Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

27 jun 2017, 16:43

Ik steun Erdogan; :D :D :D :D :D
make Turky great again :D :D :D :D :D
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

27 jun 2017, 17:47

Perfect,
erdogan heeft het hart op de juiste plaats.

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

27 jun 2017, 17:49

maior domus schreef:In Schaarbeek zit de vaart er goed in, in de islamisering.
Gisteren in Parijs, vandaag in Brussel en binnenkort ook in Antwerpen ...

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/art ... beek.dhtml

En de politie laat begaan en zet braaf de straat af.
Waarom niet het waterkanon ingezet???
Zeg me dat eens.
omdat het voltallige politiekorps in de kliniek ligt als ze
die vuile apen ' durven uitdagen '.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

28 jun 2017, 17:05

omdat het voltallige politiekorps in de kliniek ligt als ze
die vuile apen ' durven uitdagen '.
Nee ,omdat het kraan open is,dat crapuul loopt rapper vrij dan dat ze die kunnen oppakken.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... eerd.dhtml

Ik heb respect voor de agenten,maar ze zijn aan handen en voeten gebonden al ze iets tegen dat moslim crapuul willen doen.

http://www.hln.be/hln/nl/4125/Internet/ ... ruik.dhtml
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
Ice

29 jun 2017, 02:35

@Paul Siemons, je vergeet nog een paar details: miljarden euro's die jaarlijks aan onze economie ten goede komen ipv aan de turkse economie - miljoenen kindergeld - miljoenen aan fiscale teruggaves die niet meer betaald worden voor het opsturen van de steun naar turkije - miljarden voor (in eerste instantie al onterechte/frauduleuze) pensioenen/invaliditeit/uitkeringen, extra steun aan 'kroostrijke' gezinnen van (eerder óns gratis) water/elektriciteit, etc....

Als de wetten ook zouden gelden voor al dat vreemd gespuis net als voor ons, dan was er geen staatsschuld meer, dan hadden we overschot...nog maar eens. Zonder dit uitdelen, pamperen, zonder de graaizucht van de politiek waren wij allen dikke burgers met een menswaardig bestaan.

Morgen in check point wordt (hopelijk, behalve als ze weer mikken op medelijden en schuldgevoelens) uit de doeken gedaan wat decroo weer is gaan bekokstoven in afrika om de volgende drogreden te halen om ons te kunnen beroven: 'arme afrikaanse vluchtelingen' naar hier halen, deze keer helemáál op onze kosten en comfortabel met vliegtuigen: de volgende mosliminvasie...

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

29 jun 2017, 06:40

Ice schreef:@Paul Siemons, je vergeet nog een paar details: miljarden euro's die jaarlijks aan onze economie ten goede komen ipv aan de turkse economie - miljoenen kindergeld - miljoenen aan fiscale teruggaves die niet meer betaald worden voor het opsturen van de steun naar turkije - miljarden voor (in eerste instantie al onterechte/frauduleuze) pensioenen/invaliditeit/uitkeringen, extra steun aan 'kroostrijke' gezinnen van (eerder óns gratis) water/elektriciteit, etc....

Als de wetten ook zouden gelden voor al dat vreemd gespuis net als voor ons, dan was er geen staatsschuld meer, dan hadden we overschot...nog maar eens. Zonder dit uitdelen, pamperen, zonder de graaizucht van de politiek waren wij allen dikke burgers met een menswaardig bestaan.

Morgen in check point wordt (hopelijk, behalve als ze weer mikken op medelijden en schuldgevoelens) uit de doeken gedaan wat decroo weer is gaan bekokstoven in afrika om de volgende drogreden te halen om ons te kunnen beroven: 'arme afrikaanse vluchtelingen' naar hier halen, deze keer helemáál op onze kosten en comfortabel met vliegtuigen: de volgende mosliminvasie...
Jeetje, U doet Uw nickname alle eer aan : Ice
Dit geschreven, dan maar verder.
Haast elk beschaafd land heeft zijn gevangenissen. En dit al saecula lang.
Wat betekent dat er altijd mensen zijn geweest, niet waardig om mens genoemd te worden.
Als men hier leest lijkt het wel of wij Vlamingen het braafst onder de braafsten zijn.
Wees tenminste zo eerlijk om er voor uit te komen, dat zowel U als wij , hier in België wonende ons gelukkig mogen achten.
En...wees er maar zeker van dat miljoenen, nog niet eens weten dat er voor hun leed en armoede, andere plaatsen zijn.
Dat men streng moet zijn en moet uitkijken dat onze verworvenheden niet teniet worden gedaan, akkoord.
Maar elke arme sloeber over dezelfde kam scheren is...onterecht.
Welke ouder zou niet willen dat zijn gezin waardig mens kan worden.
Ik ben akkoord en wil zelfs helpen het uitschot terug te sturen. Maar dan ook alleen die.
Laat de mensheid, U en iedereen die kijkt als een paard met oogkleppen, het U moge vergeven.
Vivat Humanitas
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

29 jun 2017, 09:20

Stelen van de daklozen: het is niet beperkt tot Brussel.

In het centraal station van Gävle in Zweden lag een dakloze te slapen. Hij werd wakker toen hij merkte dat drie 'Arabieren' (sic) bezig waren zijn portefeuille uit zijn zak te stelen. Het betrof hier een Algerijn, een Marokkaan en een man met de Franse nationaliteit.

Een man op krukken die de zaak had gezien werd apart genomen in een ruimte van het centraal station. Daar hebben 'de Arabieren' hem goed onder handen genomen. De krukkenloper kreeg stampen in het gezicht en op zijn rug.

De belagers riepen hem nog toe dat ze moslims zijn en dat Zweden racisten zijn.

Bron: http://bit.ly/2tnhsVP
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

29 jun 2017, 15:19

jure schreef:
Ik ben akkoord en wil zelfs helpen het uitschot terug te sturen. Maar dan ook alleen die.
Succes,u heb de job van uw leven,om al het uitschot dat hier al zit terug te sturen.
Zoals Ice schrijft, het is hier al veel te ver gekomen, te veel gepamperd,te veel de ogen toegedaan,en te veel "enkel met het vingertje gezwaaid.
Ga eerst eens naar Borgerhout,of Molenbeek,of Aalst,of Gent en Mechelen,loop maar door de straten alleen , of uw vrouw of dochter,en ga maar zwaaien met de rechten van de mens,ze zullen u vragen "welke" mens,als ge van hun soort niet bent ,dan is er een probleem,dan riskeert u of uw vrouw of dochter overvallen te worden, beschimpt, en gemolesteerd,zelfs de politie is niet meer veilig,en geloof mij, dit is nog maar het beging.
Er is maar een drastische oplossing, der uit met familie en al,en zeker al wie vreemd is en hier misdaden pleegt.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

29 jun 2017, 17:48

En op de eerste dingen die ik schreef ...no comment?
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

29 jun 2017, 21:19

In Noord-Ierland heeft de Belfast Telegraph vastgesteld dat 3 mannen zijn gearresteerd voor 'het tentoonstellen van anti-islam materiaal' . Wat dat mag zijn? De duivel kan het weten. Als er opgeroepen zou zijn tot geweld tegen moslims, of aansporing tot geweld, dan zou de reden voor hun arrestatie toch anders verwoord moeten zijn, maar dat is niet het geval.

Zouden die drie mannen ook opgepakt zijn als zij anti-joods materiaal hadden tentoongesteld? Of anti-katholieke items hadden getoond?

Het lijkt erop dat de Britse sharia-politie ingrijpt ten gunste van de islamideologie. Als een ideologie zoals het nazisme, het communisme, het liberalisme en nu de islam niet meer mag bekritiseerd worden of wanneer anti-materiaal (wat dat ook mag zijn) niet meer mag getoond worden, dan zijn we bijna terug bij af. Dwz de tijd vóór de Verlichting.

Bron: http://bit.ly/2s6DRmz
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

29 jun 2017, 22:02

Afbeelding
Een imam die de godsdienst van de vrede verkeerd begrijpt: het komt geregeld voor.

De jongen hierboven werd in Mallorca opgepakt. Hij wordt ervan beticht om kandidaten te ronselen voor ISIS.
Hij woonde sinds 2015 in Birmingham, maar voordien was hij een graag gehoorde prediker in ... belgië ! Hij heeft zelfs gepredikt in Parijs waar één van de aanvallers van de Bataclan geregeld onder de aanwezigen was,

Hij maakt kans op 20 jaar brommen indien de feiten die hem ten laste worden gelegd ook bewezen worden. Wat gaat er dan geworden van zijn 8 kindjes, waarvan de jongste ocharme 3 maanden oud is?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

29 jun 2017, 23:40

jure schreef:En op de eerste dingen die ik schreef ...no comment?
Dat krijg je van mij:
Haast elk beschaafd land heeft zijn gevangenissen. En dit al saecula lang.
Wat betekent dat er altijd mensen zijn geweest, niet waardig om mens genoemd te worden.
Waar heb ik het over gevangenissen?
Niet enkel beschaafde landen hebben gevangenissen, ook de onderontwikkelde en de onbeschaafde landen - daarom dat een 'beschaafde' gevangenis ook niks uithaalt voor onbeschaafden, want dat wordt niet ervaren als straf, áls ze al in de bak gestoken worden ipv met een vermanend vingertje en een werkstraf of enkelband weer los gelaten worden!
Als men hier leest lijkt het wel of wij Vlamingen het braafst onder de braafsten zijn.
Wees tenminste zo eerlijk om er voor uit te komen, dat zowel U als wij , hier in België wonende ons gelukkig mogen achten.
Waar haal jij dat Vlamingen de braafsten zouden zijn? Wél te tolerant, te verdraagzaam en daar betalen ze nu de prijs voor met criminaliteit, aanrandingen en verkrachtingen van hun vrouwen en kinderen door wraakzuchtig gespuis dat de hand bijt die hen voedt.
Ik eis gelijkheid, ik eis dat dezelfde maatstaven worden gehanteerd voor zowel belgen/vlamingen als voor migranten/allochtonen en dan meer bepaald moslims en NIET dat wij gediscrimineerd worden ten voordele en door allerlei uitzonderingen en voorkeuren voor een vreemde minderheidsgroep.
Nog nooit geweten dat een belg/vlaming na EEN dag werken aanspraak kan maken op en een volledig pensioen verkrijgt, wij moeten daarvoor 45 jaar kromliggen en belastingen betalen, BIJDRAGEN of is dat geen discriminatie misschien?

Voor onze armen, de daklozen, de bejaarde die zijn rusthuis niet meer kan betalen, de gezinnen die hun kinderen niet kunnen geven wat ze nodig hebben, de alleenstaande/werkloze/gepensioneerde die de maand niet meer kan rondkomen, zal het een zorg wezen dat in de hele wereld nog miljoenen mensen creperen door toedoen van hun eigen corrupte despoten en regeringen, daar zijn wij niet verantwoordelijk voor noch kunnen wij daar ooit verantwoordelijk voor gehouden worden!
Het is dus maar hoe je het bekijkt en voor wie zich 'gelukkig mag prijzen' in dit apenland te wonen, voorzéker de (moslim)criminelen die gepamperd worden in ruil voor hun stemmen bij verkiezingen.
Dat men streng moet zijn en moet uitkijken dat onze verworvenheden niet teniet worden gedaan, akkoord.
Maar elke arme sloeber over dezelfde kam scheren is...onterecht.
Welke ouder zou niet willen dat zijn gezin waardig mens kan worden.
Veralgemening mag enkel als het autochtonen betreft? Net zoals ook racisme en discriminatie enkel van autochtonen kan komen? Tsss...met zelfkastijding en opportunisme doet de vlaming zichzelf de das om door zijn toekomstige, religieuze beulen te verdedigen.
Welke ouders ontnemen niet enkel de waardigheid maar zelfs het leven van hun kinderen via kindhuwelijken, eerwraak, verminking/besnijdenis etc...? :roll:
En...wees er maar zeker van dat miljoenen, nog niet eens weten dat er voor hun leed en armoede, andere plaatsen zijn.
En wees maar zeker dat 'onze' politici ervoor zullen zorgen dat die miljoenen dat wél weten en ze zelfs naar hier halen om ons te kunnen beroven met drogredenen zoals 'menselijkheid' voor het onderhoud van barbaren die niet zullen aarzelen om ons af te slachten.
Ik ben akkoord en wil zelfs helpen het uitschot terug te sturen. Maar dan ook alleen die.
Laat de mensheid, U en iedereen die kijkt als een paard met oogkleppen, het U moge vergeven.
Vivat Humanitas
Vanavond in check-point: "europa bombardeerde khadaffi (Libië) en vernietigde zo, met voorbedachte rade, de muur van khadaffi die de massa migratie vanuit afrika naar europa tegenhield. Tijdens het bewind van khadaffi, weliswaar een wreed regime, was er veiligheid en relatieve rust. Nu is er chaos"
Bouw dan nog maar wat kamers bij ter voorbereiding om ook een bijdrage te leveren in de opvang van 'arme' afrikaanse moslims die met miljoenen op weg zijn naar europa en vergeet niet jezelf te vergeven voor elk, europees slachtoffer dat valt door deze 'arme vluchtelingen', hetzij door aanslagen, hetzij door gewelddaden of aanrandingen en verkrachtingen dat steeds toeneemt, hoe hard de leugenmedia dit ook tracht te verdoezelen in heel europa.
Het is een kwestie van overleven geworden maar blijkbaar dringt dat, door oogkleppen, nog steeds niet door.... 8O

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

30 jun 2017, 20:46

"Ze zijn toch zo lief mijnheer"....

Woeste Afrikaanse man slaat Antwerpse agente neer omdat hij geen sociale woning krijgt

ANTWERPEN - Opnieuw zijn hallucinante beelden opgedoken waarop te zien is hoe Antwerpse agenten worden aangevallen. Dit keer niet op straat maar in de kantoren van de sociale huisvestingmaatschappij De Ideale Woning in Berchem. Een woeste Afrikaanse man mepte een agente tegen de grond en vluchtte weg. Hij kon in de boeien worden geslagen maar werd na verhoor vrijgelaten.
Na drie zware gevallen van agressie tegen de Antwerpse politieop straat kon het Het Laatste Nieuws de hand kunnen leggen op een filmpje dat tien dagen geleden werd gemaakt in de kantoren van De Ideale Woning in Berchem. Daarop is te zien hoe een Afrikaanse man opnieuw twee Antwerpse politievrouwen aanvalt.

“De man in kwestie wacht al drie, vier jaar op een sociale woning”, zegt directeur Gert Eyckmans van De Ideale Woning. “Die dag kwam hij weer langs om te horen of er iets vrij was. Hij raakte opgewonden toen hij hoorde dat hij geduld moet hebben. Hij begon te roepen en schelden, en uiteindelijk greep hij een medewerkster vast. Dat was voor ons het moment om de politie erbij te halen.”

Een patrouille met twee vrouwelijke inspectrices kwam ter plaatse maar dat werkte als een rode lap op een stier. De man werd kwaad en begon te slaan. Een agente werd met de volle vuist recht in het gezicht geraakt en viel neer. Ook haar collega deelde in de klappen. Daarop vluchtte de man weg.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170630_02950658

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

30 jun 2017, 22:33

Paul Siemons schreef:Hij kon in de boeien worden geslagen maar werd na verhoor vrijgelaten.
Het gerecht is schuldig aan de onaantastbaarheid van het vreemd gespuis.
Ze houden het vreemd crapule de hand boven het hoofd.
Ondank is 's werelds loon

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

30 jun 2017, 23:31

Wie betaalt al dat goeddoen , onze kinderen of worden onze huisjes en eigendommen verkocht ? En kom je zelf terecht in een ocmw huurhuisje of in een skelet-bouw mooi opeengepakt ,opgeruimd staat netjes.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg