Katana's hoekje nr 2

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mag dat tweede opening van katana's hoekje, ja dat mag

Liefst geen tweede opening van katana's hoekje
14
34%
Geen mening ,
5
12%
Duizend bommen en granaten , hopelijk geen tweede kanteling
1
2%
Bravo , deze tweede opening
21
51%
 
Totaal aantal stemmen: 41

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

05 mei 2010, 10:14

Deze namiddag weer fietsdag met Neos :)

Als achterhoede watcher die met fluitsignalen het peletonneke waarschuwt als er gevaar is van achter houd ik soms mijn hart vast ..
De meerderheid zijn vrouwen en die kletsen wat af en wijken daarom soms te veel uit , zodat de tegenliggers op de fietspaden soms toeren moeten uithalen om niet gedumpt te worden in de zijkant (gracht of netelberg)
Verleden woensdag was het weer zover , een tegenligger met zijn vrouw , had bijna prijs ' uitwijking ' met gevaar , hoorde daarna de man hard roepen ' Stom trut' toen een Lady van ons te ver uitweek .
Is pijnlijk als achterhoede watcher , dat allemaal te moeten meemaken :roll:
Zal voor 't vertrek vandaag de lady's daarover inlichten , hopelijk niet te veel boze blikken :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Fazal

05 mei 2010, 12:09

Misschien beter voortaan de voorhoede nemen katana!? :wink:

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

05 mei 2010, 16:34

Als je ze wil "pakken" Katana.... doe het dan fatsoenlijk ! :wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

07 mei 2010, 09:55

Gisteren naar de oogarts geweest ; resultaat operatie voor cataract , linker en rechter oog , links is er nog 4 en rechts 5 , nu ingrijpen is gunstig , als het 3 wordt , is schrapen wat moeiljker en wordt autorijden feitelijk verboden .
Wie heeft er al ondervinding en is het pijlijk en nog veel meer ..
Graag reactie en aanbeveling van jullie. 8)


Groeten katana
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

07 mei 2010, 10:09

Choerrel schreef:Ik heb jaren in de politiek gezeten, ben zelfs secretaris van de partij geweest. Ik ben geëindigd met een ezelsstamp te krijgen na gebruikt en uitgeperst geweest te zijn (dit is de gewoonte bij CVP). Nu ben ik al jaren uit de politiek (en de CVP) en voel me er veel beter bij.
Omdat mijn neefke tweede schepen is in mijn gemeente, moet ik voor de gemeente nog voor de CD&V stemmen (dik tegen mijn goesting). Voor al de rest gaat mijn stem met volle overtuiging naar een andere partij.

Een mens voelt zich gedwongen om het op die manier te doen. Maar feitelijk moet er niets meer, ik stem gewoon op de pârtij die volgens mij de beste is en dat doe ik al jaren zo. En geen enkel familielid zal mij van gedacht kunnen doen veranderen of iets tegen mijn zin te doen.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

07 mei 2010, 10:11

katana schreef:Volgende woensdag met de Neos fietsdag , even opletten ....
Verleden woensdag was het bagare tussen de luk ( vLaams Belang) en den André 'Waal ', al meer dan dertig jaar in 't Kamp) wonende wegens getrouwd met een Vlaamse schone :D
Verdomde politiek toch :lol:

Kunnen ze dan nooit hun gedacht eens zeggen op een " normale " manier en duilden dat elkeen een andere kijk heeft op de zaken. Maar die waal mag zich geukkig achten dat hij hier woont, want aan de andere kant zal hij zoveel comfort niet hebben.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

07 mei 2010, 10:15

katana schreef:Katana is dommer dan boer Charel :roll:

Deze morgen viel er een hiel uit mijn Mephisto schoenen , heb drie paar , mijn beste , mijn minder beste en mijn afgedankte ..
Slachoffer was mijn minder beste ' dom van mij ' ..
Het zit er weer tegen ten huize van katana met zijne cho-chou.

De oorzaak zal waarschijnlijk zijn, toen katana alle dagen destijds een hevige aanval inzette tegen de chicoreiplant met de pissebloem in zijn gazon.

Het apparaat dat daarvoor bestaat , daar moet men op stampen tot het diep genoeg in de grond zit en dan uittrekken met de wortel en al ..

Dat gestamp is eigelijk fataal voor een dergelijke schoen , met luchtkussen,katana had dat moeten weten :twisted:

Lady is ...
Vrouwen mijnheer , ze maken de mannen zot mijnheer , en zeker als ze een perfect gazon willen , met een niet perfecte man ..

Voel mij nu schuldig , zeer schuldig en heb vroeging , ben geen waardige echtgenoot voor lady miljaarde

:(

Katana trek het je niet aan. Goed doen voor de vrouwen kunnen wij nooit. Indien, er in onze ogen eens iets goeds gedaan is, dan hebben zij nog steeds commentaar. Of het moet juist goed in hun kraam passen wat je gedaan hebt. Indien je die bloemen had laten staat, op zich mooi groen, dan had je daar commentaar op gekregen. Nu heb je ze weg gedaan, maar blijkbaar niet het juiste schoeisel aangedaan volgens madame, krijg je het daar voor onder je voeten. Zo zie je maar.
ps : en geen waardige echtgenoot voor je madame, hoe komt het dan dat jullie na al die jaren nog steeds bij mekaar zijt?
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

07 mei 2010, 10:17

katana schreef:Deze namiddag weer fietsdag met Neos :)

Als achterhoede watcher die met fluitsignalen het peletonneke waarschuwt als er gevaar is van achter houd ik soms mijn hart vast ..
De meerderheid zijn vrouwen en die kletsen wat af en wijken daarom soms te veel uit , zodat de tegenliggers op de fietspaden soms toeren moeten uithalen om niet gedumpt te worden in de zijkant (gracht of netelberg)
Verleden woensdag was het weer zover , een tegenligger met zijn vrouw , had bijna prijs ' uitwijking ' met gevaar , hoorde daarna de man hard roepen ' Stom trut' toen een Lady van ons te ver uitweek .
Is pijnlijk als achterhoede watcher , dat allemaal te moeten meemaken :roll:
Zal voor 't vertrek vandaag de lady's daarover inlichten , hopelijk niet te veel boze blikken :lol:

Als ze dat zelf dan niet begrijpen, dan moeten zij maar achter je gaan rijden en dan kunnen ze doen wat ze willen. Wel commentaar geven op de personen met een echte koersfiets, maar wat ze zelf steeds uitspoken dat weten ze zelfs volgens mij niet eens.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

07 mei 2010, 10:19

katana schreef:Gisteren naar de oogarts geweest ; resultaat operatie voor cataract , linker en rechter oog , links is er nog 4 en rechts 5 , nu ingrijpen is gunstig , als het 3 wordt , is schrapen wat moeiljker en wordt autorijden feitelijk verboden .
Wie heeft er al ondervinding en is het pijlijk en nog veel meer ..
Graag reactie en aanbeveling van jullie. 8)


Groeten katana

De overburen ( man en vrouw) zijn er aan geopereerd en heeft zelfs een nieuwe lens gekregen en beiden zeggen ze hetzelfde : dat ze er niets van gevoeld hebben.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

07 mei 2010, 10:31

De lens zelf heeft geen zenuw, maar het ooglid of die "plink"-spier, daar durven ze -schijnt het- wel eens in pitsen dat je het na dagen nog voelt...
Gelukkiglijk is dat ook van voorbijgaande aard...

pitteke
Lid geworden op: 03 nov 2006, 17:57
Locatie: dicht bij broek gevarenzone

07 mei 2010, 17:24

niet bang zijn voor je ogen beste Katana. bij mij zijn de twee ogen geopereerd en werden er nieuwe lenzen ingezet,twee operaties van elk een kwartier zonder pijn,dag daarna verband weggenomen en klaar was kees.
nu kan ik weer zonder zorgen de voorbijwandelende lady goed zien.
pitteke.
is en blijft een vlaming.
Fazal

07 mei 2010, 20:50

Een stil genieterke jij he pitteke. :D

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

08 mei 2010, 09:23

Genen tijd :!: :)

Lady rijdt nu al meer dan drie jaar met onze auto , maar weet niet hoe je de ruiten moet openen ( laten zakken en terug laten stijgen ) , is automatisch en de twee knoppen bevinden zich aan de deur langs de kant van de chauffeur.
Zou haar dat graag leren , ruiten openen bij ongeval of in in't kanaal terechtkomen en bvb kaartjes in steken voor openen van bareel en nog meer :)

Zou haar er ook attent op willen maken , dat de knoppen slechts werken als er contact is met de autosleutel , als de auto bvb in een hellend vlak de kanaal inrijd , werken ze niet ..

Lady , lady toch , je hebt bijna nooit meer tijd , doet verschillende zaken tegelijk , terwijl katana slechts oog heeft voor één ..
Katana zal met zijne chou-chou voor 't leven , wel wat geduld moeten hebben :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

08 mei 2010, 10:14

Leer haar eerst van het kanaal te mijden Katana :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

08 mei 2010, 10:36

VRT "Er hoeft geen schrik te zijn in België

België loopt geen gevaar om meegesleurd te worden door de financiële problemen van Griekenland.Dat zegt onslagnemend premier Yves Leterme ( CD&V).

De Belgische regering heeft voortziend gewerkt, meent Leterme.

Leterme wijst er bijvoorbeeld op dat ons land nauwelijks buitenlandse schuld heeft. Hij beadrukt wel dat" we voor het geheel van de eurozone waakzaam moeten blijven . De lichten staan op oranje".

Bedankt Yves voor deze geruststelling 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad