onlangs op reis, en manlief heeft gedurende die tijd haar post gedaan, planten water gegeven, enz.Daarom bood ze ons een etentje aan.

Clive: alles zal wel in orde komen met Nielsje, aangepaste voeding doet veel.
Ons vorige hondje heeft altijd op dieetvoeding gestaan , en was daar heel goed mee.

Ik denk dat ik straks mijn berging ga uitkuisen, is al een tijdje geleden.Zoiets doe je niet elke week, ook niet elke maand.

Dames, tot morgen.

Naar boven
zwanenmeer

BerichtGeplaatst: Di 20 Jun 2017, 14:29    Onderwerp: Reageer met quote

Aan alle seizoentjes :

een rustige , koele ... dag .. Hier is het buiten 34° in de schaduw ..
Voor Niels : VEEL BETERSCHAP met de juiste voeding , ik duim voor jullie .
Hier gaat het gelukkig beter met de poes , sinds ik op andere voeding voor gevoelige maag en darmen ben overgeschakeld voor haar ...
Nu zit ik zelf met ernstige buikgriep , zelden zo erg meegmaakt / is ook gekomen door een slaatje te eten , zoals HVT al zei ....

Ik wens alle mensen en dieren : veel beterschap en sterkte ..

Helena van Troje

BerichtGeplaatst: Di 20 Jun 2017, 17:44    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo iedereen,

Ik heb vanmorgen een zelf gefabriceerde zonnewering aan de koepel in de garage bevestigd samen met K. Praktisch meiske, die hulp!
Dat scheelt al heel veel in warmte. Het was een oud laken op maat gestikt en bevestigd met klittenband, die zelfklevend was, maar de lijm is al gesmolten, dus toch maar "punaises" gebruikt. Het is toch al wat eleganter dan die hangende tuinen van Babylon van een paar jaar geleden. Ik had toen een oud laken ertegen gehangen, maar niet op maat...
Aan het hellend glas heb ik een laken bevestigd dat ik in de lengte in twee gesneden heb, met punaises, ach ja, duimspijker is het juiste woord, nu schiet het me te binnen. Dat is ook meer van maat dan de vorige pogingen om de zon een beetje tegen te houden nu alle bomen weg zijn.

Ik zal eens offertes opvragen voor zonneweringen. Kans dat ze weer zeggen:"Madammeke neemt de maten ne keer op en dan zullen we een offerte sturen." Alsof ik in staat ben die maten op te nemen tegen de muur.

De ventilator is ook op de juiste plek gezet, dat bakbeest krijg ik anders ook niet alleen van plek.

Ik ga toch nog beslissen van aan krachttraining te doen vrees ik.

Nils op dieet, hopelijk bekomt het hem. Gymli die zijn frakske uit wil spelen. Moeilijk want nogal erg op maat gemaakt vrees ik.

Zwanenemeer ik heb gisteren ook last gehad van buikloop, maar dat ging redelijk vlug over. Vandaag nog een beetje zeurende maag. Ik ga het bij een licht soepje houden.

Oef, zonder problemen bij de kapper en de kine geraakt en terug: allebei hadden ze airco. Moest ik ooit verhuizen dan zal er toch airco moeten geïnstalleerd worden. Of dat hier kan weet ik niet.

Oma-C met je goede raad gaan we zeker zonder al te veel last de volgende dagen door geraken. Zolang het niet te laf wordt gaat het nog.

Gisteravond ben ik pas tegen 23 uur binnen gekomen. het was zalig op mijn terrasje aan het tuinhuis.

Paps Kwebbel begint zich te moeien met de opvoeding van de kindjes Kwebbel, maar hij is absoluut niet lief. Hij heeft er geen verstand van. Mams Kwebbel is veel geduldiger. Die kuikens groeien dat je het ziet. Ik kan ze ondertussen al uiteen houden: een zwart met wit bedje, een geel met donkere snavel, een ander zwart, de drie ander zal ik nog eens deftig moeten bestuderen.

Ja Clive ik heb he inderdaad nogal druk de laatste dagen. Het is avond voor ik het weet.

In de week telefoon van mijn zus om 23 uur 's avonds. Ik direct het ergste denken. Maar neen, ze heeft een nieuwe diepvries en die stond op -31°C. Of ze per ongeluk niet op "frost plus" gedrukt had? Oei kan dat ook al? Ja, en nu terug één keer op "frost plus" en dan zal de temperatuur wel zakken. Wat ze ook deed.

Zo dames afkoelen zal het wel niet erg vannacht, maar toch hoop ik dat jullie een beetje kunnen slapen.

MOrgen een vrije dag.

Dat zijn ze eer de familie Kwebbel in slagorde. dag slakjes...

Naar boven
zwanenmeer

BerichtGeplaatst: Di 20 Jun 2017, 17:57    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi verhaal van HELENA : ik zie het zo voor mij / de familie Kwebbel &CO .
Fijn om te lezen ...

Vandaag een tante van 90 jaar overleden ... ze wou al lang " vertrekken " uit dit aardse tranendal ..... Meer dan 12 jaar in een rusthuis moeten slijten .. Nu heeft ze eindelijk rust ....

Ik hoop voor alle seizoentjes op een goede nachtrust ...

Oma-C

BerichtGeplaatst: Di 20 Jun 2017, 18:38    Onderwerp: Reageer met quote

Een fijne avond na een warme dag... ik was ook vanmorgen
al op tijd naar de Colr**t geweest.. er was nog niet veel volk
en ik heb verse groentjes en fruit meegebracht... dat gaat er goed in
want warm eten is niet te doen... behalve soep Rolling Eyes
Ik was al op tijd terug voor het te warm was... en verder
heerlijk fris binnen... ik heb geen airco maar het is hier
nog altijd net onder de 25° en als je van buiten komt is dat zalig koel..Smile
ik was ook maar 45 minuten weg... 't is niet ver Smile

Vannacht weer alles openzetten... maar overdag alles toe...
ik heb ook nog een paar ventilators staan, maar nog niet nodig gehad Smile
Ik doe ook geen inspanningen... niet nodig...
alleen even met de swiffer rondgaan maar dat is geen echt werk hé...Confused

Helena, mooi bezig geweest... Smile en alle beetjes helpen om
de warmte buiten te houden... ik ben blij met m'n rolluiken
en dan de overgordijnen ook toe en ik kan het net onder 25° houden...
ik heb geen airco en heb de ventilator's nog niet nodig gehad..

zwanenmeer, mijn oprechte deelneming met het overlijden
van je tante...Rolling Eyes sterkte...

Ik wens allen een fijne avond en een rustige nacht...
Tot morgen...

Naar boven
Muddy Maddy

BerichtGeplaatst: Wo 21 Jun 2017, 7:09    Onderwerp: Reageer met quote

Een goede morgen seizoentjes,

@zwanemeer: innige deelneming.

gisteren ben ik naar de voorhaven gegaan nadat het nieuws en weer gedaan waren. dus tussen 8u 30 en 9 uur zou er hier een gele bestelwagen moeten komen met... de ruit! en het is nu wel de juiste maat. ook een datum gekregen voor de werken in de keuken en de wc: 3 augustus.
A. is hier gisteren dus geweest. buurvrouw onkruid zei haar vriendelijk gedag. toen A. aan de ruiten bezig was en zij vertrok. mij negeerde ze natuurlijk. de politie stond hier ook: de verbodsborden zijn voor een container. en natuurlijk stond er ene daar geparkeerd. A. zei dat ze buurvrouw onkruid van ergens kent.
buurvrouw onkruid was weer aangesjoeteld: een kanten short in beige en een redelijk doorzichtig topje. en natuurlijk haar snater gaan slaan bij de mannen die daar stonden. blijkt dat nummer 4 hele grote werken gaat doen. wat precies wil ik niet eens weten. ik heb A. het minimum laten doen want het was hier niet te doen van warmte. 's middags is er een briesje opgekomen en was het al heel wat aangenamer. vannacht heeft de ruit achteraan opengestaan dus is het hier goed fris.
ventje vandaag op zending. hij moet niet vroeg vertrekken en gaat dan ook om zijn rijbewijs. hij had gisteren een stuk watermeloen mee. die ga ik straks versnijden.
we zijn ook naar de kermis geweest en een bak leeggespeeld + naar Linda en we zijn een draak rijker. die heeft een lichtje dat van kleur veranderd. dan thuis heeft ventje voor mij een bbq worst gebakken.
ik vind ze lekker maar denk als ventje de ui erin gaat vinden, hij ze niet gaat moeten hebben.
morgen naar de dokter. ze mag eens in mijn oren kijken.
arme Niels. op dieet. en er scheelt dan ook nog eens iets met zijn bloed.
ik ben gisteren ook om een zak dieetkorrels voor Gimly geweest.
met dit warme weer krijgt hij 's ochtens 1 zakje en dan doe ik de teljoor weg voor de vliegen. hij heeft dan alleen zijn korrels.
iemand van de kattensofa raadde een drinkfonteintje aan. we zullen eens bij tom &co gaan kijken.
raar maar waar : ik zit hier met kippevel.
daar ventje vrijdag geen 2.6 kan nemen gaan we dan vandaag de grote boodschappen gaan doen. vandaag komt er ook een pakje toe.
het is 7 uur en de werken zijn begonnen bij 4. de container wordt gevuld met balken.
uitslapen is er niet bij voor degenen in de straat die niet werken of al verlof hebben.
Fijne woensdag allemaal, groetjes en een verkoelende knuffel.

clive

BerichtGeplaatst: Wo 21 Jun 2017, 7:58    Onderwerp: Reageer met quote

[url

Goedemorgen Seizoentjes,

@ Zwanenmeer, onze oprechte deelneming.

Dank aan iedereen die een bemoedigend woordje heeft gezegd wat betreft Niels. Het gaat redelijk goed met zijn nieuwe dieetvoeding, maar hij moet het nog gewoon worden. Hij is niet gewoon brokjes te eten en dat verbaast hem wat, maar hij eet toch alles op, zij het in een rustiger tempo.
Wat die voeding betreft, die kost bij de dierenarts 80¤ voor 12 Kg. Nu was manlief wat aan het googelen en hij kwam op een Nederlandse site, blijkt daar dezelfde voeding 20¤ minder duur te zijn. En gratis levering.
Vind dat veel, 20¤ op een zak.

Lieve dames, ga afscheid van jullie nemen want moet zo dadelijk vertrekken naar de kine.

Ik wens iedereen een mooie dag, probeer het koel te houden en drink veel
Ik stuur jullie allemaal heel veel groetjes en een dikke verkoelende knuffel.

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Seniorennet Café Tijden zijn in EET (Europa)
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30  Volgende
Pagina 28 van 30

Ga naar: