Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 jun 2017, 19:22

En nog eentje uit Parijs. Hier heeft een 'security incident' zich voorgedaan:

Een gewapende man knalt zijn auto in een politiewagen. Hij is doodgeschoten.
Onmiddellijk werd het Champs-Elysées-Clémenceaux metro station afgesloten. Het théatre Marigny werd geëvacueerd.

Motief? Nog niet gegeven. Dat volgt later wel.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

19 jun 2017, 19:41

Wil. schreef: Motief? Nog niet gegeven. Dat volgt later wel.
verwarde man ...
Ondank is 's werelds loon
Gast

19 jun 2017, 19:50

Motief ?
Volgens de politie was de aanslag een aanval op de moslims .
Waarom wordt bij deze aanslag gesproken over een " aanval op de moslims " nu zij slachtoffer zijn en wanneer wij slachtoffer zijn is het een aanslag op onze waarden en vrijheden ? Hebben zij geen waarden en/of vrijheden ? :roll:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 jun 2017, 21:32

maior domus schreef:
Wil. schreef: Motief? Nog niet gegeven. Dat volgt later wel.
verwarde man ...
Grote kans voor, of ook 'Lone wolf'.

Thuis een koran die, zoals bij de London Bridge terroristen, open ligt op een martelarenvers zoals: hoofdstuk 9, vers 111
→ Allah heeft van de gelovigen hun persoon en hun bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs - zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood - een onfeilbare belofte in de Torah en het Evangelie en de Koran.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 jun 2017, 10:26

Afbeelding

Dit billboard werd opgericht in Indiana. Daarop staat geen naam van een persoon, maar iedereen die een beetje mee is, weet dat 'de perfecte mens' Mohammed, de profeet, is.

Hoe ver dhimmitude kan gaan, mag blijken uit het feit dat 16 rabbi's uit Indiana boos zijn geworden omwille van dit bord. Ze willen dat het verwijderd wordt. Hun redenering?
- zij willen geen verwijzing naar de 600 vermoorde joden zien om een denigrerende boodschap over de voorman van een andere godsdienst te verspreiden.
- het Amerikaanse recht op vrije meningsuiting geeft volgens deze rabbi's niet het recht om haatvolle boodschappen te verspreiden.
- de rabbi's willen in solidariteit en vriendschap naast hun moslimbroeders en zusters in Indiana staan.

Bron (naar beneden scrollen tot 'Rabbis wrong about billboard'):
http://www.indystar.com/story/opinion/r ... 392304001/


Heel vriendelijke mensen, die rabbi's, maar tegelijk dwaas. Waarom?

1. de feiten die worden opgesomd op het billboard zijn stuk voor stuk waar want ze worden beschreven in de oorsprongsteksten van de islam. Er kan hooguit worden gediscussieerd over de term ' married' in het eerste punt. Mohammed had immers voor de eerste keer penetrerende seks met Aisha toen ze 9 was. Daarvoor had hij al 'Van Gheluwe-seks' of 'Clinton-seks'met haar.
Over de feitelijkheid van wat er staat kan niet gediscussieerd worden.

2. het First Amendment van de grondwet in de VS laat iedereen toe - ook moslimhaatgroepen en KKK-fanaten - om hun anti-semitische praat te verkopen.

3. de hoop dat, door je onderdanig en kruiperig-vriendelijk te gedragen tegenover een krokodil of leeuw, je niet zult opgegeten worden, is ijdel. Joden zijn volgens Allah slechte mensen. Ze zullen vernietigd worden. Een onderdanige dhimmihouding verandert daar niets aan.

4. De Jewish American Affairs Committee van Indiana wijst de 16 rabbi's terecht. Ze wijzen erop dat Sheik Ahmed Al-Tayyeb, de hoogste Sheikh van de Al Azhar Universiteit in Caïro, evenals al zijn voorgangers steeds publiekelijk hun wrange anti-joodse uitspraken hebben kenbaar gemaakt en dat deze basisgeloofspunten diepe wortels hebben in de islamideologie.
Dat standpunt is alomtegenwoordig in de islamwereld.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 jun 2017, 19:25

De Palestijnse Autoriteit heeft alweer een pleintje de naam gegeven van een 'martelaar'.

Het nieuwe plein heet: "martelaar Khaled Nazzal plein" en is genoemd naar de terrorist die 22 kinderen en 4 volwassen de dood heeft ingejaagd in 1974. Het ging om de gijzeling van die schoolkinderen en enkele leerkrachten. Daarnaast heeft Khaled nog wel wat onfraais op zijn kerfstok.

Het is niet de eerste keer dat de P. A. terroristen eert. Dat zou zowat overeenkomen met de Brusselse Gewestraad die een pleintje in Molenbeek hernoemt tot het 'martelaar Salah Abdeslam plein'.

Bron: http://palwatch.org/main.aspx?fi=157&doc_id=21330
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

21 jun 2017, 09:25

Wil. schreef:De Palestijnse Autoriteit heeft alweer een pleintje de naam gegeven van een 'martelaar'.

Het nieuwe plein heet: "martelaar Khaled Nazzal plein" en is genoemd naar de terrorist die 22 kinderen en 4 volwassen de dood heeft ingejaagd in 1974. Het ging om de gijzeling van die schoolkinderen en enkele leerkrachten. Daarnaast heeft Khaled nog wel wat onfraais op zijn kerfstok.

Het is niet de eerste keer dat de P. A. terroristen eert. Dat zou zowat overeenkomen met de Brusselse Gewestraad die een pleintje in Molenbeek hernoemt tot het 'martelaar Salah Abdeslam plein'.

Bron: http://palwatch.org/main.aspx?fi=157&doc_id=21330
Natuurlijk moeten die domme inteeltproducten blijvend aangemoedigd worden om zich als martelaar naar de hel te blazen - een tekort aan zulke debielen kondigt zich nu al langzaam aan..
Als er een straat naar hen vernoemd wordt of god-betert, een standbeeld zou opgericht worden voor dat crapuul, dat moedigt andere haatbaarden aan om zich te 'offeren' voor hun goeie doel: duivel spelen en de hel ontketenen voor de hele wereld om in hun denkbeeldige paradijs te geraken... :roll:
Laatst gewijzigd door Ice op 21 jun 2017, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

21 jun 2017, 09:42

overbodig
Laatst gewijzigd door Wil. op 21 jun 2017, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

21 jun 2017, 11:04

Wil. schreef:
Ice schreef: (...) De wereld is compleet de pedalen kwijt - dat billboard had al lang vernietigd moeten zijn, waarom nemen daar de mensen niet het recht in eigen hand? Hier zou die schande niet lang blijven hangen!
??? Dit moet op een misverstand berusten. Dat billboard duidt aan welke misdrijven 'de perfecte mens' op zijn conto heeft staan. Waarom zou dat moeten verdwijnen?
Sorry, my mistake...inderdaad, ik heb mijn post aangepast.

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

21 jun 2017, 21:35

En dan te beseffen dat die "martelaar" op nuchtere maag die aanslag pleegde. Want hij mocht pas na 21.00 uur eten.
't Was een dutske niet? :)
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 jun 2017, 09:44

De Europese Unie en migranten, de zotste voorstellen worden gelanceerd.

De Duitste Ska Keller (Die Grünen) stelt voor om hele Syrische dorpen in te planten in bv.Letland. Ze deed dit doordachte voorstel nadat was vastgesteld dat 'vluchtelingen' die opgevangen waren in Litouwen al vlug in gang waren geschoten om weg te gaan uit Litouwen naar landen waar hogere sociale zekerheidsuitkeringen konden bijeengescharreld worden, zoals Duitsland.

Aangezien mensen graag tussen hun kennissen en dorpsgenoten blijven wonen, zou er een gedwongen volksverhuizing van ganse dorpen naar Oost-Europese landen moeten plaatsvinden, zo onderricht Frau Keller het Europees parlement. Dat zou beter zijn voor de integratie, volgens haar.
Bron: https://www.noz.de/deutschland-welt/pol ... ato-werden

Landen zoals Tsjechië, Polen, Hongarije zijn eerder bereid om EU-boetes te betalen dan zich bloot te stellen aan "multiculturalisme" .
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 jun 2017, 18:57

Een testje: hoe lang hou je het uit?

Hier wordt de azan ten gehore gebracht in de Aya Sofia in Turkije. Dat gebouw is nu een museum. Die voormalige kerk is door de Unesco uitgeroepen tot werelderfgoed en heeft bijgevolg een seculiere status gekregen in het land dat door Atatürk werd gevormd tot een staat met scheiding van godsdienst en staat.

Toch heeft onder het regime van Erdogan de religieuse overheid het nodig gevonden om de oproep tot het gebed vanuit dit museum te lanceren.

Griekenland heeft geprotesteerd tegen deze gang van zaken. Tot 1453 was het een basiliek van de Grieks-Orthodoxe godsdienst.

Ter info: volgens B. Hussein Obama is de azan één van de mooiste klanken op aarde. http://humanevents.com/2010/08/19/obama ... -on-earth/

Oordeel zelf: de 'battle' tussen twee omroepers :lol: https://www.youtube.com/watch?v=bhvz5EhVGuM
Binnenkort in Borgerhout of Hoboken? Wat denk je?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

23 jun 2017, 17:13

Godsdienst tot een louter privé-kwestie herleiden, dat zou pas een betekenisvolle grondwetsherziening zijn. Hoe is het te verklaren dat N-VA niet op dat idee komt om het dan tegelijk met een confederale staatsstructuur in te voeren ?
Laat het middel nooit het doel vervangen !

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 jun 2017, 17:30

Ja, waarom niet tegelijk het belgisch record op de 100 m. breken en dat op de 10.000 m. ?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

23 jun 2017, 21:49

Wil. schreef:Ja, waarom niet tegelijk het belgisch record op de 100 m. breken en dat op de 10.000 m. ?
Toch meer dan genoeg sterke mannen en ook voldoende geld in kas. Dat zou pas een duidelijk bewijs zijn voor de gele kracht van de verandering en in één klap ook nog de laatste CD&V-er over de schreef trekken. Nu de PS op apegapenl ligt is toch elke hindernis van betekenis al opgeruimd ? Wat zou Vuye, van de Notre Dame de Namur hierover zeggen ?
Laat het middel nooit het doel vervangen !