SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

verdwijnen meetings???

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Chatbox seniorennet
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
minou-

BerichtGeplaatst: Di 09 Nov 2010, 10:47    Onderwerp: verdwijnen meetings??? Reageer met quote

Alweer een meeting die verdwijnt. Na Antwerpen, Gent nu ook de meeting van Blankenberge ( vroeger Wenduine) die verdwijnd.
De bedoelingen van de meetings was volgens mij toch althans, de chatters de kans te geven elkaar eens in levende lijve te leren kennen bij een hapje, een drankje, eventueel een dansje.Was altijd gezellig en kon er meestal voor een schappelijke prijs heen.
Waarom verdwijnen ze ? Zeker ben ik er niet van, maar er word nu welk elke week of meerdere keren per week met enkele mensen in kleine groepjes afgesproken, en zo is de nood en het belang van een meeting natuurlijk voorbijgestreeft;
Natuurlijk is het jammer dat er zo veel mensen uit de boot vallen, mensen die vb slecht te been zijn, zich moeilijker kunnen verplaatsen enz enz.
Enfin, jammer, maar weer een traditie die dus verdwijnt.
Jammer ook voor degene die zich elk jaar ingespannen hebben om er een leuke bijeenkomst van te maken.
Zondag is het bij mij ook jammer genoeg de laatste, heb trouwens ook maar zes ingeschrevenen, maar voor mij geen ramp, ik kan mij nog goed verplaatsen en doe dan wel iets met mij kleinkinderen
Voor al degene die zich altijd ingezet hebben voor het voor ons gezellig maakten, het ga jullie goed en we zien elkaar wel ergens
daaaaaaaaaaaaaag minou-

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jen JM

BerichtGeplaatst: Di 09 Nov 2010, 11:18    Onderwerp: Beste Minou Reageer met quote

Hier moet ik toch op reageren en je volledig gelijk geven!!!
Sommige chatters denken dat het organiseren van uitstapjes hetzelfde is als een goed geplande samenkomst waar heel veel komt bij kijken. Een cruise organiseren of een samenkomst met mogelijkheid voor hotelboeking is heel wat anders!! Die uitstappen dat vind ik fijn voor die het kunnen maar zoals je zegt de mensen die niet goed kunnen stappen - zoals ik trouwens - vallen volledig uit de boot. Waar is de geest dan van de samenkomsten, iedereen bij betrekken, mekaar leren kennen wie of wat we ook zijn.
Ik zie me de energie niet meer opbrengen om nog te organiseren het vraagt veel tijd en dat doen van achter de PC tja????
Weet je Minou we hebben ons best gedaan en ik denk dat we het goed gedaan hebben dat anderen die denken dat het makkelijk is het nu maar overnemen als ze denken het aan te kunnen!!
Jen 65+

dieke45

BerichtGeplaatst: Di 09 Nov 2010, 12:46    Onderwerp: meting jen en minou Reageer met quote

BESTE VRIENDEN IK BEN NOG MAAR 2JAAR OP SENET EN VIND DAT HEEL SPIJTIG DAT DE MEETING VERDWIJND VAN JEN WAS STEEDS AAN GENAAM EN DIE HEEFT HAAR OOK ALTIJD IN GEZET VOOR ALLES EN IEDEREEN
LIEVE MENSEN WE BLIJVEN MET DE METING VOORTY IN ROOSENDAAL EN HOOP OP IEDERS STEUN IK WENS JEN EN DE OPVOLGELINGEN VEEL GELUK EN SUCSES EN IEDERE WEEK EEN SAMEN KOMST KAN LEUK ZIJN MAAR IS NIET HET ZELFDE NU JEN BEDANKT VOOR ALLES EN VEEL GELUK NOG WENSEN U DIEKE HENK 1945 VLIEG EN RIETJE BEDANKT

Naar boven
bobby1940

BerichtGeplaatst: Wo 10 Nov 2010, 12:20    Onderwerp: meetings Reageer met quote

jen ik wens je nog veel vreugde in je leven ik vond het steeds gezellig op jou meetings , nu verdwijnd er een tradietie waar we zo naar uitkeken ,
was steeds een graag komen al die opgewekte gezichten te zien , ik vind het heel jammer maar der is ee,n tijd van komen voor jou en een tijd van gaan het beste jen vergeten doen we het niet

Naar boven
bobby1940

BerichtGeplaatst: Do 11 Nov 2010, 10:16    Onderwerp: Reageer met quote

sorry een kleine rechtzetting ,bij het bericht van gisteren , heb ik minou vergeten , ook minou heeft geprobeerd om verschillende meetings te organiseren, de eerste lukten wonderwel daarna is het in dalende lijn gegaan, zijn de chatters het moe,is het consept verouderd wie zal het zeggen , maar een ding is zeker , met groepjes weg gaan bevorderd , de vriendschap tussen alle senioren niet , deze die slecht te been zijn ,vallen uit de boot,en somige worden gewoon genegeerd als ze vragen of ze mee mogen gaan , dan zijn ze lucht voor somige personen ,
MINOU ook ik dank je voor de mooie tijd op jou meetings , het is verdomd spijtig dat dit moet gebeuren maar ja , der komen nieuwe bij en die gaan het eens veranderen;
BEDANKT JENN MINOU RATEKE EN DE Witte, FREDJE EN RIA voor de mooie momenten dat we bij jullie mochten doorbrengen
ook niet vergeten VAKE EN MOEKE in naam van zovele BEDANKT

Naar boven
fien38

BerichtGeplaatst: Vr 12 Nov 2010, 16:24    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Lieve mensen,

Hier wil ik ook graag een woordje plaatsen.
Door omstandigheden ben ik maar eenmaal naar een meeting geweest.
Dat was bij ons Jenneke en ik vond het fantastisch.
Ik heb er zoveel lieve mensen leren kennen.
Jen krijgt van mij een dikke pluim.
Er mogen er nog veel achter haar komen, maar zo en met zoveel inzet en liefde daar kunnen ze nog veel van leren.

Ben mezelf nog vergeten.
Heb in Mechelen die meeting helpen starten.
Als ik eerlijk moet zijn het kon aan die van ons Jen nog niet rieken.
Zeker de laatste waar ik aan geholpen heb.
Jullie mogen ook niet vergeten de inrichters doen dat met veel inzet
maar het is voor die mensen zeker niet gratis.
Er komen nog ook nog kosten bij kijken en dat weten alleen de inrichters.

Hartelijk dank Jenneke en al die anderen.

Vliegske en Minou ik wens jullie veel geluk met jullie volgende meeting.

Fien 65+

Jen JM

BerichtGeplaatst: Za 04 Dec 2010, 11:35    Onderwerp: Beste SenNetters Reageer met quote

Op vraag van vele chatters die het afgelasten van de samenkomst van chatbox 65+ niet leuk vonden en spraken van een gemis heb ik gezocht naar een oplossing om die toch te laten doorgaan op 28/05/2011 in Floréal Blankenberge zie activiteitenkalender.
Chatster Roxanne heeft zich spontaan aangeboden om te helpen.
Schrijf het op in jullie agenda aub. V.g. Jen 65+

tjolder

BerichtGeplaatst: Zo 17 Jul 2011, 20:06    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo beste mensen

Wil daar toch eens heel eerlijk op reageren
Veel mensen hebben er hun tijd ingestoken heel veel tijd en energie, je mag niet vergeten velen gaan nog werken en een zaal gratis vinden zonde eten van rond de 40 à 50 € de man/vrouw is al heel moeilijk laat staan onbestaand, meeting voor + 65 ja akkoord maar waarom deze alleen ?? want ze zijn wel welkom op gewone meetings en het ergste is nog dat gepraat na de meetings van die was dik, had maar dit van kleren aan die ziet er maar verdacht uit, die wil meer dan praten zowel mannen als dames dus geen onderscheid, zou je dan nog een meeting geven ??? denk het niet na de achterklap die er vaak is
Best zou nog zijn met enkele één per jaar en per provincie maar iederéén welkom bv. Maart W-VL, April O-Vl, Mei Antwerpen, Juni VL-B
September Limburg is maar een idee en zo kan de groep inrichter wat groter zijn dan 1 of 2 personen

groeten tjolder

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
bobby1940

BerichtGeplaatst: Do 21 Jul 2011, 10:07    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Tjolder, wat je zei klopt niet helemaal degene van de 65 + werken niet meer ,het grootste handicap is gewoon het is altijd op een zaterdag weinig treinen in de maanden july en augustus telt de seniorenpas niet in het weekend en de meetings doen per provincie dat is wel goed maar je krijgt er geen van de vlaanders, in de limburg , is drie uur trein naar genk ik weet het ben al twee maal naar de seniorennet beurs geweest , je komt er aan en het is al middag , en dan moet je vertrekken om 17.15 en je bent thuis om21.22uur ik toch , leggen ze de meetings in de week dan heb je meer treinen meer bussen en zo meer, en voor de gepensioeneeerden is het gelijk ze zijn toch alle dagen vrij ik denk niet dat de @@ of de moderators bezwaar zouden hebben dat het in de week gebeurd ,das een bepaalde persoon die het zegt dat het niet in de week mag, en voor het restorant zou het ook beter zijn minder volk betere bediening en servis , ik doe veel uitstappen in de week met vrienden en vriendinnen is heel wat gezeliger of in het weekend ,meer treinen en bussen , en het is waar somige restorants vragen 40 euro en meer om te eten maar dat moet je zelf zoeken waar het bilik is van prijs in blankenberge ,knokke of heist kun je al lekker eten voor 25 euro,en dat is geen dagschotel alleen je moet weten waar groetjes

Naar boven
Jen JM

BerichtGeplaatst: Zo 24 Jul 2011, 10:50    Onderwerp: Reactie op Tjolder en Bobby Reageer met quote

De beste stuurlui staan altijd aan wal!!!
Dit was wel een topic van Minou die ook veel werk gestoken heeft in haar meetings maar toch wil ik antwoord geven!!
Voor het organiseren van mijn eerste samenkomst aan zee heb ik de @jes en de chatters gevraagd wat beste zou zijn. Er is me toen gezegd dat het beste het W-E was. Dan moesten sommige chatters niet op kleinkinderen passen en konden ze eventueel een verlengd W-E aan zee boeken. De @tjes hadden er ook niks tegen!!!
Wat de prijs van het middagmaal betreft heb ik altijd een plaats gezocht waar het vrij was te eten wat men wou. 20 euro voor 2 personen drank inbegrepen is niet overdreven vind ik. Zowel in Wenduine als in Blankenberge was de kaart ruim en voor ieders budget. Het motto "VRIJ" was van toepassing wie niet daar wou eten kon altijd naar een fritkot gaan!!
Het is alles behalve makkelijk iedereen plezier te doen en met iedereen rekening te houden!!! Toegevendheid en aanpassing zijn soms nodig. Ik heb nooit niemand gedwongen naar een samenkomst te komen was enkel blij wanneer er chatters aanwezig waren en die waren telkens met veel paraat!!!
Daar voor wil ik hen hartelijk danken!!!
Het ga jullie goed... vr.gr. Jen

Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Chatbox seniorennet Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: