Wie heeft Bakker nog in herinnering?

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

13 dec 2010, 12:20

Afbeelding
Dit is zoals je kunt zien het profiel van Bakker die nog steeds bij Seniorennet ingeschreven is.

Bakker werd hier op Seniorennet de laatste keer “gezien” op datum van 11 januari 2010 om 23u40.

Ik was ongerust daar een PBtje naar hem toe in mijn outbox bleef zitten, en daarom ben ik op datum van 2 februari 2010 dan aan een zoektocht begonnen.

De moderatoren mochten mij niets anders vermelden dan wat er in zijn profiel te vinden is, t.t.z. ook niet het door Seniorennet gekende mailadres, wat ik kan verstaan wegens de privacy, maar daar was ik op dat ogenblik niet mee gediend.

Met enkele gegevens die ik uit de talrijke gesprekken van Bakker kon verzamelen ben ik op zoek gegaan naar die persoon die ik (en nog enkele anderen), zonder hem ooit gezien te hebben, als een vriend was gaan beschouwen.

Mijn zoektocht heeft mij half februari 2010 tot bij zijn echtgenote gebracht alwaar ik het spijtige nieuws te horen kreeg dat “onzen Bakker”, op datum van 12 januari 2010, dus daags nadat hij hier voor het laatst gezien werd, door een herseninfarct getroffen werd.

Voor wie het interesseert, Bakker is nu nog steeds thuis, inhet bijzijn van familie en vrienden, aan het revalideren en zal nog niet onmiddellijk hier opnieuw “te zien” zijn.

Zijn naaste familie heeft er nu geen bezwaar meer mee dat ik dit op Seniorennet zou vermelden.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

13 dec 2010, 18:21

Bakker en/of familie,
als jullie dit lezen, doe hem de groeten aub, we missen je vaak rake opmerkingen hier op het forum.
Sterkte en een goede revalidatie. :)
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

13 dec 2010, 18:24

Bakker,
ik heb een dubbel herseninfarct gehad en ben er ook bovenop gekomen. Moed houden!!!!

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

13 dec 2010, 20:27

Afbeelding
Ik wens je veel sterkte,
zet door en je komt er wel,
groeten van Magrit :wink:

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

18 dec 2010, 08:24

Hey Bakker,

ik kom je via deze weg veel sterkte en een spoedig herstel wensen.
Het was wel even schrikken dit te lezen!
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Fara
Lid geworden op: 28 sep 2007, 20:52
Locatie: Beernem

18 jan 2011, 20:48

Beste Bakkertje, ik wens u een spoedig herstel, niet opgeven maar men kan de revalidatie niet forseren velen hopen u zo spoedgigmogelijk terug te zien op Senioren Net. :wink:

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

29 okt 2012, 11:52

Onzen Bakker is nog steeds de problemen met zijn hersentrombose niet te boven gekomen.
Ik heb hem daarjuist nog per telefoon gesproken (ik bel hem af en toe), hij verstaat alles, en kan zich nog steeds aan Seniorennet herinneren, maar een gesprek is slechts mogelijk als men hem vragen stelt waarop hij met ja of nee kan antwoorden, zelf een zin vormen is blijkbaar heel moeilijk of zelfs onmogelijk, het komt er niet uit.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

29 okt 2012, 19:21

Heel veel sterkte aan Bakker en de familie,
Ik begrijp hoe moeilijk het allemaal is,
mijn dochter heeft ook een herseninfarkt gehad
toen ze 33 was. Ze is nu 48..'t was heel moeilijk allemaal.. :(
Ik kan alleen veel sterkte wensen.
Een vriendelijke groet.
Oma-C.
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".
MaLoReg

09 nov 2012, 11:00

Ik ben Bakker zeker ook niet vergeten, wist van moderator dat hij ziek was en hoop op een goed herstel. Wie hem hoort of ziet doe de groetjes van MaLoReg aub.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

17 jul 2014, 11:53

Hello iedereen, maar vooral wie voor deze topic betreffende Bakker interesse heeft.

Ik ben nog steeds in verbinding met "bakker" (zoals hij nog steeds in de gebruikerslijst hier op Seniorennet te vinden is) nog steeds op regelmatige basis telefonisch in verbinding.

Sinds die hersentrombose is het volledige spraakgebruik nog steeds niet terug gekomen, en blijft het nog steeds bij vragen stellen waarop er dan met een ja of een neen kan geantwoord worden ...

Nog een geluk dat hij heel goed kan horen en begrijpen wat er gesproken wordt, het schrijven gaat ook heel moeilijk, maar het duidelijk spreken zit er nog steeds niet in.

Hij is tevreden dat er nog aan hem gedacht wordt, en heeft mij de toelating gegeven zijn groeten hier op Seniorennet te plaatsen, bij deze dus ...

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
MaLoReg

17 jul 2014, 12:01

Fijn dat je dit wilt doen Danny en bedankt. Doe hem zeker mijn groetjes.
(MaLoReg).

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

17 jul 2014, 12:31

Bedankt Danny, fijn om te horen!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

17 jul 2014, 13:50

Dank Danny,
Veel sterkte voor Bakker en de familie :?
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

violet
Lid geworden op: 24 jun 2007, 09:21

17 mei 2015, 11:49

Bakker veel moed en sterkte .

Afbeelding

Nooit opgeven !!

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

17 mei 2015, 14:03

Tientallen 'nicks' uit de beginperiode van het Sennet zijn door een of andere oorzaak niet meer te zien op het Forum. Ik heb Bakker als poster altijd gewaardeerd en hoop dat hij zijn oude zelf mag terugvinden om weer deel te nemen aan de debatten.
Ik vier dit jaar mijn tiende verjaardag als Sennetter en hoop hier toch nog een tijdje te mogen blijven. Maar ik hoop tevens dat ik zelf het geluk zal hebben dat iemand zoals Danny, zich over mijn wegblijven vragen zal gaan stellen. De "verzuring" is duidelijk nog niet helemaal in onze generaties doorgedrongen.
Sterkte 'Bakker' en proficiat Danny !
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour