Marquee

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

marann
Lid geworden op: 24 mar 2004, 21:01
Locatie: Schoten

09 aug 2019, 22:05

beste,
Ik heb op mijn website een marquee geplaatst. Als deze pagina open met firefox is alles ok. Open ik de site met IE dan krijg ik de letters half afgekapt. Ook andere bezoekers krijgen dit fenomeen te zien.
Wat doe ik verkeerd?
www.bijen-antwerpen.be ( AVIB )
Alvast bedankt voor uw suggestie.
Met vriendelijke groeten
Marcel
Wie op zijn afkomst pocht, is als een aardappel: het beste deel zit onder de grond.

DannyVandeVelde1
Lid geworden op: 13 feb 2019, 13:56

10 aug 2019, 13:16

Op Google Chrome en Safari ook afgekapte letters
Hp laptop 15 S
Windows 11

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

10 aug 2019, 14:20

Beste marann

Wijzig dit

Code: Selecteer alles

<p><marquee height="24">
door

Code: Selecteer alles

<p height="24"><marquee>
m.a.w. geeft een hoogte mee aan <p> en niet aan de <marquee> tag.
Lost dit je probleem op?
Houd me op de hoogte.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

marann
Lid geworden op: 24 mar 2004, 21:01
Locatie: Schoten

11 aug 2019, 05:35

beste coderunner,

Bedankt voor de hulp alweer. Ook ik dacht nog een bericht te mogen ontvangen als een antwoord kwam op een vraag. Niet dus.
Met vriendelijke groeten
Marcel
Wie op zijn afkomst pocht, is als een aardappel: het beste deel zit onder de grond.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

11 aug 2019, 18:10

Beste marann,

Bedankt om te melden dat je probleem is opgelost.

I.v.m. de e-mail … heb je de eerste topic "Wordt er geen e-mail meer verstuurd als reactie op een vraag? "al toegepast op je seniorennet "Gebruikerspaneel (zie boven rechts)"?

Veel plezier met je website.
m.v.g.
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.