Foto's en verhalen van onze eigen huisdieren

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.
Gast

08 feb 2011, 21:10

Heb dan nog een slang,de tweede is verleden maand gestorven.Vissen en
vogels,ongeveer 150 stuks
wauwwwwwwwwwwwwwww,percies een zoo bij jou :roll: :lol:

janske
Lid geworden op: 08 mar 2011, 12:18
Locatie: ergens in Friesland

15 mar 2011, 08:25

ik kom mijn diertjes ook even voorstellen, het zijn mijn allesies!

dit is Kaylee, een maltezertje, en gek van voetballen!

Afbeelding

onze Nouche, een lief en bescheiden schildpadpoesje

Afbeelding

en Chico, (met Kaylee toen dat nog een babytje was) een witte en helaas dove kater, die is aan komen lopen toen hij een maand of drie was, een eigenaar heeft zich nooit gemeld, dus ook gezellig bij ons gebleven!

Afbeelding
Gast

08 sep 2011, 19:32

Janske

Bijzonder mooi hoor !!!!
Echte schatjes :wink:
Gast

20 apr 2012, 22:58

X
Laatst gewijzigd door Gast op 13 okt 2012, 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

21 jun 2012, 20:19

Ach vergeetmijnietje het doet zo'n pijn hé :-( maar ik ben zeker dat ge een héél goei vrouwke waart. Komt er niet terug een kleine knuffel ?
Ikzelf heb twee jaar gewacht, maar zonder blijven , dat ging niet. Nudus een kleine mini yorky terug in huis, wat een toestanden! heb het me echter nog niet beklaagd zenne.
Vandaag is hij mee op restaurant gegaan. Ging niet zo goed, is drie maal vd stoel gesprongen (gevallen ?) preutelde een tijdje, knabbelde aan het tafelkleed, Foei ! en is dan uiteindelijk in slaap gesukkeld. Moet het leren hé ?

Vergeetmijnietje.....er wacht nog een mooi klein manneke op een vrouwke, van dezelfde nest als mijn pupje. Niks voor jou ? :?:

Ik ga mijn Lance-ke hierop zetten. 3m 1/2 is hij nu Afbeelding
Gast

21 jun 2012, 21:30

Forantje ,wat een schat ..... :wink:
Ik mag géén hondjes houden van de eigenaar ,anders direkt ....
Zo een schoon hondje :wink:

Knuffel hem eens goed .....in mijn plaats :wink:
Gast

22 jun 2012, 22:30

nog meer knuffelen.....onmogelijk :-))))
Gast

22 jun 2012, 22:31

Maar Tesje was toch ook een hondje ????mocht je dat dan wél houden ?
Gast

22 jun 2012, 22:39

Als ik al die pagina's met jullie prachtige huisdieren zie, dat verwarmt mijn hart. Hier is zo veel liefde te vinden, mooi mooi mooi.
Beter dan al die negatieve dingen dagelijks in de kranten.
Terwijl ik dit schrijf voel ik twee fijne pootjes die aan mijn been krabben....iemand wilt gepakt worden. :-) dan doen we dat maar hé.
Gast

23 jun 2012, 01:02

:!:
Laatst gewijzigd door Gast op 05 mei 2013, 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.

miekatoentje
Lid geworden op: 16 nov 2012, 08:54
Locatie: Vlaams-Brabant

16 nov 2012, 09:19

Hoi iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en wil jullie graag even mijn situatie schetsen. Mijn man en ik zijn echte dierenliefhebbers, we hebben er dan ook heel wat. In onze tuin houden we 4 lieve wyandotte krielkippen.
Daarbuiten hebben we een grote gezelschapsvolière waar hoofdzakelijk zangvogels inzitten.
Onze 2 landschildpadden dipsy en ladykiller zijn sinds een maand weer ondergedoken voor hun winterslaap tot volgend jaar, eind februari, begin maart.

Ik heb ook een grijze roodstaartpapegaai, Nero, die ik gekocht heb als klein diertje, nu zo'n 15 jaar geleden. Heel leuk in huis want hij praat en zingt er op los.

Tot begin deze week hadden we ook een heel lieve poes Lara, maar helaas, maandaq hebben we ze moeten laten inslapen met heel veel pijn in het hart.
Gedurende 14 jaar was ze het zonnetje in huis, een heel aanhankelijke en lieve kat, maar de laatste weken ging het heel snel achteruit. Door nierfalen zagen we haar van week tot week wegkwijnen, maar, één troost ze heeft niet geleden. Slaap zacht lieve muts, je hebt je kattenhemel verdiend.

Een nieuw sterretje aan de hemel dat fonkelt, maar ons huisje is wel leeg hoor!!!
Pluk de dag

Kibibi
Lid geworden op: 22 aug 2004, 17:01
Locatie: Eupen

25 feb 2013, 20:59

Ik heb sinds juli 2012 een chihuahua,hij heet Romeo :D Hij is nu 10 maanden.
Ik had nooit gedacht nog een hondje te hebben en zie!Hij is zo lief!
Ik heb ook 2 dwergkonijntjes.Ponnet en Nono.Ze zijn 2 en 3 jaar.
Ik ben 5 jaar geleden weduwe geworden en m'n beestjes
geven me zoveel liefde!
Ik zal hier een paar fotootjes plaatsen dan zien jullie hoe mijn
schatjes eruit zien :)
Afbeelding Afbeelding
All people smile in the same language.

Groetjes,Kibibi
Gast

26 feb 2013, 00:42

mooi !!!
Veel plezier ..ze zijn schattig hoor !! :wink:

Mammie
Lid geworden op: 17 feb 2005, 16:45
Locatie: Gent UZ

28 aug 2013, 12:20

Heb mij ook nieuw hondje aangeschaft ,een puppy maltezertje . Mijn vorige hond was een golden retriever . Onze lieve Quina was nog maar 11 jaar . Heb haar met pijn in mijn hart laten inslapen. Afbeelding
Ik aanvaard de seizoenen van het hart
zoals ik de seizoenen van het veld aanvaard

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

28 aug 2013, 15:19

Mammie triestige gebeurtenis met het overlijden van uw Golden retriever.
maar met het werk dat ge nu een tijdje zult hebben zal he tmisschien gemakkelijker te verwerken zijn.
groetjes gerarda